Mikä on suosikkijäätelösi?
Oma suosikkini on 3 Kaverin lakritsajäätelö. Suorastaan taivaallista.
Kommentit (515)
Fazer Remix. Ensin en tykänny, nyt kuluu pänikkä kahdessa päivässä. Se marjaosuus (punainen) nam.
Mitä ihmettä on tapahtunut Puffet jätskeille kun se keksiosa on nykyään niin kovaa ja kuivaa? Muutama vuosi sitten Puffetit oli suosikkeja, mutta nyt Pirkka Daniela mintun makuisena päihittää Puffetit ihanan pehmeällä keksillään.
Joku oli maininnut Ben&Jerry’s Phish Food. Vieläkö saa jostain? Oma suosikki mutta ei löydy enää kaupoista.
3 kaverin korvapuusti, piparkakku tai mustikka&kardemumma. Kaikki ihan pirun hyviä
80- luvulla kauppoihin tulleet Mövenpickin jäätelöt oli tosi hyviä, varsinkin se hasselpähkinän makuinen. Myöhemmin 90- luvulla tuli maut Romanoff vanilja ja Schwarzwälder kirsikka jotka maistuvat taivaallisilta.
Once you go Ben&Jeyrry’s you never go back to Valion kermajäätelö.
Olen huomannut että kaikki naiset tykkäävät jäätelöstä ihan hirveästi! Se on kyllä hieno piirre ja näkeehän sen jo tästäkin miten paljon perehtymistä asiaan on ketjussa. Mun mielestä italialainen jäätelö on yliarvostettua. Kunnon kotimainen kermajäätelö aitoja makuja ja raaka-aineita. Ei vegaania ei mitään turhia virityksiä. Laadukasta suklaata, hyvää vaniliaa (ei sitä mitä jättiksessä on). Pallojäätelöistä mango-meloni, mansikka, suklaa.
suosikkijäätelöäni ei valmisteta enää. Duo Päärynä-vanilja kasvirasvajäätelö 1,5 litran purkissa. Että oli hyvää ja siitä sai pyöriteltyä myös palloja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli maininnut Ben&Jerry’s Phish Food. Vieläkö saa jostain? Oma suosikki mutta ei löydy enää kaupoista.
S-ryhmän kaupoista saa nykyään.
Eskimopuikko tällä hetkellä, sitä ennen se oli valio suklaatöötti.
Lappi jäätelötehtaan Black Hawaii, sitä ei vaan meinaa saada mistään :(
Aika vähärasvaista ja hyvät raaka-ainet.
https://i0.wp.com/www.vegaanituotteet.net/wp-content/uploads/lappijaate…
Vierailija kirjoitti:
Mihin on hävinnyt Jättis Kaktus?! Se on maailman parasta jäätelöä.
Samaa mietin! Harmittaa hirveästi! Ne muut eivät ole yhtään niin hyviä. Rakastan päärynäjäätelöä suolaisella kinuskilla ja se kirpsakka kuorikin oli niin hyvää!
Valmistuutit: Daim-tuutti
Mehujäät: Murkku
Jädekiskalta: sitruuna-lakritsi
Tein itse jäätelöä superhelpolla reseptillä. Ei tarvinu edes jäätelökonetta.
Super minttu. En meinaa ikinä löytää sitä.