Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa ihan rehellisesti (whatsapp paikallaolo/stalkkaaminen)

Vierailija
20.05.2020 |

Sehän on selvä, että kaikki stalkkaavat muiden paikallaoloja. Mutta myönnättekö ajoittavanne paikallaolojanne huomioiden sen stalkkauksen? Esimerkiksi käytte joka päivä muutaman kerran siellä, ettei tule liian pitkiä välejä? Entä kellonajat?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan stalkannut noin :D Ei kiinnosta muiden paikallaolot. Vastaavat kun vastaavat jos vastaavat, ihan sama.

Vierailija
2/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vois vähempää kiinnostaa stalkkailla millon joku on katsonut WA viestejä. Mitä tosta muka saa? Itse en edes käy siellä ellei tule viestiä ja sillonkin voi mennä tunteja-päiviä ennen kuin katson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asetuksissa pelkkä paikalla tai pois - ilmoitus.

Vierailija
4/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stalkkaa. Sairasta menoa.

Vierailija
5/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap niin, ettei sun sairas toimintasi on uusi saati vanha normaali.

Vierailija
6/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa enkä ole koskaan ajatellut että ketään kiinnostaisi stalkata minua. No, hulluilla on halvat huvit. Ei mulle edes joka päivä tule viestejä niin en mä sovellusta muuten vain käy avaamassa.

Vierailija
7/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo: se mies ei kiinnitä huomiota paikallaoloosi. Ainoa, joka paikallaoloa stalkkaa, on SINÄ.

Vierailija
8/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerää ja ei kerro luultavasti mitään kenestäkään. Itse tulee katsottua usein uudestaan viestejä, tai kuvia. Jos niiden perusteella joku luulee minun viestineen jonkun kanssa, niin metsään menee.

Vierailija
9/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lol... en ole koskaan stalkannut whatsupissa kenenkään paikallaoloja. tarkistan viestit aamulla, lounastauolla ja illalla ja that's it. viestien takia olen siellä (välttämättömyys töissä), en stalkkailemassa toisia.

Vierailija
10/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta.

Vierailija
11/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan mun lapsia, kun asuivat ulkomailla. Koettivat poistaa tuon ” paikallolon” mutta pyynnöstäni jättivät. Helpottaa äitinä, kun tietää, että ainakin kännykkä on netissä!

Vierailija
12/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa, enkä käy kuin kirjoittamassa tai lukemassa viestejä. Mitä ihmettä siitä saa kun katsoo, että "jaa, pertti on ollu täällä eilen aamulla"?

Vierailija
13/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalkkerit käyttää luultavasti whatsappia apuna kohteidensa stalkkaamisessa.

Vierailija
14/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, mistä näen onko esim. siskoni paikalla vai ei :D Katson whatsappia vain jos sinne tulee viesti tai kirjoitan itse viestin. 

Vierailija
15/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotakuta kiinnostaisi onko joku toinen ollut WA:ssa? Mitä tuolla tiedolla pitäisi tehdä?

Vierailija
16/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä stalkkaan, onko mies ollu watsapissa ja koska. Jos on joku epämääränen aika kello 3 yöllä, niin rupeen kiljumaan.

Vierailija
17/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan kyllä erään tyypin paikallaoloa joskus, mutta varta vasten sen vuoksi en käy whatsapissa, saati jotenkin säännöstelisi käyntejäni sen mukaan. Mutta jos mulle tulee viesti tai käyn jollekin viestin lähettämättä, saata käydä katsomassa meidän keskustelua ja samalla sen, milloin on viimeksi ollut paikalla.  Stalkkaan myös lapsiani silloin kun ovat isällään (etteivät elä kuin pellossa ja puhelimella yötä myöten). 

Vierailija
18/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneena olen joskus stalkannut, myönnän sen :D Läheisiä ei kyllä kiinnosta stalkata.

Vierailija
19/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en ymmärrä että miksi kaikki stalkkaisivat? Mitä minä sillä tiedolla teen, että millon joku ollut siellä paikalla? 

Vierailija
20/75 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onpa tuossa pitkä jono niitä, jotka eivät missään nimessä stalkkaa, eivät edes vahingossa katso ja joita ei vähempää voisi kiin-nos-taa-kaan. :D

Minä ihastuin muutama vuosi sitten oikein tosissani. En käyttänyt Facebookia enkä WhatsAppia ennen kuin ihastukseni lähetti minulle kaveripyynnön. Kun uskoin, että kaveruus jatkuu ja jotakin parempaakin on tiedossa, minua ei kiinnostanut se, oliko hän paikalla ja milloin. Kun hän kuitenkin menetti kiinnostuksensa ja minä en, pienet vihreät pallot ja minuuttimerkinnät alkoivat kiinnostaa kovastikin. Jossain vaiheessa kyttäsin niitä aamusta iltaan. Muutaman kerran pysyin koko somesta erossa päiväkausia ja perjantai-iltoja vain näyttääkseni hänelle, että minulla oli "muutakin tekemistä". Olin tosi ilahtunut siitä, että kun olin vuorokauden poissa, hän oli poikkeuksetta poissa seuraavan vuorokauden - ehkä sattumalta, mutta minun mieleni väänsi asian minua miellyttävään muotoon. Nyt hänen vihreät pallonsa eivät enää jaksa kiinnostaa, vaikka näkyväthän ne kuten muidenkin.

Stalkkausmahdollisuuksia tarjotaan sen vuoksi, että niille on kysyntää. Ja kuten tästäkin ketjusta näkee, hyvin niiden olemassaolosta tiedetään, niitä katsotaan (ihan vain ohimennen tietysti) ja tämä otsikkokin on kerännyt paljon kommentoijia, joita vain ei kiinnosta.

Ohimennen muuten: mitään vakavia johtopäätöksiä ei noista merkinnöistä kannata tehdä. Muutaman kuukauden tiivis seuraaminen paljasti minulle sen, että merkinnät voivat olla jopa tuntikausia väärässä. Minulla on yksi uudehko ja yksi vanha kännykkä, jotka antavat aivan erilaisia lukemia - tuo vanha puhelin osaa muun muassa kertoa, että olen itse ollut viimeksi paikalla 1 pv sitten, vaikka äsken juuri olin. Kerran kokeilin kaverin kanssa saman pöydän ääressä, miten tarkkaan paikallaolo näkyy, ja tulos oli ainakin ihastustaan stalkkaavan näkökulmasta surullisen epätarkka. Somea ei pidä muutenkaan ottaa vakavasti, ei millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä