Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: Mitä ajattelet peppuseksistä?

Vierailija
20.05.2020 |

Aiheena anaaliseksi:

Gallup naisille: Mitä ajattelet peppuseksistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksistä keskustelu kuuluu seksipalstalle

Vierailija
2/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei suoli tykkää siitä. Tulee jälkeen päin sellaista ihme kipuilua ja siitä tulee henkisesti sellanen tosi outo paha olo. 

Plus ei se tunnu muutenkaan siltä, että niin kuuluisi missään olosuhteissa tehdä. Se on likaista, mies voi saada esimerkiksi bakteeritartunnan mikäli ei ole kondomia, peräsuolen kautta kaikki taudit muutenkin tarttuvat helpommin, jos satut saamaan peräsuoleen haavauman niin jumalautsi että se on kipeä, ilmeisesti sulkijalihas voi kärsiä jos useasti sitä venytellään? 

Ei ole mun juttuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Enkä anna enää vaikka kuinka kinuttaisiin.

Vierailija
4/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäsen tyhmät vaihtoehdot. En hirveästi nauti siitä, harvoin mies käsittelee peppuani sillätavalla, että se tuntuisi MINUSTAKIN kiihottavalta. Miehet ovat niin tohkeissaan kun tällainen harvinainen mahdollisuus kokeilla suunnilleen kerran elämässä tarjoutuu, että unohtavat tehdä siitä molempia miellyttävän kokemuksen. Niinpä siitä tulee aika intohimoton kokeilu eikä uusinta hirveästi huvita naista. Näin ainakin omissa kuvioissa. Yleisesti ei paljon mitään mielenkiintoa sählätä persreikäni suhteen. Miesten peput on enemmän käsittelyssä. Joistain jutuista nautin satunnaisesti paljonkin.

Vierailija
5/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, ja haluan sitä välillä.

Nautin myös peppureiän venyttelystä ja masturboin välillä peppuun.

Jos aletaan oikein kunnolla ajan kanssa panemaan, niin kyllä siihen peppujutut jossain muodossa mun makuun kuuluu - ei aina välttämättä aŋaaliyhdyntää, mutta vähintäänkin tappeja ja venyttelyä/sormetusta.

Paras setti on sellanen, et ensin mies nuolee mulle orgasmin, sitten otan suihin, nussitaan ykköseen ja lopuksi kakkoseen (ja sen jälkeen vielä suuhun jos mies vaan tykkää).

Tuossa tulen yleensä ensin nuolemalla, sit emätinyhdynnässä ja lopuksi vielä anaaliyhdynnässä.

Vierailija
6/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua penistä sinne, mutta sormen otan enemmän kuin mielelläni. En löytänyt vaihtoehdoista sopivaa.

Vierailija
7/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aletaan oikein kunnolla ajan kanssa panemaan, niin kyllä siihen peppujutut jossain muodossa mun makuun kuuluu - ei aina välttämättä aŋaaliyhdyntää, mutta vähintäänkin tappeja ja venyttelyä/sormetusta.

Paras setti on sellanen, et ensin mies nuolee mulle orgasmin, sitten otan suihin, nussitaan ykköseen ja lopuksi kakkoseen (ja sen jälkeen vielä suuhun jos mies vaan tykkää).

Tuossa tulen yleensä ensin nuolemalla, sit emätinyhdynnässä ja lopuksi vielä anaaliyhdynnässä.

Ass to mouth my ass.

Vierailija
8/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ass to mouth my ass.

Ei siinä ole oikeasti mitään ihmeellistä, kun on puhtaat paikat (ja tietysti on, jos peppua harrastetaan)

Maistuu vaan vuohenjuustolle.

Vierailija
9/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui vaihtoehto "ihan ok silloin tällöin mutta ei mikään erityinen juttu"

Vierailija
10/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ass to mouth my ass.

Ei siinä ole oikeasti mitään ihmeellistä, kun on puhtaat paikat (ja tietysti on, jos peppua harrastetaan)

Suoli ei ole sisältä koskaan riittävän puhdas.

Vierailija
11/27 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ass to mouth my ass.

Suoli ei ole sisältä koskaan riittävän puhdas.

Jaa no en jaksa alkaa tästä jankkaamaan, olen kertonut mielipiteeni aiheesta eikä kiinnosta kakkajankkaajien mielipiteet oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
12/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostaminen on suolen tehtävä ja piste.

Vierailija
13/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään peppujutuista silloin tällöin lisämausteena ja vaihteluna. Tuntuu jotenkin kiihottavalla tavalla tuhmalta ja kielletyltä, ja sytyn siitäkin kun mun mies niistä niin kuumenee. Mut hygienia oltava kunnossa.

Useimmiten tykkään vain pienestä sormella kiusoittelusta peppureiällä yhdynnän tai suuseksin yhteydessä. Välillä käytössä sellainen kaunis lasinen anustappi. Peppupanoista tykkään jos on kunnolla aikaa ja kiihotusta. Samalla tarvii kyllä klitoriskiihotuksen tai muuten tuntuu ikävältä. Sit taas tuun siinä tosi äkkiä kun tuntuu niin ihanalta. Ja orgasmin jälkeen ei voi enää jatkaa, ei tunnu hyvältä.

Vierailija
14/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulostaminen on suolen tehtävä ja piste.

On suukin tarkoitettu ihan muihin juttuihin, mutta kyllä se imuttelukin hyvää tekee.

Vierailija
15/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei feivörittiä, mutta ihan ok joskus.

Vierailija
16/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui sopiva vaihtoehto, ei pystynyt vastaamaan. N50+

Vierailija
17/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä silloin tällöin. Etenkin kun mieheni haluaa takaapäin ollessani sängyllä polvillaan peppu pystyssä. Hän laittaa dildon pimpsaani ja sitten hellästi liukkarilla likastetun kumilla varustetun kalunsa hitaasti peppuun. Se vain tuntuu niin hyvälle että en kestä kuin muutaman työnnön niin laukean voimakkaasti.

Vierailija
18/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti märkä kirjoitti:

Tykkään kyllä silloin tällöin. Etenkin kun mieheni haluaa takaapäin ollessani sängyllä polvillaan peppu pystyssä. Hän laittaa dildon pimpsaani ja sitten hellästi liukkarilla likastetun kumilla varustetun kalunsa hitaasti peppuun. Se vain tuntuu niin hyvälle että en kestä kuin muutaman työnnön niin laukean voimakkaasti.

Mua rupes heti panettaa ku luin tämän.

M40

Vierailija
19/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihanaa on välillä kunhan ei oo miehellä iso kalu.

Vierailija
20/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on varmin tapa siitä, että hiukan vanhemmalla iällä saa kärsiä kaikenmoisista kivaoista vaivoista Yleisin ja kiusallisin noista lienee hallitsematon ulosteen karkailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme