Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa ihan rehellisesti (whatsapp paikallaolo/stalkkaaminen)

Vierailija
20.05.2020 |

Sehän on selvä, että kaikki stalkkaavat muiden paikallaoloja. Mutta myönnättekö ajoittavanne paikallaolojanne huomioiden sen stalkkauksen? Esimerkiksi käytte joka päivä muutaman kerran siellä, ettei tule liian pitkiä välejä? Entä kellonajat?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon stalkattavaa. Käytän ehkä kerran viikossa.

Vierailija
42/75 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on wa:ssa asetukset niin, että yhtään kellekään, ei edes miehelle, ei näy paikalla- tai poissaoloni. 

Ollut näin aina ja tulee niin pysymäänkin. Soittaa, jolla kiireellistä asiaa. Vastailen wa-viesteihin jos ehdin tai muistan tai jaksan . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe muiden paikalla oloa, koska estän muita näkemästä omaa paikalla oloani. Se on turva-asetus, josta en luovu. 

Estän rasittavat ihmiset ja mykistän ilmoitukset välillä.

Ap, sinä projisoit. Melko harhaista luulla muita laisiksesi.

Vierailija
44/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En stalkkaa ja oon laittanu wapin myös niin, ettei sieltä nää sitäkään millon oon ite ollu paikalla viimeks 

Miksi olet noin tehnyt, jos kukaan ei stalkkaa?

Vierailija
45/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän stalkkaavani joskus. Kun tuntee ihmisen, pystyy arvaamaan, milloin mitäkin on meneillään. Vähän hölmöä kun joillain on työ- ja privaattiliittymä sama.

Vierailija
46/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen blokannut paikallaolon. Vain mun lapsi näkee mun paikalla olemiset.

Vierailija
47/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on asetuksissa pelkkä paikalla tai pois - ilmoitus.

Eli sua kiinnostaa et stalkkaako joku sua vai ei, koska haluat ettei voi.

Vierailija
48/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta se, milloin joku ihminen on käyttänyt Whatsapp-sovellusta. Laitoin asetuksista, ettei mun käyntejä näe, koska jostain luin, että joku näitä kyttää. 

Vierailija
49/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mua ei kiinnosta se, milloin joku ihminen on käyttänyt Whatsapp-sovellusta. Laitoin asetuksista, ettei mun käyntejä näe, koska jostain luin, että joku näitä kyttää. 

Miksi se häiritsee sinua, vaikka joku katsoisikin milloin olet ollut paikalla?

Vierailija
50/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi se häiritsee sinua, vaikka joku katsoisikin milloin olet ollut paikalla?

Vastaan viesteihin sitten, kun mulle sopii. Luin ketjun, jossa ihmiset valittivat, että joku on ollut whatsappissa paikalla klo 13.30, kun lähetin sille viestin, mutta se vastasi vasta illalla 20.30! OMG! Se ei ole kenenkään asia, milloin käytän mitäkin sovellusta.

Vierailija
51/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Stalkkaan mun lapsia, kun asuivat ulkomailla. Koettivat poistaa tuon ” paikallolon” mutta pyynnöstäni jättivät. Helpottaa äitinä, kun tietää, että ainakin kännykkä on netissä!

Minä stalkkaan äitiäni ja olen kertonut sen hänelle. Hänellä on jo ikää ja kärsii ajoittain huimauksesta. Jos hän ei ole päivän aikana ollut "paikalla", soitan ja varmistan, ettei hän makaa jossakin kaatuneena. Toki soittelemme muutaman kerran viikossa muutenkin. Äitinikin mukaan tämä tuo hänelle turvaa. Varsinaista turvaranneketta äiti ei kuitenkaan vielä tarvitse.

Vierailija
52/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin piiloon lukuvahvistukset sekä paikallaolon, koska..

A kyttäisin muita

B blokkaan sillä muiden skitsoamiset

Kaikki woittaa

Vierailija
53/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt on ap niin, ettei sun sairas toimintasi on uusi saati vanha normaali.

Ja sun vastaajan suomenkielen tasosi? Virkkeessäsi ei ole päätä ei häntää. T Eri

Vierailija
54/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Seuraan läheisiäni sen verran että tiedän että ovat hengissä.

Sama. Varsinkaan poikani ei pidä yhteyttä juurikaan ja muutenkin hänen elämänsä on vähän epämääräistä. Kun näen, että viesti on luettu tai edes mennyt perille, tiedän pojan olevan hengissä. Olkaa onnellisia, kenen ei tarvitse murehtia tuollaisia. Ja ei, ei vastaa puhelimeen koska ”ei kiinnosta koko ajan olla tavoitettavissa”.

Vierailija
55/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ikinä en ole stalkaillut, enkä todellakaan mieti mitä muut näkevät omasta whatsapp käyttäytymisestäni. Kerran yksi kaveri kysyi, että miksi olet ollut facessa paikalla yöllä, eikö tullut uni? Hölmistyin todella kysymyksestä. Ehkä olin unissani painanut facen päälle tjtn. Eli toteamuksena tähän pettämis ynnä muu stalkkailuun, että tuosta ei voi edes päätellä mitään!!

Todennäköisesti hän on aamulla ruvennut kirjoittamaan sinulle viestiä ja samalla huomannut milloin olet siellä ollut. Ehkä ollut huolissaan? Ei sen kummempaa. 

Vierailija
56/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Heh, onpa tuossa pitkä jono niitä, jotka eivät missään nimessä stalkkaa, eivät edes vahingossa katso ja joita ei vähempää voisi kiin-nos-taa-kaan. :D

Minä ihastuin muutama vuosi sitten oikein tosissani. En käyttänyt Facebookia enkä WhatsAppia ennen kuin ihastukseni lähetti minulle kaveripyynnön. Kun uskoin, että kaveruus jatkuu ja jotakin parempaakin on tiedossa, minua ei kiinnostanut se, oliko hän paikalla ja milloin. Kun hän kuitenkin menetti kiinnostuksensa ja minä en, pienet vihreät pallot ja minuuttimerkinnät alkoivat kiinnostaa kovastikin. Jossain vaiheessa kyttäsin niitä aamusta iltaan. Muutaman kerran pysyin koko somesta erossa päiväkausia ja perjantai-iltoja vain näyttääkseni hänelle, että minulla oli "muutakin tekemistä". Olin tosi ilahtunut siitä, että kun olin vuorokauden poissa, hän oli poikkeuksetta poissa seuraavan vuorokauden - ehkä sattumalta, mutta minun mieleni väänsi asian minua miellyttävään muotoon. Nyt

No aika monet on ihan vaan pitkässä parisuhteessa, jossa ei ole syytä epäillä toista. Eikä silloin ole ketään ihastusta jota stalkata. En tosiaan itse tiedä ketä siellä stalkkaisin.

Vierailija
57/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen naimisissa ja kevyesti ihastunut myöskin naimisissa olevaan työkaveriin. Hänen aloitteestaan ollaan jonkun kerran viestitelty whatsappissa ja sen myötä minulle on tullut huono tapa, josta en pääse eroon: on käytävä useampaan kertaan päivässä katsomassa, onko hän online ja jos on, niin jäätävä ”hengailemaan” sinne hänen kanssaan. Siis ilman että laitetaan mitään viestiä. Tiedän, että tuo on ihan järjetöntä, mutta jotenkin kaipaan edes jotain ”yhteyttä” häneen niinä päivinä ja hetkinä kun ei nähdä. Mitään en hänen kanssaan oikeasti tekisi, mutta kai nyt vähän saa fantasioida. . .

Ei hitto, sama tilanne ja harrastan samaa stalkkaamista 😂 ollaan me säälittäviä välillä.

Vierailija
58/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä saa irti vaikka ja mitä. Voi esim. nähdä onko 2 ihmistä samaan aikaan paikalla, ja päätellä että viestittelevät keskenään. 

Samoin jos pitävät pitkää taukoa ja kummallakin about samaan aikaan olleet viimeksi paikalla niin asioista tietävä voi päätellä jotakin.

Vierailija
59/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan, unohdan muutenkin tsekata viestejä kun jostain syystä sovellus ei enää ilmoita viesteistä ollenkaan,vaikken ole mykistänyt kaikkia tyyppejä. Vain tyyliin ne, jotka laittaa viestiä, vaikken haluaisi. 

Lähinnä silloin katson paikalla oloa jos odotan viestiä tai jos tyyppi vaikuttaa häipyneen jonnekin. Ainoastaan joskus olen kaverille (jos esim. suuttunut tms käyttäytynyt oudosti) ett hei mä nään että oot läsnä, koska silloin ärsyttää toisen käytös. Muuten ei kiinnosta kuka on läsnä. 

Vierailija
60/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa ja olen laittanut itseltäni pois paikalla olo tiedot jo monta vuotta sitten, sen jälkeen kun aloin saada palautetta joltain tapailukumppaneilta, että miksi olen ollut paikalla, mutta en heti vastannut.