Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että joitain ihmisiä vihataan aina, vaikka olisivat kilttejä ihmisiä?

Vierailija
19.05.2020 |

Ymmärrän hyvin, että joku diktaattorimainen ihminen tai muuten vaan esim. selän takana juonitteleva, joutuu vihan kohteeksi. Usein kuitenkin olen havainnoinut, että ihmiset joilla on vähän ystäviä ja joita vihataan tai ällötään tai muuten vaan sivuutetaan, eivät suinkaan ole pahoja vaan aika kilttejä ja harmittomia ihmisiä. Itsekin tähän ryhmään kuulun, mutta olen huomannut myös muissa vastaavissa ihmisissä tällaisen kohteeksi joutumista. Molemmissa sukupuolissa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös aina ollut sellainen "kiltti" ja muutenkin toisia hyvin kohteleva... Eräässä työpaikassa monet tykkäsivät vitsailla kaikkesta minuun liittyvästä ja tavallaan tahallaan saada minua hermostumaan jostakin. En mennyt siihen mukaan, mutta muistan kyllä aina ne kahvipöytäkeskustelut. .

Voi ei, olen itse aikoinani syyllistynyt siihen, että jotakin ujoa (itsekin olen) olen leikilläni kiusoitellut. Pyydän tässä anteeksi ja samalla vakuutan että tein näin, koska tyyppi oli vain niin todella mukavan oloinen ja olisin halunnut vain kuulla hänen ääntään enemmän! En kylläkään ole halunnut hermostuttaa, kai luulin lähinnä olevani hauska.

Vierailija
62/62 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme