Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suosikkijäätelösi?

Vierailija
19.05.2020 |

Oma suosikkini on 3 Kaverin lakritsajäätelö. Suorastaan taivaallista.

Kommentit (515)

Vierailija
101/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rommirusina

Ooh, kyllä, ja rommisuklaa!

Vierailija
102/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vinkata gluteenitonta, laktoositonta ja karrageenitonta jätskiä? Karrageenista armoton ripuli kovien kipujen kera joka ikinen kerta. Nyt syönyt lähinnä Härtelön suklaaversiota. Harmittaa, kun riisi- ja mantelijäätelöissäkin on karrageenia

Miten olisi jos jättäisit jäätelöt kokonaan väliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi, kun suljin välilehden jo välillä , mutta joku oli maininnut muutaman ensimmäisen sivun aikana suosikikseen kirsikkajäätelön. Miltä merkiltä sitä saa Suomessa? On myös yksi omista suosikeistani, mutta mistään ei tunnu löytyvän.

Vierailija
104/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tämän jo sanoikin, mutta Geisha-tuutti. Ostan tosi harvoin jäätelöä, tässä jäätelössä on kiva suutuntuma ja tykkään myös Geisha-suklaasta.

Vierailija
105/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halo top 320 jäätelöt on ihania. Varsink8n candy bar ja strawberry cheesecake maut. Ja koko purkissa on vaan 320 kcal.

Toinen herkku on Vapaus minttu-suklaajäätelö. Purkissa 290 kcal.

Vierailija
106/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsikka Aino. 

Tähän vielä jatkan, että pappagallon mangosorbetti on myös hyvää. Itse pidän myös tavallisista pirkan litran pakkauksista makuina esim minttu, suklaa sekä nougat. Myös pirkan maidottomat jäätelöt kuten mustaherukka sekä puolukka-mustikka ovat mieleisiä. 

Kioskilta ostan yleensä ( silloin harvoin, kun oikeasti viitsin tuhlata) joko mintun, suklaan, päärynän tai mango-melonin makuisen pallon. Myös ingmannin  irtojäätelöistä vadelmasmoothie, vadelmasorbetti sekä kirsikka spagnola ( olen kerran saanut maistaa) on hyvää. Tykkää mangosta ihan kaikissa jäätelöissä muutenkin. 

Ingman creamy sarjasta mudcake sekä vadelma brownie.

Ainoista vielä vadelmasuklaa sekä joskus mokkaunelma ( aika ällöjä tosin). Kirsikka kuitenkin suosikkini.

Jäätelöpuikoista tavallinen magnum sekä myös se purkkiversio. Tosin muutkin maut hyviä.

Mehujäistä twister sekä amppari ja koppis.

Näiden lisäksi jo lapsena tykkäsin ihan tavallisesta vaniljajäätelöstä ja valitsen sen usein kioskilta. Muistuu mieleen, että juuri se ja jokin mangomeloni tai päärynä olivat tavallisin yhdistelmä.

Nyt on unohtunut myös yksi jäätelö mielestä. Se oli sellainen missä vähemmän rasvaa ja muistaakseni hasselpähkinää mukana ja myytiin samankokoisessa purkissa kuin esim nuo magnumit. Innostuin taas vähän liikaakin kirjoittamaan.

Vierailija
107/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi, kun suljin välilehden jo välillä , mutta joku oli maininnut muutaman ensimmäisen sivun aikana suosikikseen kirsikkajäätelön. Miltä merkiltä sitä saa Suomessa? On myös yksi omista suosikeistani, mutta mistään ei tunnu löytyvän.

Minä täällä sen mainitsin. Itse olen löytänyt vain Ainon kirsikan kuiskaus nimisen jäätelön. Täällä sitä ei ole aina kaupoissa, mutta kai nyt sentään vielä sitä saa. Muita samantyylisiä en ole löytänyt.

Vierailija
108/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingman Creamyt, niistä nimenomaan laku ja Brysslin Kinuskikeksi.

Vierailija
109/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lime-mascarpone, jota sai pari kesää sitten pingviinikioskeista.

Muuten syön vaan vaniljaeskimoita. Tosin se pirkan puolukkajäätelö oli hyvää, se ei tainnut edes olla maitopohjainen.

Vierailija
110/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa juuri nyt kirsikkajäätelöä (valikoimissa myös vihreä tee &minttu-yhdistelmää, Turkin viikot tms. juttu), jos joku haluaa herkutella. :) Ainon Kirsikan kuiskaus on kyllä hyvää sekin. 

Vierailija
111/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviini pieni mansikkapuikko: hyvä maku ja sopiva koko

Vierailija
112/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tumma suklaa. Syön sitä joka ilta 1/2 litraa.

Vierailija
113/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vinkata gluteenitonta, laktoositonta ja karrageenitonta jätskiä? Karrageenista armoton ripuli kovien kipujen kera joka ikinen kerta. Nyt syönyt lähinnä Härtelön suklaaversiota. Harmittaa, kun riisi- ja mantelijäätelöissäkin on karrageenia

Miten olisi jos jättäisit jäätelöt kokonaan väliin?

No niin jätinkin pitkäksi aikaa! Mutta kesällä olisi kiva välillä seurassa nautiskella itsekin.

Vierailija
114/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti jäätelöistä suosikkini on banaani-suklaa ja mansikka, vanilja, suklaa trio

Vierailija
115/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkujäätelöistä lempparini on

magnum-klassikko ja

Ässä-mix mehujää

Vierailija
116/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut aikasemmin sanovani näin. Olen näin nelikymppisenä löytänyt itselleni uuden suosikin, jota aikasemmin kuvittelin inhoavani ja se on KIRSIKKA.

Mikä merkki myy kirsikka jäätelöä? Rakastan kirsikan makua, mutta en ole koskaan jäätelönä sitä nähnyt!

Lidlissä on muovipaketissa ihan älyttömän hyvää minttu jäätelöä suklaahipuilla.

Vierailija
117/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä täällä sen mainitsin. Itse olen löytänyt vain Ainon kirsikan kuiskaus nimisen jäätelön. Täällä sitä ei ole aina kaupoissa, mutta kai nyt sentään vielä sitä saa. Muita samantyylisiä en ole löytänyt.

No kappas vaan, kiitos! Ei ollut tullut vastaan kauppareissuilla, mutta näköjään sitä saa täällä aika monestakin suht lähellä olevasta K-marketista. Pitääkin käydä joku päivä hakemassa.

Vierailija
118/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko myös maitoallergikko vastata?

Niinpä!

Ehkä vähän voi miettiä miten laittaa aloituksen ettei tule kahtiajakavaa ja ulossulkevaa!

Mehän voidaan vertailla riisi-, kaura-, soija- ja kookosmaitojäätelöitä.

Mun suosikit ovat Kolmen kaverin lakritsi- ja kookosjäätelö, Choicen Lovely vanilla ja Tötterön mansikka-rapaperi sekä Magnum Vegan Almond.

Vierailija
119/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Mamma Marian Choco -suklaajäätelö!

Vierailija
120/515 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango-meloni kuuluu ehdottomasti kesään. Talvella en tosin sitä osaa syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän