Mistä johtuu, että joitain ihmisiä vihataan aina, vaikka olisivat kilttejä ihmisiä?
Ymmärrän hyvin, että joku diktaattorimainen ihminen tai muuten vaan esim. selän takana juonitteleva, joutuu vihan kohteeksi. Usein kuitenkin olen havainnoinut, että ihmiset joilla on vähän ystäviä ja joita vihataan tai ällötään tai muuten vaan sivuutetaan, eivät suinkaan ole pahoja vaan aika kilttejä ja harmittomia ihmisiä. Itsekin tähän ryhmään kuulun, mutta olen huomannut myös muissa vastaavissa ihmisissä tällaisen kohteeksi joutumista. Molemmissa sukupuolissa.
Kommentit (305)
Kaikki I live you jutut Jeesus lovea yli jutut on myyntituotteita ei tarkoita mitään. Bisnes . Kaikissa uskonnoissa on tämä rakastan sinua jumalat rakastaa fraasibisnes sillä saa rahaa . Ei tarkoita mitään.
Uskonnoissa , ORTODOKSEJA hellareita muslimeja juutalaisia löytyy Bushia kaikista eri uskonnoista ja ääriliikkeistä . Kukin etsii omaansa . Etujaan hyötyä ilmaista rahaa ruokaa vaatetta . Huijauksia on. Petoksia. Vääriä profeettoja pastoreita ja opettajia RAHAN TAKIA . Älä mene mihinkään missä et tunne heitä älä anna mitään.
Sä et pelastu sillä että sä annat sun korut tai rahat jonkun lahkon jäsenille tai sun huonekalut varastetaan . Se on rikollisuutta .
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kateutta. Olemalla kiltti ja hyvä ihminen muistutat heitä siitä, mitä heidänkin pitäisi olla, mutta eivät ole. Suurin osa ihmisistä on nimittäin melko huonoja ihmisiä. Heille on ihan normaalia käytöstä olla töykeitä, tylyjä, ilkeitä ja kiusata muita. Tuntevat siksi sinua kohtaan alemmuutta ja siitä kumpuavaa vihaa ja kateutta. Usein hyvät ihmiset ovat kauniita myös ulkoisesti ja sekös saa sisäisesti ja ulkoisesti rumat raivon partaalle.
Tiedätkö mikä on pahempaa? Hyvä ihminen, joka ei ole "kaunis". Se muuten yleensä tarkoittaa (niiden ääliömäisten ihmisten mielestä siis), että et missään tapauksessa voi olla hyvä ihminen. Jännä että ulkonäkö määrää tuonkin.
Jos joku vihaa sua, niin mitä väliä sillä on? Anna sen vihata ja tuntea ikävää tunnetta. Ei se ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
"Kiltti" on alkujaan hyväkäytöksisestä tottelevaisesta lapsesta käytetty sana. Aikuisesta puhuttaessa se saa negatiivista sivumakua ja tuo mieleen muiden tahtoon helposti alistuvan henkilön. Jos ajattelee tämän tilalla esim aidosti ystävällistä ja hyväntahtoista ihmistä mielikuva muuttuu.
Ja tässä mennään metsään niin että rytisee. Kiltteys ei liity millään tavalla siihen, että olisi helposti alistuva.
Vierailija kirjoitti:
Minua vihataan. Pyrin puhumaan suoraan ja kertoa mielipiteeni, otan huomioon myös toisten mielipiteen, kannusta ja tsemppaan, vastaan viesteihin AINA ystävällisesti. En mollaa, en arvostele. Autan mielelläni.
Mutta silti minua vihataan, ei tervehditä, ei kutsuta kylään, minun luona ei käydä. Olen niin yksin kuin piru helvetissä
Pitäisikö alkaa ilkeäksi?
Niillä ilkeillä näyttää olevan vientiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kilttejä yms. vihataan, koska ne vihaajat ovat itse epämiellyttäviä luonteita, jotka eivät kykene hyvään. Kun sen pahan rinnalle tulee joku hyvä, nin se pahan pahuus korostuu entisestään, mikä varmaan saa raivon nousemaan.
