Mikä on suosikkijäätelösi?
Oma suosikkini on 3 Kaverin lakritsajäätelö. Suorastaan taivaallista.
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää jäätelöistä, mutta mehujäistä kyllä! Parhaat on Pirkan Murkut, Koppikset ja Ampparit :)
Nää on niin hyviä.
Etenkin se musta-pinkki!
Lidlin jäätelöt joissa mehujääpinnoite tavallisen jäätelön päällä. En tiedä miksi niitä kutsutaan mutta ostan aina niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää jäätelöistä, mutta mehujäistä kyllä! Parhaat on Pirkan Murkut, Koppikset ja Ampparit :)
Nää on niin hyviä.
Mun inhokit. :D Jäätelö on ihanaa, mehujää kamalaa. Harmi vaan et nykyään useimmat uutuusjäätelöt ei oo kauheen hyviä.
Rainbow lakritsi muovisessa litran rasiassa ihan taivaallista! Anna's pepparkaka piparkakun makuinen jäätelö oikea löyty viime vuonna joulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Rainbown Kesä-niminen jäätelö. On monen muunkin mieleen, koska näkyy olevan jatkuvasti loppu.
Se on kyllä makoisaa! Itse pidän myös siitä saman merkin gourmet suklaajäätelöstä.
Yllättävän hyvää ja loistava hinta-laatusuhde.
NurseBetty kirjoitti:
Rainbow lakritsi muovisessa litran rasiassa ihan taivaallista! Anna's pepparkaka piparkakun makuinen jäätelö oikea löyty viime vuonna joulun aikaan.
Nämä ovat myöskin omia suosikkejani!
Meidän lähikaupasta saa tähänkin aikaan vuodesta tuota piparkakkujäätelöä... :D
Pidän paljon Lidlin oikeista litran jäätelöistä: suosikki on bourbonvanilja (se oikealla vaniljalla maustettu), siitä on niin helppo loihtia juhlava jälkiruoka esim. lirauksellla likööriä tai koristella marjoilla. Bourbonvanilja on kyllä sellaisenaankin todella hyvää.
Lakritsajäätelö, vanilja kera tuoreiden mansikoiden. Magnumit, Pingviinituutit, ja kioskista tietysti raitapehmis tai pähkinäkinuski tms.
Valion Kreisi kinuski tuutti. Ei passaa pitää pakastimessa montaa, tulee syötyä muuten ihan liikaa.
Juhlatuutti Lakka
Päärynä
Herkku Trio
Bravo (suklaa-banaani)
En tykkää valkosuklaasta sellaisenaan, mutta jännästi melkein kaikissa mun tämän hetken jätskilemppareissa on valkosuklaata. Jätskissä se toimii, sellaisenaan olisi liian imelää.
Magnum White Chocolate & Cookies
3 Kaverin vadelma-valkosuklaa ja mandariini-jogurttisuklaa
Classic vadelma-valkosuklaa ja salmiakki-valkosuklaa
Melkein mikä tahansa muu kuin Aino-mössöt!
ja suomalaiset ostaa kun on niin perinteisen kotoinen nimi
Magnumeissa on ihana suklaapäällys ja hyvä jätski. Tykkään tuuteista vohvelin takia.
Vierailija kirjoitti:
Magnumeissa on ihana suklaapäällys ja hyvä jätski. Tykkään tuuteista vohvelin takia.
Itse taas en tykkää tuuteista juurikin vohvelin takia, joten valinta on ennemmin puikko :D
Haluan pelkkää jäätelöä, kun ostan jäätelöä!
Jäätelöt ulkomailla.Etenkin Italialaiset,nam.Suomen jäätelöt on nykyään vettä ja easanssia,ei mitään makua.Säästö,säästö... Hinta on kyllä sama,kuin ennen tai kalliimpi....
Aino suklainen mokkaunelma. Mitään niin ihanaa en ole syönyt! Menis litra kerrallaan kevyesti.
Valion nougat litran pakkaus-siitä on kiva leikata terävällä veitsellä annospaloja. Pienempiä tai ISOMPIA...
Joskus oli aivan ihanaa mokka- tai kahvijäätelöä, enää en onnistu löytämään...
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen rommirusina.
Mulla oli sama. Mutta sitten kun lopetin alkoholin käytön, jätin pois myös rommirusinajäätelön syönnin, koska en halua suuhuni mitään, jonka maku muistuttaa menneisyyden hullusta juoma-ajasta. Samahan se on, että en osta liköörikonvehteja enkä leivoksia, jotka on maustettu esim. rommilla. Joulusuklaata ostaessa katson tuoteselosteesta, ettei siellä ole mitään rommia tms. Jos on, niin hyllyyn jää.
Kerropa vähän siitä maitoallergiasta. Laktoosi-intoleranssi kyllä on tuttu, mutta maitoallergia? Milloin sellainen diagnisoitiin eka kerran ja missä? Voiko sen todeta laboratiotehteissä vai vain oireiden kuvauksen myötä? Mitkä ne oireet ovat? En tiedä tuosta allergiasta mitään, tämä on siis ihan vakavissan esitetty kysymys!
Nää on niin hyviä.