Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että joitain ihmisiä vihataan aina, vaikka olisivat kilttejä ihmisiä?

Vierailija
19.05.2020 |

Ymmärrän hyvin, että joku diktaattorimainen ihminen tai muuten vaan esim. selän takana juonitteleva, joutuu vihan kohteeksi. Usein kuitenkin olen havainnoinut, että ihmiset joilla on vähän ystäviä ja joita vihataan tai ällötään tai muuten vaan sivuutetaan, eivät suinkaan ole pahoja vaan aika kilttejä ja harmittomia ihmisiä. Itsekin tähän ryhmään kuulun, mutta olen huomannut myös muissa vastaavissa ihmisissä tällaisen kohteeksi joutumista. Molemmissa sukupuolissa.

Kommentit (305)

Vierailija
221/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko kyse vihasta vai mistä,  jos joutuu edim, . . Gang stalking vainon kohteeksi. 
Ei  ylernsä kukaan joudu sellaisen kohteeksi sen takia, että olisi ujo tai erilainen? 
En usko Ei aikuiset niin törppöjä ole. 

Sen sijaan kum googlasin niin yleisimmät suut joitua rikoksiakin sisältävän Gang stalkingin uhriksi on mm.

- Mielipiteet joistain asioista. Jokin ideologia, mikä ärsyttää jotain  ryhmittymää. Toisaalta miten tällaista voisi olla ellei henkilö ole julistanut mitään  somessa? Tosin valeprofuileja voidaan aina tehdä. 

- Tai on joutunut rikosten ja hämärä hommien kohteeksi jo vuosia sitten,  jota vaikutusvaltaiset, jotka sekaantuneet yrittävät peitellä. Silloin keksitään tekosyitä gang stalking motiiveilsija niistä valehdellasn ja niitä jopa lavastetaan. 

Joukkovainon motiivina voi olla vaan sekin, että halutaan näyttää joillekin, että on kanttia tehdä jotain pahaa. Syyttä uhriaan vihaavat. 

Psalmit 35 ja 109.

Gang stalkingin kohteeksi joutuvat kristityt ja henkisesti korkealle kehittyneet hyvät ihmiset. Näillä on laitteet, joilla näkevät, jos jonkun henkilön valokeho on syntynyt. Eli henkilössä on paljon henkistä valoa, on siis hyvä ja henkisesti korkealle kehittynyt ihminen. Taustalla maailmanlaajuinen järjestäytynyt saatananpalvojien verkosto, johon myös supo ja Suomen hallitus kuuluvat.

Vierailija
222/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:satu kiinnostamaan.Olen vauva,josta pidetään huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ihan mielisairaita juttuja.

Vierailija
224/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttejä, harmittomia ja huomaamattomia. Ei heitä mitenkään erityisesti vihata. Heissä vaan ei ole mitään kiinnostavaa. Yleensä kilteiksi itseään kutsuvat pyrkivät miellyttämään kaikkia ja ikävä tosiasia on, että kun yhteen suuntaan kumarrat, toiseen suuntaan pyllistät. Kokeile vaikka itse.

Ne "kaikkien kaverit" taas eivät yleensä ole kenenkään kavereita, koska he eivät anna itsestään toisille mitään ja pyrkivät pysymään puolueettomina asiassa kuin asiassa ja tilanteessa kuin tilanteessa. Heihin ei oikeasti voi luottaa, koska he kääntävät takkiaan aina sen mukaan, kenen seurassa kulloinkin ovat. 

Miten sitten selität sen, että 8n myös sellaisia, jotka eivät ärsytä ketään ja joista kaikki pitävät? Hekin ovat silti ihan mukavia eivätkä esitä mitään.

Selitit jo itse tuolla lihavoimallani kohdalla. Varsin usein kilteiksi itsensä mieltävät nimenomaan esittävät. He esittävät aina tilanteen mukaan jotain. Jotain, minkä olettavat miellyttävän muita paikalla olevia. Heillä on usein kova tarve saada hyväksyntää muilta ihmisiltä ja sen vuoksi ovat valmiita muuttamaan omaa käytöstään siten, että saavat kaipaamaansa hyväksyntää. Jos ihminen on ihan oikeasti mukava eikä esitä mitään, häntä ei haittaa palaneen puupennin vertaa, vaikka joku ei hänestä tykkäisikään. 

Tuo loppuosa ei kyllä pidä paikkansa. Kaikkia ihmisiä sattuu, jos porukka ympärillä ei pidä sinusta. Varmastikaan suurin osa ihmisistä ei sitä kipua näytä ulospäin, mutta kyllä se silti sattuu. Noin, että se ei haittaisi oikeasti mukavaa ihmistä ollenkaan että muut ympärillä syrjii, voi kirjoittaa varmaankin ainoastaan ihminen, jota itseään ei ole syrjitty.

Höpön höpön. Emotionaalisesti terve ihminen ei todellakaan tarvitse sitä, että KAIKKI pitäisivät hänestä. Ja siitähän tuossa oli kyse. KaIKKI ei koskaan voi pitää jokaisesta. 

Minulla esim on sellainen luonne tai mikälie, että ne ihmiset, jotka pitävät minusta, pitävät paljon. Niitä on vähän, suurin osa joko arastelee hiukan ja pieni vähemmistö selkeästi inhoaa.

Ja minulle on aivan taivaallisen yhdentekevää jos joku inhoaa minua. Tai tavallaan aika viihdyttävää. Sitäpaitsi yleensä ne on niitä ihmisiä, joita en itse mitenkään arvosta, joten siinähän inhoavat.

Ap:n vouhottamaa vihaa en kyllä ole koskaan kohdannut tai nähnyt. Aika harva viljelee arjessa niin vahvoja tunteita jotain random työkaveria kohtaan.

"Ap:n vouhottamaa vihaa en kyllä ole koskaan kohdannut tai nähnyt. Aika harva viljelee arjessa niin vahvoja tunteita jotain random työkaveria kohtaan"

Vastauksesi ap:lle "jotkut pitävät minusta, jotkut ei". Ketää kiinnostaa? Mitätöit ap:n tuntemukset oman kokemuksesi perusteella. Mitätöit myös työkaverisi kutsumalla heitä randomeiksi eli yhdentekeviksi. 

Vierailija
225/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa varmuudella, mutta olen huomannut autistina että olen saattanut joskus (harvoin) sanoa jotain tökerösti tai ajattelematonta tarkoittamatta kuitenkaan pahaa. Ei mitään hirveän pahaa mitä ei voisi selittää. Uskoisin että tätä tapahtuu kaikille ihmisille.

Mutta sitä en ymmärrä miksi sen pienen töpähdyksen täytyy määrittää koko ihminen muiden silmissä, ja sitten toisaalta hyväksytään jonkun toisen ihan avointa pahuutta kuten kiusaamista. Oma vaisto sanoo että jos en tiedä jostain tyypistä paljoakaan mutta tämä sanoo jotain mikä saa hänet vaikuttamaan vaikkapa yksinkertaiselta, niin en minä silti lyöttäydy sellaisen seuraan jonka tunnen paremmin mutta jonka sosiaalista kanssakäymistä värittää voimakkaasti antisosiaalinen käytös. Vaikka siihen ei itse suoraan osallistuisi niin sitä saisi hävetä jatkuvasti.

Ehkä jotkut ihmiset on sellaisia että heille riittää ettei ilkeä ihminen ole ilkeä juuri heille (ainakaan sillä hetkellä), ja yhteisö saa haukata paskaa. 👀

Tätä en tule koskaan ymmärtämään.

Olen huomannut että ihmiset tekevät päätöksen toisesta ihmisestä aika nopeaa. Jos sattuu toisella olemaan vaikka huono päivä käyttäytyy sen takia huonosti. Jos se on esim vielä ensi tapaaminen niin he ajattelevat että se henkilö on huonoa seuraa tai paha. Vaikka hänellä oli vain huono päivä. Mutta sitten jos on ihmisestä kyse jonka he tuntevat ja sillä on huono päivä niin kestävät sen paremmin eikö ajattele häntä huonona. Ensi tapaamisellakin on merkitystä ja vaikutusta varsinkin tuntemattomien kanssa.

Vierailija
226/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys voi olla vastuuttomuutta 

"Mulle käy kaikki" ja sitä toista ärsyttää kun joutuu päättämään kaikesta jne 

Vierailija
227/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko kyse vihasta vai mistä,  jos joutuu edim, . . Gang stalking vainon kohteeksi. 
Ei  ylernsä kukaan joudu sellaisen kohteeksi sen takia, että olisi ujo tai erilainen? 

Sen sijaan kum googlasin niin yleisimmät suut joitua rikoksiakin sisältävän Gang stalkingin uhriksi on mm.

- Mielipiteet joistain asioista. Jokin ideologia, mikä ärsyttää jotain  ryhmittymää. Toisaalta miten tällaista voisi olla ellei henkilö ole julistanut mitään  somessa? Tosin valeprofuileja voidaan aina tehdä. 

- Tai on joutunut rikosten ja hämärä hommien kohteeksi jo vuosia sitten,  jota vaikutusvaltaiset, jotka sekaantuneet yrittävät peitellä. Silloin keksitään tekosyitä gang stalking motiiveilsija niistä valehdellasn ja niitä jopa lavastetaan. 

Joukkovainon motiivina voi olla vaan sekin, että halutaan näyttää joillekin, että on kanttia tehdä jotain pahaa. Syyttä uhriaan vihaavat. 

Psalmit 35 ja 109.

Gang stalkingin kohteeksi joutuvat kristityt ja henkisesti korkealle kehittyneet hyvät ihmiset. Näillä on laitteet, joilla näkevät, jos jonkun henkilön valokeho on syntynyt. Eli henkilössä on paljon henkistä valoa, on siis hyvä ja henkisesti korkealle kehittynyt ihminen. Taustalla maailmanlaajuinen järjestäytynyt saatananpalvojien verkosto, johon myös supo ja Suomen hallitus kuuluvat.

En usko mihinkään valokehoon, kuulostaa new age'ltä. Te olette maailman valo, sanoi Jeesus, mutta ei sitä millään laitteella näe. Tai kuinka korkealle kehittynyt joku henkilö on henkisesti. Ne paljastuvat ihmisen puheissa ja teoissa. Totuuden puhujia valehtelijat vihaavat.

Vierailija
228/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että kiltteys ja harmittomuus ovat mittari siinä onko ihminen pidettävä.

Mieti suosittuja ja karismaattisia ihmisiä, he ovat usein viihdyttäviä, kiinnostavia ja vahvoja persoonia 

Vierailija
229/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että kiltteys ja harmittomuus ovat mittari siinä onko ihminen pidettävä.

Mieti suosittuja ja karismaattisia ihmisiä, he ovat usein viihdyttäviä, kiinnostavia ja vahvoja persoonia 

Minulla ei ole tarvetta olla mielenkiintoinen!

Vierailija
230/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä et ole ihan niin kiltti kuin luulet.

Jospa sitten ei puhuta minusta, vaan muista joiden olen huomannut olevan hyväntahtoisia ihmisiä, vaikka joutuvat vihan kohteeksi.

Ei johdu niistä kilteistä ihmisistä itsestään, vaan siitä, että osa ihmisistä on mulkkuja. Näiden kohdalla kannattaa vaihtaa maisemaa, muu ei oikein auta. Sen joutuu jokainen opettelemaan, jos ei halua jääda kaltoinkohtelun kohteeksi. 

Ja kun huomaat, että yhdeksän kymmenestä on niitä mulkkuja ja se kymmenes on täysin välinpitämätön? Mitä sitten teet?

Psykoterapia on tuossa tapauksessa paikallaan. Koulu- ja työpaikkakiusaaminen on asia erikseen, silloin valitettavasti se maiseman vaihtaminen on tehokkain keino. 

Yleisesti yhdeksän kymmenestä ihmisestä ei ole mulkkuja. Psykoterapian avulla saa luottamuksen takaisin ja voi rakentaa terveitä ihmissuhteita. 

Vierailija
231/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaatimuksia ollut

kenellekään tuntemattomalle.

Vain rikoksen tehneelle

savolaismiehelle. Olen kuitenkin 

hänet Kristuksessa armahtanut. 

En syytettä aio häntä vastaan nostaa. 

Hän elää salatun tekonsa kanssa

elontaipaleensa loppuun.

Se on hänen valintansa.

Palstan køprofiilin suhteen

aikeeni ovat vielä avoinna.

Teot ovat olleet niin tôrkeitä ja

säännöllisesti toistuvia,

että tunnen voimakasta halua

aloittaa øikeusprosessi. Ystäväni 

totesi asian 2 viikkoa sitten:

'Mies on mennyt aivan liian pitkälle.

Hänen olisi jo pitänyt lopettaa.

Sinun on tehtävä Tiinat ja aloitettava

taisto osaavan juristin kanssa.'

..

En ole halunnut sosialisoida

lähemmin paikallisen väen kanssa

liian pienten kuvioiden ja

turhan suuren juorukulttuurin

vallitessa. 

Kammoan nurkkakuntaista

juoruilua yli kaiken.

Startti oli hirveän kiusallinen:

👉👉👉'Hei kato tuo on se 

huümêtaloon muuttanut Helsinki-muija,

mitä se siinä talossa asuu?'

[*Minä lähikaupan kassalla,

perässäni ollut ano_nainen taivastelee..]

*En siis tiennyt halaistua sanaa

hurjan talon aiemmasta maineesta,

Tori.fi-vuokrattavista minä 

koronaevakkokämpän poimin.

Ehkä joku oletti minun muuttaneen

helpon sübùn perässä? Tuohon

aineeseen koko talon problematiikka 

oli linkittynyt. 

Minulla ei MTN omaa kokemusta

huumêiden käytöstä.

Siinä minä sitten olin Savon

kunnan upouutena asukkaana

joutuen lennosta > osaksi 

sekametelisoppaa. Mihin rooliin?

> Sen siivoajaksi ja järjestäjäksi.

Kaikki tämä ilman kiitosta tai

kukkakimppua. En ole katkera,

mutta hämmästelen täydellistä

kiittämättömyyttä,

epäempatiaa, hienostuneisuuden ja kunnioituksen puutetta. Lisäksi oman

kotiseurakunnan välinpitämättömyys 

tervetulokirjeen osalta. Tuntematon 

vierasmaalaisen nimen haltija

> ei kunnan tervetulokutsua saanut.

Olisivathan he voineet srk:sta lähettää 

anteeksipyynnön jälkeenpäin 

täällä julkaistuun sähköpostiini.

Ei mitään sellaista. Tyly ohitus vain.

Tämän pohjavireen lannistamana

päätin jo alussa pitäytyä hyvin 

pitkälti omissa oloissani ilman

trêffailuja ja kahvikestejä. Serkkuni

on ollut riittävä IRL-ystävä Savon vuodet.

E

Vierailija
232/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psalmit 35 ja 109.

Leimaamalla heidät maailmanlaajuiseksi ja mahtavaksi verkostoksi annetaan heille myös kohtuuttomasti vaikutusvaltaa. 

Vierailija
233/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset (ainaki enemmistö) on aina inhonneet parempiaan :D

Tämä !

Vierailija
234/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä et ole ihan niin kiltti kuin luulet.

Jospa sitten ei puhuta minusta, vaan muista joiden olen huomannut olevan hyväntahtoisia ihmisiä, vaikka joutuvat vihan kohteeksi.

Ei johdu niistä kilteistä ihmisistä itsestään, vaan siitä, että osa ihmisistä on mulkkuja. Näiden kohdalla kannattaa vaihtaa maisemaa, muu ei oikein auta. Sen joutuu jokainen opettelemaan, jos ei halua jääda kaltoinkohtelun kohteeksi. 

Ja kun huomaat, että yhdeksän kymmenestä on niitä mulkkuja ja se kymmenes on täysin välinpitämätön? Mitä sitten teet?

Psykoterapia on tuossa tapauksessa paikallaan. Koulu- ja työpaikkakiusaaminen on asia erikseen, silloin valitettavasti se maiseman vaihtaminen on tehokkain keino. 

Yleisesti yhdeksän kymmenestä ihmisestä ei ole mulkkuja. Psykoterapian avulla saa luottamuksen takaisin ja voi rakentaa terveitä ihmissuhteita. 

Oikean psykoterapeutin löytäminen on vaikeaa, kannattaa kartoittaa tarkkaan ja hakea tietoa yksittäisistä terapeuteista. 

Vierailija
235/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilääkäreitä varmaan inhotaan sen takia, kun he ei jaksa kirjoittaa kunnon B-lausuntoja kelaan ja niistä tulee hylky.

Vierailija
236/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tarvetta olla mielenkiintoinen!

Veikkaan että se voi liittyä siihen jos ihmiset eivät koe sinua mielenkiintoiseksi

Vierailija
237/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä kiltteys harmittaa. Eivät kykene siihen arjessaan. Ilkeys on trendikästä ja antaa älykkään kuvan. Kaikkihan me haluamme esittää älykästä. Ja tietenkin  ilkeyskuplan ulkopuolelle jääminen pelottaa.

Vierailija
238/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilääkäreitä varmaan inhotaan sen takia, kun he ei jaksa kirjoittaa kunnon B-lausuntoja kelaan ja niistä tulee hylky.

Iso palkka kyllä nostetaan.

Vierailija
239/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psalmit 35 ja 109.

Leimaamalla heidät maailmanlaajuiseksi ja mahtavaksi verkostoksi annetaan heille myös kohtuuttomasti vaikutusvaltaa. 

En kirjoittanut näitä. En

kuitenkaan kiistä väitettä.

En tohdi sanoa mtn. E

Vierailija
240/305 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttejä, harmittomia ja huomaamattomia. Ei heitä mitenkään erityisesti vihata. Heissä vaan ei ole mitään kiinnostavaa. Yleensä kilteiksi itseään kutsuvat pyrkivät miellyttämään kaikkia ja ikävä tosiasia on, että kun yhteen suuntaan kumarrat, toiseen suuntaan pyllistät. Kokeile vaikka itse.

Ne "kaikkien kaverit" taas eivät yleensä ole kenenkään kavereita, koska he eivät anna itsestään toisille mitään ja pyrkivät pysymään puolueettomina asiassa kuin asiassa ja tilanteessa kuin tilanteessa. Heihin ei oikeasti voi luottaa, koska he kääntävät takkiaan aina sen mukaan, kenen seurassa kulloinkin ovat. 

Miten sitten selität sen, että 8n myös sellaisia, jotka eivät ärsytä ketään ja joista kaikki pitävät? Hekin ovat silti ihan mukavia eivätkä esitä mitään.

Selitit jo itse tuolla lihavoimallani kohdalla. Varsin usein kilteiksi itsensä mieltävät nimenomaan esittävät. He esittävät aina tilanteen mukaan jotain. Jotain, minkä olettavat miellyttävän muita paikalla olevia. Heillä on usein kova tarve saada hyväksyntää muilta ihmisiltä ja sen vuoksi ovat valmiita muuttamaan omaa käytöstään siten, että saavat kaipaamaansa hyväksyntää. Jos ihminen on ihan oikeasti mukava eikä esitä mitään, häntä ei haittaa palaneen puupennin vertaa, vaikka joku ei hänestä tykkäisikään. 

Tuo loppuosa ei kyllä pidä paikkansa. Kaikkia ihmisiä sattuu, jos porukka ympärillä ei pidä sinusta. Varmastikaan suurin osa ihmisistä ei sitä kipua näytä ulospäin, mutta kyllä se silti sattuu. Noin, että se ei haittaisi oikeasti mukavaa ihmistä ollenkaan että muut ympärillä syrjii, voi kirjoittaa varmaankin ainoastaan ihminen, jota itseään ei ole syrjitty.

Höpön höpön. Emotionaalisesti terve ihminen ei todellakaan tarvitse sitä, että KAIKKI pitäisivät hänestä. Ja siitähän tuossa oli kyse. KaIKKI ei koskaan voi pitää jokaisesta. 

Minulla esim on sellainen luonne tai mikälie, että ne ihmiset, jotka pitävät minusta, pitävät paljon. Niitä on vähän, suurin osa joko arastelee hiukan ja pieni vähemmistö selkeästi inhoaa.

Ja minulle on aivan taivaallisen yhdentekevää jos joku inhoaa minua. Tai tavallaan aika viihdyttävää. Sitäpaitsi yleensä ne on niitä ihmisiä, joita en itse mitenkään arvosta, joten siinähän inhoavat.

Ap:n vouhottamaa vihaa en kyllä ole koskaan kohdannut tai nähnyt. Aika harva viljelee arjessa niin vahvoja tunteita jotain random työkaveria kohtaan.

No ei tässä kaikkien suosiota ole kaivattukaan, vaan ihmetellään suurimman osan ihmisistä kilttiin kohdistamaa vihamielisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi