Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: Mitä ajattelet peppuseksistä?

Vierailija
20.05.2020 |

Aiheena anaaliseksi:

Gallup naisille: Mitä ajattelet peppuseksistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet äänestää. Naisista vain 7% haluaa anaalijuttua ja miehistä lähes puolet. Miehillä näköjään homoseksuaalisia taipumuksia.

Vierailija
22/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuilu molemminpäin on ihanan tuhmaa ja kiihoittavaa vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään siitä, ja haluan sitä välillä.

Nautin myös peppureiän venyttelystä ja masturboin välillä peppuun.

Jos aletaan oikein kunnolla ajan kanssa panemaan, niin kyllä siihen peppujutut jossain muodossa mun makuun kuuluu - ei aina välttämättä aŋaaliyhdyntää, mutta vähintäänkin tappeja ja venyttelyä/sormetusta.

Paras setti on sellanen, et ensin mies nuolee mulle orgasmin, sitten otan suihin, nussitaan ykköseen ja lopuksi kakkoseen (ja sen jälkeen vielä suuhun jos mies vaan tykkää).

Tuossa tulen yleensä ensin nuolemalla, sit emätinyhdynnässä ja lopuksi vielä anaaliyhdynnässä.

Uuh, olisitpa minun makuuni tossa!

Vierailija
24/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harvassa on ne naiset jotka siitä oikeesti niinku tykkäis. Ite oon törmänny tasan yhteen, ja kumppaneita on kuitenkin about 30. Toki _ihan_ jokaiselta en oo mieltymyksiä kyselly, vaan on pantu eikä puhuttu :)

Peppuseksissä parasta on se vonkaaminen, sitten kun lupa irtoaa ja sitä saa niin <3

Vierailija
25/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli on bakteeripesä ja sitä paitsi sattuu kun penis venyttää aukkoa. Kerran kokeillut, ei enää ikinä.

Vierailija
26/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiinnostaa, toisaalta arveluttaa. Minulla oli kausi, kun itsekseni leikkiessä tykkäsin mennä kakkosenkin puolelle, mutta se on vähän mennyt ohi. Oma perze ei sytytä. :D Paljon enemmän kiihotun ajatuksesta, että saisin tuottaa miehelle nautintoa pepun kautta.

Tavallaan kiinnostaisi kokeilla, mutta toisaalta ei. Entä jos se sattuu tai jotain menee rikki? Olemme jutelleet miehen kanssa tästä joskus, onneksi se ei hänelläkään ole mielenkiintolistan kärkipäässä. Silti vähän mietityttää, että pitäisikö sitä kuitenkin kokeilla.

Vierailija
27/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastausvaihtoehdot sisältävät yhden kyllä-vaihtoehdon ja kolme ei-vaihtoehtoa. Mä sanoisin, että nautin siitä toisinaan ja oikean miehen kanssa. Ollenkaan aina ei kiinnosta eikä todellakaan kaikkien miesten kanssa joiden kanssa harrastan tavallista seksiä.  Mutta sopivalla hetkellä hyvässä seurassa toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan