Mikä on suosikkijäätelösi?
Oma suosikkini on 3 Kaverin lakritsajäätelö. Suorastaan taivaallista.
Kommentit (515)
Lisään vielä, joskus aikoinaan kun olin lapsi kun lidlit olivat vasta tulleet Suomeen, niin heillä oli mansikkajäätelöpaketti, missä oli oikeasti paaaljon mansikan paloja. Sellanen ihana pinkki muovipakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen maidottomalla ruokavaliolla, suosikkini on Magnum Almond Vegan 😋
Tuo on uskomattoman hyvää! Omia vegesuosikkejani ovat lisäksi 3 kaverin suklaa & pähkinäkinuski, Roarin hampunsiemen suklaabrownie ja Minetin jäätelöt. Mauista limoncello toimii aina. Vegaanista kahvijäätelöä kaipaisin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen Valion Nougat sopivasti sulaneena. Nam!
Onks Valiolle tullu nougatkin valikoimiin?
Tää on paras
Ingman Creamy Suolakinuski & Pekaanipähkinä
Ben & Jerry’s Half Baked.
Siinä on puolet Cookie dough ja puolet chocolate fudge brownie. Aah.
Vierailija kirjoitti:
Dick Fillmore kirjoitti:
Tällä hetkellä Pirkan Appelsiini-suklaatuutti.
Pitääpä testata. Suomessa ei tietääkseni ainakaan ns. premium-jäätelöissä ole valitettavasti myynnissä kunnolla appelsiinin makuista jäätelöä. Ainoa joka tulee mieleen on se Fazerin Fazerina-jäätelö, mutta se on mielestäni aika pliisua. Ap.
Tässä on appelsiinia vain "kastikkeen" muodossa mutta silti tykkään pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko myös maitoallergikko vastata?
Niinpä!
Ehkä vähän voi miettiä miten laittaa aloituksen ettei tule kahtiajakavaa ja ulossulkevaa!
Hahaha :D Trolli luuli olevansa nokkela ja unohti, että maidottomia jäätelöitä on nykyään pakastealtaat pullollaan.
Oma suosikkini on Ben&Jerry's Fairway to heaven, ja Valion perus minttujäätelö. Miksi kaikkiin muihin minttujäätelöihin pitää tunkea suklaata jossain muodossa? Haluan minttujäätelöni minttukastikkeella ilman mitään suklaamuruja.
Niinpä, ja aika harvassa mehujäässä sitä maitoa myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Ben ja jerrysin sokolate fudge brownie
Parasta ikinä.
Ainot sisältää kyllä sellaiset frankenfood kemikaalikoktailit että huh huh.
Parempi pysyä vaan häägen dahlsissa.
Mövenpickin Swicc Chocolate on aivan ihanaa, mutta koska olen laktoosi-intolerantikko, en pysty sitä syömään. Suosikkini on Valiojäätelön Unelmasuklaa.
Paras jäätelömaku ikinä on appelsiini-laventeli. Sitä ei vaan taida saada Suomesta mistään.
Tykkään Fazerin jäätelöistä, melkeen kaikki menee (erityismaininta: Marianne-puikko <3). Kingisin minttu sandwich oli pitkän aikaa lemppari, mutta jostain syystä niitä ei tahdo enää löytyä.
Mango-meloni. Sen jälkeen Päärynäjätski. Sitten lakritsijätski ja sitten sorbetit. Mitä helkkarii?.. tykkään melkein kaikesta jätskistä. Vain salmiakki ja suklaajätskeihin ei riitä ymmärrystä. Eikä sellasiin missä on sattumia.
Jäätelökiskalta päärynäjäätelö. Slurps!
Kaikkien aikojen lempimakuni oli Mövenpickin hasselpähkinä joka oli merkin ensimmäisissä valikoimissa. Nykyisin suosikkini on Daim-jäätelö, jossa rakastan Daim-rakeita ja hieman ohutta ja vaatimattoman makuista jäätelöä.
Jäätelökiskalta ostan mieluiten päärynäjäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa 3 Kaverin jäätelöistä on todella hyviä. Tällä hetkellä erityisesti se korvapuustimaku. Myös se aikaisemmin ollut piparkakku. Nams.
Itse taas todella haluaisin tykätä suomalaisesta 3 kaverin-jäätelöistä, mutta aina joku pistää vastaan. Jotenkin liian makeita ja maku ei koskaan ihan hyvä sitten kuitenkaan. Olen kyllä kokeillut monia eri makuja :( Ainoastaan vanilja on aidosti hyvä.
Voiton vie kuitenkin merkki Hägen-D! Niillä on paras vanilja, sekä cookies ja Salted caramel (vähän turhan makea, mutta muuten täydellinen).
Sama kuin yllä, eli Häagen Dazsin Vanilja ja Cookies & cream. Niiiiin hyvää.
3 kaverin piparkakku vielä kun sitä sai. 3 kaverin korvapuusti. 3 kaverin vadelma-valkosuklaa, jos jotain raikkaampaa haluan.
Pikkujätskeistä pantteri-tuutti, classicin kerrossuklaa-puikko, isot S-tuutit? (Koska isoja), Lidlin mantelisuklaakuorrutteinen puikko, onhan näitä näköjään..
Joskus muutamia vuosia sitten sai ben&jerrys jätskiä, jossa makuna jogurtti+mustikkajuustokakku. Tämä oli mun all time favourite niiltä. Hyvänä kakkosena blondie-brownie.
Yleisesti ottaen 3 kaveria vie kyllä voiton kaikin puolin. Jää valiot ja ingmanit kauas taakse. Mutta se on vain minun mielipide.