Mistä johtuu, että joitain ihmisiä vihataan aina, vaikka olisivat kilttejä ihmisiä?
Ymmärrän hyvin, että joku diktaattorimainen ihminen tai muuten vaan esim. selän takana juonitteleva, joutuu vihan kohteeksi. Usein kuitenkin olen havainnoinut, että ihmiset joilla on vähän ystäviä ja joita vihataan tai ällötään tai muuten vaan sivuutetaan, eivät suinkaan ole pahoja vaan aika kilttejä ja harmittomia ihmisiä. Itsekin tähän ryhmään kuulun, mutta olen huomannut myös muissa vastaavissa ihmisissä tällaisen kohteeksi joutumista. Molemmissa sukupuolissa.
Kommentit (305)
Olen aina pitänyt itseäni ihan tarpeeksi viehättävänä!En ole koskaan pitänyt itseäni rumana!Teitä ärsyttää se etten liikenteessä ollessani noteeraa ketään,te kiusaajat ette ole huomioni arvoisia!
Koska elämme tällä hetkellä kaiken ihmisyyden alennustilaa.
Kaikki kaunis, hyvä ja oikea on laajojen hyökkäysten kohteena missä näitä vain ilmeneekin.
Ihmiskunnan tilanne on kammottava ja pakottaa jopa tarkastelemaan ajatusta, että me olemme rotuna epäonnistuneet lähes täydellisesti.
Ihmiskunta on evoluution syrjähyppy, harha-askel joka tuhoaa ympäriltään kaiken omaa järjettömyyttään.
Elinkelvoton laji, joka tuhoaa elinolosuhteensa ja samalla itsensä.
Sen olen huomannut,että minulle ollaan kateellisia,mikä entisestään lisää minun ihmisinhoani,enkä tällöin noteeraa ketään!
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä onko kyse vihasta vai mistä, jos joutuu edim, . . Gang stalking vainon kohteeksi.
Ei ylernsä kukaan joudu sellaisen kohteeksi sen takia, että olisi ujo tai erilainen?
En usko Ei aikuiset niin törppöjä ole.
Sen sijaan kum googlasin niin yleisimmät suut joitua rikoksiakin sisältävän Gang stalkingin uhriksi on mm.
- Mielipiteet joistain asioista. Jokin ideologia, mikä ärsyttää jotain ryhmittymää. Toisaalta miten tällaista voisi olla ellei henkilö ole julistanut mitään somessa? Tosin valeprofuileja voidaan aina tehdä.
- Tai on joutunut rikosten ja hämärä hommien kohteeksi jo vuosia sitten, jota vaikutusvaltaiset, jotka sekaantuneet yrittävät peitellä. Silloin keksitään tekosyitä gang stalking motiiveilsija niistä valehdellasn ja niitä jopa lavastetaan.
Joukkovainon motiivina voi olla vaan sekin, että halutaan näyttää joillekin, että on kanttia tehdä jotain pahaa. Syyttä uhriaan vihaavat.
Psalmit 35 ja 109.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut,että minulle ollaan kateellisia,mikä entisestään lisää minun ihmisinhoani,enkä tällöin noteeraa ketään!
Hienoa jos pystyt olemaan poissa ihmisiä häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä onko kyse vihasta vai mistä, jos joutuu edim, . . Gang stalking vainon kohteeksi.
Ei ylernsä kukaan joudu sellaisen kohteeksi sen takia, että olisi ujo tai erilainen?
En usko Ei aikuiset niin törppöjä ole.
Sen sijaan kum googlasin niin yleisimmät suut joitua rikoksiakin sisältävän Gang stalkingin uhriksi on mm.
- Mielipiteet joistain asioista. Jokin ideologia, mikä ärsyttää jotain ryhmittymää. Toisaalta miten tällaista voisi olla ellei henkilö ole julistanut mitään somessa? Tosin valeprofuileja voidaan aina tehdä.
- Tai on joutunut rikosten ja hämärä hommien kohteeksi jo vuosia sitten, jota vaikutusvaltaiset, jotka sekaantuneet yrittävät peitellä. Silloin keksitään tekosyitä gang stalking motiiveilsija niistä valehdellasn ja niitä jopa lavastetaan.
Joukkovainon motiivina voi olla vaan sekin, että halutaan näyttää joillekin, että on kanttia tehdä jotain pahaa. Syyttä uhriaan vihaavat.
Psalmit 35 ja 109.
Kiitos tästä!Jumalan varjelusta tässä kaivataan kun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos pystyt olemaan poissa ihmisiä häiritsemästä.
En ole häirinnyt ketään!Itse sen parhaiten tiedän!Ei kannata uskoa kaikkea mitä minusta puhutaan!Minulle ollaan kateellisia!
Jotkut ihmiset on vaan sellaisia jotka reagoi alitajuisiin epäverbaalisiin signaaleihin vaistonvaraisesti. Nämä saattavat alkaa vihata (tai akastaa) jotain itselleenkin tuntemattomasta syystä. Näitä ihmisiä pidetään yhteiskunnassamme arvossa. Apinoitahan ne on. Apinat on sosiaalisia.
Oletko ikinä miettinyt miksi täyttä elää-kaltaiset ohjelmat on niin suosittuja!?
Vierailija kirjoitti:
Suomen valtion virallisessa lastentarhassa, elikä armeijassa yksi tupakaveri hermostui kun olin siihen aikaan tuvan ainoa joka ei tupakoinut ja muutenkin olin paljon omissa oloissani hiljaa tyytyväisenä. Lopulta tupakaveri alkoi vittuilemaan ja kun vittuilin takaisin niin hyökkäsi yllättäen päälle.
Tuotahan se usein on ellei muita halua miellyttää.
Hyvä että selvisit. Voi kuvitella että armeija on vaikea joillekin. Siis noille muille.
Joukosta poikkevuus, esim vieläkin ihmetellään jos ei käytä alkoholia edes juhlissa.
Tässä taitaa olla taustalla mies jonka olen torjunut vuosia,sitten!Tulen aina valitsemaan aviomieheeni hänen sijaansa!En nimittäin tippaakaan pidä pahoista pojista!Torjutun miehen vihaa sitä tämä on!
Luonnevikaiset on kateellisia muille, mutta sairas mieli kääntää sen niin että henkilö luulee muiden kadehtivan häntä.
Etkö käsitä "pahapoika",etten halua sinua!Ai niin,sinullehan ei sanota ei!Niele ylpeytesi,tulen aina valitsemaan aviomieheeni sinun aikaasi ja tiedätkö miksi?Koska hän on niin ihanan kiltti toisin kuin sinä narsisti!
hovidynamiikassa hovinpitäjällä on oltava nokittava kohde. Se on aina uudessa työpaikassa nopeasti ilmiselvää löytyykö tiimistä hovinpitäjää. Minulla on keinoni vetää tällaisilta tapauksilta housut kinttuihin heti tavattaessa. Sen jälkeen hovinpitäjä yrittää olla kaveria mutta ei onnistu.
Jeesus sanoi opetuslapsilleen, että kun hän lähtee pois, hän lähettää heille puolustajan. Puolustaja on totuuden henki, Pyhä Henki. Siihen voi Jeesukseen uskova tukeutua, vaikka maailma muuta todistaa. Joh. 14:16-17 ja Joh. 14:26.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttejä, harmittomia ja huomaamattomia. Ei heitä mitenkään erityisesti vihata. Heissä vaan ei ole mitään kiinnostavaa. Yleensä kilteiksi itseään kutsuvat pyrkivät miellyttämään kaikkia ja ikävä tosiasia on, että kun yhteen suuntaan kumarrat, toiseen suuntaan pyllistät. Kokeile vaikka itse.
Ne "kaikkien kaverit" taas eivät yleensä ole kenenkään kavereita, koska he eivät anna itsestään toisille mitään ja pyrkivät pysymään puolueettomina asiassa kuin asiassa ja tilanteessa kuin tilanteessa. Heihin ei oikeasti voi luottaa, koska he kääntävät takkiaan aina sen mukaan, kenen seurassa kulloinkin ovat.
Miten sitten selität sen, että 8n myös sellaisia, jotka eivät ärsytä ketään ja joista kaikki pitävät? Hekin ovat silti ihan mukavia eivätkä esitä mitään.
Selitit jo itse tuolla lihavoimallani kohdalla. Varsin usein kilteiksi itsensä mieltävät nimenomaan esittävät. He esittävät aina tilanteen mukaan jotain. Jotain, minkä olettavat miellyttävän muita paikalla olevia. Heillä on usein kova tarve saada hyväksyntää muilta ihmisiltä ja sen vuoksi ovat valmiita muuttamaan omaa käytöstään siten, että saavat kaipaamaansa hyväksyntää. Jos ihminen on ihan oikeasti mukava eikä esitä mitään, häntä ei haittaa palaneen puupennin vertaa, vaikka joku ei hänestä tykkäisikään.
Tuo loppuosa ei kyllä pidä paikkansa. Kaikkia ihmisiä sattuu, jos porukka ympärillä ei pidä sinusta. Varmastikaan suurin osa ihmisistä ei sitä kipua näytä ulospäin, mutta kyllä se silti sattuu. Noin, että se ei haittaisi oikeasti mukavaa ihmistä ollenkaan että muut ympärillä syrjii, voi kirjoittaa varmaankin ainoastaan ihminen, jota itseään ei ole syrjitty.
Nyt puhuttiinkin niistä kilteistä ja mukavista ihmisistä, joista pidetään. Jos he tapaavat jossain jonkun yksittäisen tyypin, joka ei pidäkään, ei se yksi tai parikaan tyyppiä vaikuta yhtään mitään. Tilanne on ihan eri kuin niillä, joista kukaan ei pidä. Jokainen normaalijärkinen ihminen ymmärtää, että kaikkia nyt vaan ei yksinkertaisesti voi miellyttää. Vaikka sata ihmistä tykkäisi susta kuin hullu puurosta, aina löytyy muutama, jotka eivät pidä. Tämä on ihan normaalia eikä normaali ihminen ahdistu niistä muutamasta.
Mikä pakko kaikkien olisikaan pitää kaikista? Yksi ystävyyden parhaista puolista on sen perustuminen vapaaehtoisuuteen.
En edes tiedä, kuinka tämän tiivistäisi... ja koetko tosissasi, ettei KUKAAN pidä sinusta? Vai mitä tarkoitat?Tässä threadissa kirjoittaa nyt ilmeisesti useampi ihminen. Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä siitä, että ei kaikkien tarvitsekaan pitää kaikista. Yleensä riittää, että ihmisellä on muutama hyvä ihmissuhde. Mutta esimerkiksi aloittaja puhuu ihmisistä, joista kukaan ei pidä. Kirjoittaja nro 7 veti mun kommenttiini taas ne, joista pidetään. Eli kysyi multa, miten selittäisin sen, että joistain kuitenkin kaikki pitävät. Ja minä taas kommentoin siihen, että tällaisia ihmisiä, joista suurimmaksi osaksi pidetään, ei haittaa tippaakaan, jos joku ei heistä pidä. Heille kun riittää, että ne, joiden pitämisellä on jotain merkitystä, pitävät. Kunnes kommentoija 15 veti taas mukaan ne, joista kukaan ei pidä.
Jos nyt puhutaan MINUSTA, niin mulle riittää ihan hyyvin, että mulle tärkeät ihmiset (= läheiseni + ystäväni) pitävät minusta. Muilla ihmisillä ei ole väliä. Mulle on yksi hailee, pitävätkö naapurini minusta. Tai työkaverini. Asiat voidaan hoitaa asiallisesti ihan riippumatta siitä, pitääkö toisesta osapuolesta vai ei. Erityisesti työkaveruus on juuri tällaista: töissä hoidetaan työt ja vapaa-aika vietetään niiden kanssa, joista pidetään.
Eiköhän tuo ole ihan riittävästi kaikille. Ongelma onkin se, ettei ole niitä ystäviä ja läheisiä jotka pitää sinusta ja haluaa viettää aikaa yhdessä.
Sitten ei ole lainkaan niin kiva tyyppi, kun luulee olevansa.
Itsekin olen hyväntahtoinen ja "kiltti" ihminen, mutta saanut vihamiehiä niin kouluaikoina kuin työpaikoissa siksi, että en lähde mukaan ilkeilyyn tai juoruiluun. Paheksun sellaista käytöstä ja varsinkin nuorempana näytin sen aika avoimesti, nykyisin olen lähinnä välinpitämätön. Niitä tietynlaisia ihmisiä on tietysti ärsyttänyt se, etten naura heidän jutuilleen, ja joudun sitten itsekin heidän vihapuheensa kohteeksi. Onneksi noiden kuppikuntien ulkopuolelta on aina löytynyt mukaviakin tyyppejä, joiden kanssa olen voinut bondata.
Joudun jatkuvasti torjumaan kaveri pyyntöjä!En jaksa ihmisiä aistiyliherkkänä minulle ei tule hyvä olo ihmisten seurasta,vaan aistielämyksistä olen mielihyväaddikti!Muutoinkin olen sisäänpäin kääntynyt introvertti.Joudun kauheasti esittämään sosiaalisissa tilanteissa!Teitä ärsyttää kun te joudutte minun torjumaksi,kun en pidä ihmisistä!
Mä en ota kantaa mitenkään muuten kun, että Gang stalking hyvin intensiivinen sellainen
jonkun henkilön ympärillä on tosi outoa, enkä näe siinä mitään järkevää tai hyvää tarkoittavaa.
Ei huumoria, ei kannanottoa, ei oikeastaan mitään muuta kun kummallista ja älytöntä toimintaa. Mikä lie sitten syynä sellaiseen?
Mutta sehän ei ole varsinaista kiusaamista sitten..Liittyy monesti jopa vakavia rikoksia (asioiden lavastamista ja sabotointia) uhria kohtaan.
Ja jos nyt joku yrittää, että ei sellaista ole tehty kenellekään tai kyseessä joku ovela psykologinen juttu, niin ei, ei ja ei.
Pitää oppia ajattelemaan. että ei ole, vaikka on sellaista? Hei oikeesti. Kun tietää niin tietää. Saahan sitä kukin olla mitä mieltä tahansa asioista. Daa väittää, että ei ole.
Väitätkö että kaikki on mukana.
Ei tietenkään!
- Ne tietää ketkä mukana joukoissa, että sellaista on järjestetty
- Ne tietää ketkä huomanneet tuollaista
- Ne tietää ketkä järjestäneet sellaista, että sellasta on
- Ne ketkä kohteena monesti tajuaa, että sellaista on, onneksi.
Monet ei tiedä tuollaisesta mitään.
Sääli niitä, jotka ei tiedä tai tiennyt koska saattaa olla epämiellyttävää kuitenkin. Monesti kuittaa epäonneksi tai sattumiksi vaikka vaistoaa jotsin.
Koska eihän sellaista ole tai voi olla? !
Puhumattomuus ei ole pelkuruutta, vaan silloin ihmisellä on hyvä itsehillintä ja hyvä itsehillintä vaatii voimaa. Samoin iloisena ja tyytyväisenä pysyminen vastustuksen hetkellä vaatii voimaa ja itsehillintää.
Tyhmä ihminen purkaa kaiken vihansa toiselle ihmiselle. Aggressiivinen ihminen on todellisuudessa heikko, koska hänellä ei ole itsehillintää. Yleensä hän on myös äärimmäisen kateellinen kohteelle. Tyhmä käyttää aikansa perheen sijaan kosto-operaatioihin.
Uhri pystyy elämään omaa elämäänsä, koska hänellä on sisäistä voimaa enemmän, kuin kiusaajalla.