Varmasti yksittäistapauksissa näin, mutta alun perin oli kyse siitä, että joitain ihmisiä vihaisivat kaikki. Mun on mahdoton uskoa, että niin suuri määrä ihmisistä olisi pahoja, että tuo olisi ainoa selitys.
Olisin edelleen tosi kiinnostunut konkreettisista esimerkeistä siitä, miten se viha ilmenee arkipäivän tilanteissa, jos joku tällaista kokenut haluaisi valaista asiaa.
Suljetaan ryhmän ulkopuolelle, ei koskaan puhuta kohteelle, vastata tervehdyksiin, ei välttämättä vastata edes jos sanoo tai kysyy jotain. Ignoorataan vain täysin. Mulkoillaan ja sipistään vilkuillen sun suuntaan. Jos on asiaa, tullaan rähisemään tai sanotaan muutoin tarpeettoman töykeästi, kylmästi ja vihamielisesti. Vain pahojen ja huonojen ihmisten mieletä tämmöinen on ihan normaalia käytöstä. Ja päässävikaisten.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vihaa sua, niin mitä väliä sillä on? Anna sen vihata ja tuntea ikävää tunnetta. Ei se ole sinulta pois.
Jättää huomiotta sen, kuinka levittää valheita susta? On välittämättä siitä, kuinka varastaa sulta tavaroita? Tai rikkoo niitä? Tai nöyryyttää julkisesti? Helppo sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et ole ihan niin kiltti kuin luulet.
Jospa sitten ei puhuta minusta, vaan muista joiden olen huomannut olevan hyväntahtoisia ihmisiä, vaikka joutuvat vihan kohteeksi.
Ei johdu niistä kilteistä ihmisistä itsestään, vaan siitä, että osa ihmisistä on mulkkuja. Näiden kohdalla kannattaa vaihtaa maisemaa, muu ei oikein auta. Sen joutuu jokainen opettelemaan, jos ei halua jääda kaltoinkohtelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sitten ei puhuta minusta, vaan muista joiden olen huomannut olevan hyväntahtoisia ihmisiä, vaikka joutuvat vihan kohteeksi.
Ei johdu niistä kilteistä ihmisistä itsestään, vaan siitä, että osa ihmisistä on mulkkuja. Näiden kohdalla kannattaa vaihtaa maisemaa, muu ei oikein auta. Sen joutuu jokainen opettelemaan, jos ei halua jääda kaltoinkohtelun kohteeksi.
Ja kun huomaat, että yhdeksän kymmenestä on niitä mulkkuja ja se kymmenes on täysin välinpitämätön? Mitä sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää vihata ilman painavaa syytä?
Pikkumaista.
Niitä kiusataan, joita on helppo kiusata.
Ei se katso sitä onko kiltti vai tuhma.
Ei kannata. Koska aikuisena, kun olet henkilöstöjohtajana se kiltti laittaa susta juorut liikkeelle, kuinka oli lapsena ilkeä ja paha koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha on aika vahva sana. Kerrotko miten sen näet ilmenevän?
Et myöskään voi tietää, miten harmittomia ja kilttejä siltä vaikuttavat ihmiset lopulta oikeasti ovat.
Itse en ole huomannut, että kukaan vihaisi ketään. Lähinnä ihmettelen miten kummallisista ihmisistä pidetään hurjasti, minustakin.
Ihmiset saattaa suuttua ja kuohahtaa hetkellisesti, tai olla kroonisesti ärtyneitä esim äitiinsä tai pomoonsa, mutta viha on oikeasti hyvin harvinainen tunne. Jos näet ympärilläsi oikeasti koko ajan vihaa, suosittelen lämpimästi vaihtamaan sosiaalisia ympyröitä.
Tai katsomaan peiliin: projisoinnistakin voi olla kyse.
Minua vihataan sen vuoksi koska en suostu tulemaan tähän digisomepaskaan mukaan!Sitten vihaatte.Minulle nykymaailma on liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kilttejä yms. vihataan, koska ne vihaajat ovat itse epämiellyttäviä luonteita, jotka eivät kykene hyvään. Kun sen pahan rinnalle tulee joku hyvä, nin se pahan pahuus korostuu entisestään, mikä varmaan saa raivon nousemaan.
Varmasti yksittäistapauksissa näin, mutta alun perin oli kyse siitä, että joitain ihmisiä vihaisivat kaikki. Mun on mahdoton uskoa, että niin suuri määrä ihmisistä olisi pahoja, että tuo olisi ainoa selitys.
Olisin edelleen tosi kiinnostunut konkreettisista esimerkeistä siitä, miten se viha ilmenee arkipäivän tilanteissa, jos joku tällaista kokenut haluaisi valaista asiaa.
Suljetaan ryhmän ulkopuolelle, ei koskaan puhuta kohteelle, vastata tervehdyksiin, ei välttämättä vastata edes jos sanoo tai kysyy jotain. Ignoorataan vain täysin. Mulkoillaan ja sipistään vilkuillen sun suuntaan. Jos on asiaa, tullaan rähisemään tai sanotaan muutoin tarpeettoman töykeästi, kylmästi ja vihamielisesti. Vain pahojen ja huonojen ihmisten mieletä tämmöinen on ihan normaalia käytöstä. Ja päässävikaisten.
Ja sitten kerrotaan, kuinka sinä olet nyt sairaanhoitajana ja kun aikanaan pidit koulubileet jätit osan kutsumatta eli olet ylimielinen, koppava ja ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkumaista.
Ei se katso sitä onko kiltti vai tuhma.Ei kannata. Koska aikuisena, kun olet henkilöstöjohtajana se kiltti laittaa susta juorut liikkeelle, kuinka oli lapsena ilkeä ja paha koulukiusaaja.
Nämä on parhaita jutun aiheita kaupungin baareissa ja pubeissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua vihataan. Pyrin puhumaan suoraan ja kertoa mielipiteeni, otan huomioon myös toisten mielipiteen, kannusta ja tsemppaan, vastaan viesteihin AINA ystävällisesti. En mollaa, en arvostele. Autan mielelläni.
Mutta silti minua vihataan, ei tervehditä, ei kutsuta kylään, minun luona ei käydä. Olen niin yksin kuin piru helvetissä
Pitäisikö alkaa ilkeäksi?
Oletko liian suorapuheinen, sanot asiat töksäyttäen ja rumasti? Kerrot, jos kaverin ostama uusi paita on mielestäsi ruma eikä sovi tälle? Että tämän uusi kampaus on hirveä? Kerrot, että toinen on lihonut tai rupsahtanut? Kaikkea ei tarvitse sanoa, voi olla myös hiljaa. Ei tarvitse myöskään olla äärirehellinen, vaan voi vähän pehmitellä tai kertoa osatotuuden toisen tunteita säästelläkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkumaista.
Ei se katso sitä onko kiltti vai tuhma.Ei kannata. Koska aikuisena, kun olet henkilöstöjohtajana se kiltti laittaa susta juorut liikkeelle, kuinka oli lapsena ilkeä ja paha koulukiusaaja.
Nämä on parhaita jutun aiheita kaupungin baareissa ja pubeissa.
Sen yrityksen nykyinen henkilöstöjohtaja oli koulussa luokan pahimpia koulukiusaajia. Katsokaa, nyt se mulkku tulee tänne baariin.
Minulta ei ole aiempia kommentteja.
Olen törmännyt sellaiseen ilmiöön,
että ihminen nähdessään minut sulaa korvasta korvaan aurinkoiseen hymyyn
ja säteilee lämpöä minua kohtaan.
Hän voi olla kaupan kassa - tai
kuka tahansa kadulla vastaani
kävellyt lapsi, nuori, middle aged
tai ikäihminen. Mies, nainen..
Ongelma itse asiassa
onkin liiallinen kiinnostuneisuus ja
seuraan tuputtautuminen; tämä on
oma kokemukseni. Joku on saattanut
tulkita minun vastahymyni romanttisena
soidinkutsuna, vaikka se ei sitä ollut.
Monet miehet ilmaisevat ihastumistaan samaan tapaan kuin alakoulupojat
kiusaavat suosikkityttöään.
Hyvää iltapäivää.
🌻E 🌼
Rikolliset hymyilee usein kuollutta hymyä .