Mikä on suosikkijäätelösi?
Oma suosikkini on 3 Kaverin lakritsajäätelö. Suorastaan taivaallista.
Kommentit (515)
Perus vaniljakermajäätelö sopii osaksi lähes mitä tahansa herkuttelua: letut, piirakat, tuoreet marjat ja hedelmät. Ja jo pelkkä jälkiruokakastikkeen lisääminen jäätelön päälle antaa uutta ulottuvuutta! Lisäksi monien arvostama kahvihetki kruunautuu loistavaksi, kun kylmää jäätelöä lisää kuuman juotavan sekaan - kannattaa kokeilla. :)
Tämän kesän suosikki on Härtelö salmiakki.
3 kaveria Mandariini-jogurttisuklaa. Raikas ja kuorrutus ei liian makea.
Vierailija kirjoitti:
Ben & Jerry's Cherry Garcia. Harmi, ettei sitä saa kaupoista.
Vaan mistä?
Kuningatar jäätelö.
Ehkä sen takia on lempparini, kun ei niin useasti sitä makua tule syötyä, mutta silloin kun sitä saa niin se on hirmusen hyvää😋
Vierailija kirjoitti:
3 kaverin vadelma-valkosuklaajäätelö.
Tää on kyllä yksi mielijäätelöistä.
Ainon vanhanajan mansikka + vanilja. Yksi kestosuosikki itselle vuodesta toiseen.
Täällä suositut Ben ja Jerryt aivan kamalia. Italiassa parhaat, mutta Mövenpick Maple Walnut sekä rommirusina suosikkeja.
Vegaanijäätelöistä Ben&Jerry peanut butter&cookies ja härtelön lime-passion. Perusjädeistä Ben&Jerry cherry garcia ja Ingmanin rommirusina.
Minttufa ja Mustafa, Joke-mehujää, polkagris-jäätelö paketissa
Ikisuosikki Ben &Jerrys Cookie Dough.
Myös tavallinen vaniljajäätelö hyvää kera mansikoiden.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöt ulkomailla.Etenkin Italialaiset,nam.Suomen jäätelöt on nykyään vettä ja easanssia,ei mitään makua.Säästö,säästö... Hinta on kyllä sama,kuin ennen tai kalliimpi....
Ikinä en ole saanut hyvää jäätelöä Italiassa. Näyttävät kyllä kuohkeilta ja kermaisilta mutta suuri pettymys kun maistaa.
Classic mustikkavalkosuklaa on mahtavan hyvää.
Kaikki paitsi Juhlatuutti on turhaa.
Voi, niitä on niin monia! Pistaasi, mandariini, kirsikka, karviainen, basilika, rommirusina, mango-passion, päärynä...
Oikeastaan varmaan melkein mikä hedelmä tai marja tahansa, kunhan mukana ei ole suklaata, kinuskia, lakua, keksiä/pullaa tms. Kirpeydestä plussaa.
Mä rakastan Ainon lakritsajäätelöä, mutta en voi syödä sitä koska se ei ole laktoositonta! Ingmanilla on myös lakritsijäätelö, mutta se on vähälaktoosinen ja totesin pari viikkoa sitten se ei riitä mulle vaan pitää oikeasti olla laktoositon. Pitää koittaa tehdä itse lakritsijäätelöä.
3 kaverin vadelma-valkosuklaajäätelö.