Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen koskettaminen on joillekin naisille niin vaikeaa?

Vierailija
19.05.2020 |

Kysytäänpä asiantuntijoilta. Olen tässä viettänyt pitkän parisuhteen jälkeen vapaaherran elämää, ja tutustunut aktiivisesti uusiin ihmiseen. No asiat johtavat usein yhteen sun toiseen, joten sinne makuuhuoneen puolellekin on päädytty, kun kaikki ovat olleet villejä ja vapaita.

Harmikseni olen törmännyt ilmiöön, jossa naiset suurin piirtein vaan riisuvat vaatteensa, mutta siihen se aktiivisuus on yleensä sitten jäänyt. Sentään riisuvat vaatteensa, eli jotain positiivista tässäkin. :D Monipuoliset "kevätjuhlaliikkeet" kyllä kelpaavat lämmittelyvaiheessa vastaanottavana osapuolena, eikä siinä mitään. Mutta kyllä sitä tässä +40-iässä saattaisi mieskin kaivata hieman alkulämmittelyä, koska pelkkä "alaston nainen ei oo asia uus". En myöskään tarkoita koskettelulla mitään syväkurkkuilua vedet silmissä, vaan ihan tavallisia asioita.

Miksi siis joillakin naisilla on miehen koskettamiseen niin korkea kynnys, vaikka ollaan yhteisymmärryksessä sinne punkkaan päädytty? Tein tarkoituksella avauksen vapaan puolelle, joten pidetään kirjoittelu asiallisena. Eikä sitten mitään erektio-ongelmaläppää kiitos, koska kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syyni parin miehen kanssa: ne laukeaa hetkessä. Käsiin, jos hetken hyväilee ja se on sit siinä siltä kerralta. Miehet on tehneet kaikenlaista em. ongelman kompensoidakseen.

Entisiä suhteita, kun ei muuttuneet muuksi vaikka oli jonkun verran aikaa, tahtoa ja tilaisuuksia harjoitella.

Vierailija
62/128 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun syyni parin miehen kanssa: ne laukeaa hetkessä. Käsiin, jos hetken hyväilee ja se on sit siinä siltä kerralta. Miehet on tehneet kaikenlaista em. ongelman kompensoidakseen.

Entisiä suhteita, kun ei muuttuneet muuksi vaikka oli jonkun verran aikaa, tahtoa ja tilaisuuksia harjoitella.

Tuota tapahtui nuoruudessa. Mutta kun 40+ ihmisistä kyse, niin luulisi naistenkin jo tietävän, ettei ne oman ikäiset miehet enää samalla tavoin laukea käsiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sitä luulisi (boldatulla ydinkohta), mutta kun ei niin ei. Ei siis vähäisintäkään miehen huomioimista, vaikka tietysti itse yhdyntä hyvin nautinnolliselta aina tuntuikin. Kaikki eivät tykkää ottaa suihin mieheltä, ja tietenkään mitään sellaista ei tarvitse tehdä, minkä kokee vastenmielisenä. Mutta luulisi kädellä hyväilyyn olevan suhteellisen matala kynnys kaikilla.

Nämä ovat alle kymmenen ihmisen otannalla viimeisen vuoden aikana, kaikki kumppanit nelikymppisiä tai yli.

Ap

Voi. Mä tykkäisin tehdä käsitöitä, antaa suuseksiä miehelle, pitää hyvänä kaikin tavoin. Mutta en saa miestä ehkä enää koskaan. Ikää 40+, mies on haluton ja nyt jo kyvytönkin , mua vanhempi ja mä kärsin.

Haluaisin ratsastaa ja saada niin kunnolla. Kovalla munalla annetun orgasmin. Voi luoja että tekee niin mieli että pakahdun tähän himoon, tuskaan ja kosketuksen puutteeseen.

Vierailija
64/128 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sitä luulisi (boldatulla ydinkohta), mutta kun ei niin ei. Ei siis vähäisintäkään miehen huomioimista, vaikka tietysti itse yhdyntä hyvin nautinnolliselta aina tuntuikin. Kaikki eivät tykkää ottaa suihin mieheltä, ja tietenkään mitään sellaista ei tarvitse tehdä, minkä kokee vastenmielisenä. Mutta luulisi kädellä hyväilyyn olevan suhteellisen matala kynnys kaikilla.

Nämä ovat alle kymmenen ihmisen otannalla viimeisen vuoden aikana, kaikki kumppanit nelikymppisiä tai yli.

Ap

Voi. Mä tykkäisin tehdä käsitöitä, antaa suuseksiä miehelle, pitää hyvänä kaikin tavoin. Mutta en saa miestä ehkä enää koskaan. Ikää 40+, mies on haluton ja nyt jo kyvytönkin , mua vanhempi ja mä kärsin.

Haluaisin ratsastaa ja saada niin kunnolla. Kovalla munalla annetun orgasmin. Voi luoja että tekee niin mieli että pakahdun tähän himoon, tuskaan ja kosketuksen puutteeseen.

Mies lääkärille pillereiden hakuun. Onneksi menin vastikään. Parisuhde on kummasti parantunut. M47

Vierailija
65/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia seksi kiinnosta. Etkö ole tuohon ikään mennessä tajunnut tätä asiaa? Seksi on vain juttu johon naiset suostuu saadakseen mihen suosion. Jos itse pitää tehdä jotain, niin se on sitten siinä.

Tämä.

Mitähän se ”miehen suosio” oikein pitää sisällään jos sitä varten pitää pakottaa itsensä seksiin? Miehen suosio 😂 Ja oikeastiko joku kuvittelee, ettei naisia seksi kiinnosta. Vaikea edes kuvitella, millaisella miehellä on kehittynyt tällainen kuvitelma naisista. Säälittävää.

N40

Vierailija
66/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeastiko joku kuvittelee, ettei naisia seksi kiinnosta. 

N40

Yksilöitähän ne on naisetkin. Meilläkin naistani kiinnostaa seksi kyllä, mutta ei minun, vaan ainoastaan omansa.

Vierailija
67/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ja parisuhteessa olevana, kokisin kyllä tosi ikäväksi jos pitäisi irtoseksin kautta hakea tyydytystä. Mulle uusi mies on vieras mies ja vieras kul*i. Mulle on tärkeää, että mies pitää minusta ja viihtyy kanssani, ja tarvitsen seksiin tunteita. Irtoseksin sijaan tähtäimessäni on ollut parisuhde, ja voi olla että Ap:n naisissakin on niitä, jotka ehkä oikeasti haluaisivat enemmän kuin vain seksiä. Ja sit jos kokee, että mies on vaan panon perässä, sitä ehkä passivoituu ja etääntyy. Vaikka por*non maailmassa naiset tarttuvat suoraan kiinni miehen elimeen (ja miehet naisen), niin itseäni se ei ainakaan sytytä. Tykkään olla lähekkäin, jutella, saada ihokontaktia ja lämmetä hiljalleen. Vieraan tyypin kanssa tällainen on käytännössä aika mahdotonta kun ideana on jo lähtökohtaisesti pelkkä seksi. Mutta voisiko olla, että naisten on siihen sit kuitenkin henkisesti vaikea päästä mukaan? En tiedä, koska olen ehkä normaalia herkempi niin voi olla vaan oma tulkinta.

Muistan kun mentiin mieheni kanssa ekan kerran sänkyyn (tai siis minä menin miehen luo yöksi). Se oli kyllä niin sukupuolielinkeskeinen ja jotenkin kömpelö tapaus (vaikka oltiin molemmat jo 4-kymppisiä). Ihmettelin, että oikeastiko vaan pitää ”kiihkeästi suudella” ja käydä intiimialueelle käsiksi, kun minä odotin, että mies haluaa pitää minua kainalossa ja jutella, tutustua. Mehän olimme kumpikin etsimässä loppuelämän parisuhdetta? Miksi kiire kun saa minut viereensä sänkyyn? Eikö minuun voikaan rauhassa tutustua ja tunnustella miten ilta etenee? Olisin halunnut rauhassa fiilistellä, miltä tuntuu olla toisen lähellä ja kuulostella kehoni reaktioita, rentoutua ja ehkä kiihottuakin. En saanut sellaiseen virittymiseen aikaa, koska mies oletti, että pitää mennä heti asiaan. Minusta suutelu tuntui teennäiseltä etenkin kun hän oli päivällä ollut varovainen, eikä meillä ollut ennen sänkyyn menoa ollut mitään halailuja tai suutelua. Olimme ihan alkuvaiheessa vasta tutustumisen asteella, niin henkisesti kuin fyysisesti. Siihen nähden miehen käytös oli mulle melkoinen shokki. Lisäksi hän PYYSI minua koskemaan kulliinsa. Mä kosken sitten kun olen valmis ja oloni tuntuu turvalliselta ja halukkaalta. En käskystä, en ainakaan ensimmäisenä yhteisenä yönä ennen kuin olen itse edes ehtinyt kiihottua, ennen kuin olen saanut kosketella toista neutraalimmin, kokea silittelyä selälläni, tuntea läheisyyden tunnetta. Olin tosi loukkaantunut, että tätäkö vain odotit. Miksi en ole niin arvokas naisena, että minulle voisi antaa aikaa? Miksi pitää mennä suoraan asiaan?

Me naiset ollaan erilaisia ja itse ainakin melko kompleksinen, mutta musta saa eniten irti arvostuksella ja antamalla aikaa. Jos mulle antaa kunnioituksen, on palkintona erittäin paljon monipuolista seksiä, koska rakastan sitä! Ongelma on vaan se, että tarvitsen siihen tutun ja turvallisen kumppanin ja tunteen läheisyydestä. En pysty suhtautumaan seksiin vain seksinä. Tosi monella naisella on myös traumaattista seksikokemusta takana, näin itsellänikin. Uusi tilanne uuden kumppanin kanssa ovat omiaan triggeröimään vanhoja pelkoja, ja siksikin haluan kokemuksen ettei painosteta eikä kiirehditä. Tavallaan haluan, että kontrolli säilyy mulla ja mies on tarpeeksi passiivinen, jotta minä voin johdatella tilannetta rauhassa eteenpäin omien tuntemusten mukaan enkä yrittää väkisin pysyä miehen halujen tahdissa. Mulle se kehollinen syttyminen tapahtuu hyvän läheisyyden, rentouden, huumorin ja yhteyden luomisen kautta. Jos ja kun miehen prioriteettina on usein sukupuolielimet, on vaan liian vaikeaa päästä siihen fiilikseen mukaan ilman tunnetta että joutuu sivuttamaan omat tarpeensa ja palottautumaan toisen rytmiin.

Vierailija
68/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ja parisuhteessa olevana, kokisin kyllä tosi ikäväksi jos pitäisi irtoseksin kautta hakea tyydytystä. Mulle uusi mies on vieras mies ja vieras kul*i. Mulle on tärkeää, että mies pitää minusta ja viihtyy kanssani, ja tarvitsen seksiin tunteita. Irtoseksin sijaan tähtäimessäni on ollut parisuhde, ja voi olla että Ap:n naisissakin on niitä, jotka ehkä oikeasti haluaisivat enemmän kuin vain seksiä. Ja sit jos kokee, että mies on vaan panon perässä, sitä ehkä passivoituu ja etääntyy. Vaikka por*non maailmassa naiset tarttuvat suoraan kiinni miehen elimeen (ja miehet naisen), niin itseäni se ei ainakaan sytytä. Tykkään olla lähekkäin, jutella, saada ihokontaktia ja lämmetä hiljalleen. Vieraan tyypin kanssa tällainen on käytännössä aika mahdotonta kun ideana on jo lähtökohtaisesti pelkkä seksi. Mutta voisiko olla, että naisten on siihen sit kuitenkin henkisesti vaikea päästä mukaan? En tiedä, koska olen ehkä normaalia herkempi niin voi olla vaan oma tulkinta.

Muistan kun mentiin mieheni kanssa ekan kerran sänkyyn (tai siis minä menin miehen luo yöksi). Se oli kyllä niin sukupuolielinkeskeinen ja jotenkin kömpelö tapaus (vaikka oltiin molemmat jo 4-kymppisiä). Ihmettelin, että oikeastiko vaan pitää ”kiihkeästi suudella” ja käydä intiimialueelle käsiksi, kun minä odotin, että mies haluaa pitää minua kainalossa ja jutella, tutustua. Mehän olimme kumpikin etsimässä loppuelämän parisuhdetta? Miksi kiire kun saa minut viereensä sänkyyn? Eikö minuun voikaan rauhassa tutustua ja tunnustella miten ilta etenee? Olisin halunnut rauhassa fiilistellä, miltä tuntuu olla toisen lähellä ja kuulostella kehoni reaktioita, rentoutua ja ehkä kiihottuakin. En saanut sellaiseen virittymiseen aikaa, koska mies oletti, että pitää mennä heti asiaan. Minusta suutelu tuntui teennäiseltä etenkin kun hän oli päivällä ollut varovainen, eikä meillä ollut ennen sänkyyn menoa ollut mitään halailuja tai suutelua. Olimme ihan alkuvaiheessa vasta tutustumisen asteella, niin henkisesti kuin fyysisesti. Siihen nähden miehen käytös oli mulle melkoinen shokki. Lisäksi hän PYYSI minua koskemaan kulliinsa. Mä kosken sitten kun olen valmis ja oloni tuntuu turvalliselta ja halukkaalta. En käskystä, en ainakaan ensimmäisenä yhteisenä yönä ennen kuin olen itse edes ehtinyt kiihottua, ennen kuin olen saanut kosketella toista neutraalimmin, kokea silittelyä selälläni, tuntea läheisyyden tunnetta. Olin tosi loukkaantunut, että tätäkö vain odotit. Miksi en ole niin arvokas naisena, että minulle voisi antaa aikaa? Miksi pitää mennä suoraan asiaan?

Me naiset ollaan erilaisia ja itse ainakin melko kompleksinen, mutta musta saa eniten irti arvostuksella ja antamalla aikaa. Jos mulle antaa kunnioituksen, on palkintona erittäin paljon monipuolista seksiä, koska rakastan sitä! Ongelma on vaan se, että tarvitsen siihen tutun ja turvallisen kumppanin ja tunteen läheisyydestä. En pysty suhtautumaan seksiin vain seksinä. Tosi monella naisella on myös traumaattista seksikokemusta takana, näin itsellänikin. Uusi tilanne uuden kumppanin kanssa ovat omiaan triggeröimään vanhoja pelkoja, ja siksikin haluan kokemuksen ettei painosteta eikä kiirehditä. Tavallaan haluan, että kontrolli säilyy mulla ja mies on tarpeeksi passiivinen, jotta minä voin johdatella tilannetta rauhassa eteenpäin omien tuntemusten mukaan enkä yrittää väkisin pysyä miehen halujen tahdissa. Mulle se kehollinen syttyminen tapahtuu hyvän läheisyyden, rentouden, huumorin ja yhteyden luomisen kautta. Jos ja kun miehen prioriteettina on usein sukupuolielimet, on vaan liian vaikeaa päästä siihen fiilikseen mukaan ilman tunnetta että joutuu sivuttamaan omat tarpeensa ja palottautumaan toisen rytmiin.

Oliko tämä mies ollut parisuhteessa aikaisemmin? Jos on ollut ja vaikkapa 20vuotta entisen puolison mielestä seksin on kuulunut mennä niin, että vähän suudellaan ja nopeasti hommiin, jotta toimitus on äkkiä ohi. Siinä väkisinkin tulee tälläinen toimintamalli ja vaikka ei olisi kiirettä niin jostain selkärangasta tulee, että nyt nopeasti.

Minullakin tahtoo aina tuntua, että homma pitäisi nopeasti hoitaa alta pois vaikkei olisi kiirettä. Mutta kun 95% seksikerroista toinen venyttää sänkyyn menoa mahdollisimman myöhään ja sitten ilmoittaa, että nyt nopeasti kun väsyttää niin paljon.

Suosittelen kertomaan ettei ole mihinkään kiire.

Vierailija
69/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen olisi valmis antamaan seksiä, hän ei välttämättä pidä itse toimituksesta. Seksillä saa hetken huomiota ja tunteen olevansa haluttu. Monille seksi on runkkaamista toiseen ihmiseen, tämä pätee niin naisiin kuin miehiin.

Oikea kohtaaminen on harvinaista, mutta ei mahdotonta. Itse en ole koskaan pystynyt rakasteluun, en lyhyissä suhteissa enkä avioliitossa. Kännissä toki tullut toteutettua jotain fantasioita, mutta toista kertaa sellainen estottomuus ei saman partnerin kanssa olisi onnistunut.

Vierailija
70/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet muehet painii tämn onkelman kanssa; alun aktiivinen kiimatiina onkin muutaman vuiden päästä mutta viimeistään 40v ylitettyään ihan eri tyyppi. sanotaan että naiset kyllästyvät nopeammin. jos ollaan uskollisia ei paljon jää vaihtoehtoja. terapia voi anraa vauhtia ja aktiivisempi liikunta mutta ei naisen hormoneille voi mitään.

Vierailija
71/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tylsiä kun niiltä kysyy mikä kiihottaa kun koskee, se on vain muna. Tylsää tylsää tylsää.

Vierailija
72/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten tosi että naisilla on tapa olla ns passiivinen hommissa. Olin nuollut, sormettanut ja pannut ihan huolella. Useita kertoja että ei ollut kyse vain yhdestä yöstä. Pyysin että nyt on sinun vuoro. Kyllä oli vaikeeta ja suorastaan niin huonoa että petyin.

Onneksi joiltakin olen saanut innokasta ettei tarvitse kaikkia naisia haukkua. Pyytämättä kolme on tehneet juttuja. Sitten on kymmeniä jotka on että hei mä olen nainen ei mun tarvi vaivautua, Kunhan nyt levitän jalat tai pyllistän niin sen pitäisi riittää.

Sitten kun käy oikein mieletön säkä ja löytyy nainen joka myös tekee niin sehän on kuin voittaisi lotossa. Jätkät kerran ihmetteli mikä sua niin hymyilyttää? Sanoin että ette usko jos kerron. Ei ne hymyilleet senkään jälkeen kun kerroin. Niin harvinaista ja kateutta aiheuttavaa on sellainen nainen.

Kerro meille. Mitä nainen teki? Mikä oli niin harvinaista ja kateutta aiheuttavaa?

Muutkin miehet voi vastata. Mitä toivotte?

Vierailija
73/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä mies ollut parisuhteessa aikaisemmin? Jos on ollut ja vaikkapa 20vuotta entisen puolison mielestä seksin on kuulunut mennä niin, että vähän suudellaan ja nopeasti hommiin, jotta toimitus on äkkiä ohi. Siinä väkisinkin tulee tälläinen toimintamalli ja vaikka ei olisi kiirettä niin jostain selkärangasta tulee, että nyt nopeasti.

Minullakin tahtoo aina tuntua, että homma pitäisi nopeasti hoitaa alta pois vaikkei olisi kiirettä. Mutta kun 95% seksikerroista toinen venyttää sänkyyn menoa mahdollisimman myöhään ja sitten ilmoittaa, että nyt nopeasti kun väsyttää niin paljon.

Suosittelen kertomaan ettei ole mihinkään kiire.

Kyllä se nyt jo on paljon oppinut siitä ekasta kerrasta. Toki edelleen mielestäni liian sukupuolielinkeskeinen. Ei esim. koskenut takapuoleeni alkuun ollenkaan, kunnes sanoin, että ilmeisesti mulla on hirveä pylly kun ei tee mieli kouria sitä... alkoi sitten huomioimaan sitäkin. Mutta meni kyllä aikaa, että mies jotenkin oikeasti rentoutui sängyssä ja alkoi tulla aidompaa läsnäoloa. En voi sietää sitä, ettei oikeasti yritetä lukea toista vaan ainostaan suoritetaan omaa agendaa... Mielenkiintoinen näkökulma kyllä tuo, minkä toit esiin. Ja siinä on kyllä varmasti perää. Etenkin ekalla kerralla ei varmaan aivoihin mahtunut muu ajatus kuin se että nyt olisi kerrankin mahdollisuus saada pesää... Harmi että se loukkaa minua, on niin vaikea sitä naisena ymmärtää että hätäinenkin pano on miehelle parempi kuin ei panoa ollenkaan. Itse kun en näe mitään arvoa seksillä, joka ei ole oikeasti hyvää. Ja kyllä tuolla miehellä aiempi pitkä nuorena aloitettu avioliitto selvästi näkyi siinä, että oli tosi kokematon ja arka ja seksi oli etäistä, mekaanista ja kaavamaista. Se aiheuttikin minussa alkuun ristiriitaisia tunteita kun mies vaikutti muuten niin ihanalta ihmiseltä. Sanon kyllä (nykyään) kaikesta hänelle ja varmaan liiankin suoraan, mutta ekana iltana olin vaan järkyttynyt ja pettynyt itseeni kun lähdin mukaan huonoon seksiin enkä kuunnellut omaa tahtoani.

Vierailija
74/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehet ovat saaneet kuvan ettei naiset halua seksiä, eivät ainakaan naimisissa olevat - eivätkä ainakaan yli 40 vuotiaat? Itse olen 61 ja haluan ihan jokikinen päivä ja saankin, onneksi. Ollaan oltu yhdessä 38 vuotta ja eikun paranee ja himot on aivan hirveet ja seksi upeeta ja monipuolista. Joskus tuntuu ettei saa tarpeeksi, ja mies jo hiukan  toppuuttaakin joskua, vaikka onkin hiukan nuorempi. Ja juu ihan ekana kun tavattiin mentiin sänkyyn, eikä ollut vaikeata koskea mihinkään paikkaan, tai olla alasti tai mitään. Raivostuttaa nuo kommentit joissa naiset vaan "antaa" eivät missään nimessä ota tai nauti. Paljon suuseksiä ym. ja leluja ja erilaista kosketusta ollut aina, ja toivottavasti jatkuu pitkään..ei olla läskimahoja, ja mies edelleen upea ja ah niin seksikäs!

Vierailija
75/128 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ^^ Voiskin joskus antaa vaan mennä täysillä ja toki on annettukkin, mut leikki loppuu sitten aina siihen hetkessä. 🙄 Yhden eksän kanssa en uskaltanut suunnilleen edes hengittää, koska toivoin niin paljon että se yhdyntä olisi kestänyt edes joskus minuutin pidempään (ja sekin äärimmäisen hidasta ja varovaista toimintaa).

Suuseksi tosin on sellaista että ihan yhdenillanjutuille ei viitti missään tapauksessa, koska tautiriski. Toki voihan sitäkin suojattuna harrastaa, mutta kuka muka haluaa.. Mut ylipäätään yhdenillanjutut on vähän sellasia et se ottaa joka saa ja se siittä, ei velvotteita.

Vierailija
76/128 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syyllistyin nuorempana ja ujompana tähän miehen koskematta jättämiseen, kun en oikein tiennyt miten pitäisi koskea tai pelkäsin koskevani väärin. Nykyään olen vähän petrannut tämän suhteen, mutta silti tuntuu, että se koskeminen on aika satunnaista hapuilua ja nopeasti siirryn vain sinne kullin läheisyyteen. Miten sitä miestä sitten pitäisi/kannattaisi kosketella? Ei niillä miehillä ole tissejä tai hyvää persettä, joita puristella tai nöpöttäviä nännejä, joita imeä. Ainoa selkeä juttu mikä mieleen tulee, on että voishan sitä miestä auttaa riisumaan.. muuten kyllä jäi nyt fiilis, että täå kosketteluhomma on miehille helpompaa, kun naisessa on "enemmän koskettavaa". En mä tiiä.

Minulle ainakin riittää se kullin käsittely, sillä pääsee pitkälle. Voihan sitä toki muualtakin sivellä, ei se pahalta tunnu.

Vierailija
77/128 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä viedä ja vienkin, enkä sinällään odota vastapalveluksia (tietenkään). Yhteispelillä kaikki sujuu, mutta jos ei uskalleta edes penikseen koskea (aikuiset naiset), niin hieman ymmälläni olen kyllä. Suudellaan kiihkeästi, riisutaan vaatteita, annan suuseksiä, sormetan hellästi ja lämmittelen kaikin puolin. Lopulta ollaan siinä tilanteessa, että yhdyntä alkaa ja joskus päättyy, mutta ei mitään muuta huomiota minulle naisen puolelta. Tämä kuulostaa hieman mekaaniselta nyt, mutta yritin kuvailla kaikki vaiheet ja mitä mielestäni puuttuu.

Ap

Olet selvästi kiksauttanut minunkin naistani, kuvaus osuu niin jetsulleen.

Emäntä ehti jonkin verran harrastaa irtosuhteita tai muutaman viikon "tapailuja" ennen minua ja oli miehille kovasti katkera, kun kaikki aina vähin äänin katosivat lopulta kartalta. En ihmettele kyllä yhtään että katosivat, on se seksi hänen kanssaan niin helvetin tylsää, vaikka päällepäin ei uskoisi. Rakastuinkin ihan muihin avuihin, muuten en olisi minäkään jäänyt. Mutta nyt on lapset tehty, hyvä perhe ja pannahan ei pakko ole jos ei huvita.

Jos mies sanoisi mua emännäksi, lakkaisin kyllä haluamasta sillä sekunnilla. :D

Se on täälläpäin ihan normaali ilmaisu, ei loukkaava.

Niin täälläkin, en ymmärrä mikä siinä mättää. Emäntähän on talon kiistaton ykkösnainen, arvostettu asemassaan.

Siitä tulee mieleen jokin ruma pyöreä punaposkinen maatalonemäntä kumisaappaissa ja paskahaalareissa. Synonyymi epäseksikkäälle naiselle.

Okei, kyllähän se varmaan maatalouden pitoon ensimmäisenä yhdistyy mielessä. Mutta on myös majatalon emäntä ja kartanon emäntä ja mitä kaikkea.

Vierailija
78/128 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen naiskumppanini ei suostu ottamaan enää suihin ja olen arka sitä pyytämään. Kyseessä on uudelleen virinnyt seksisuhde tai aikaisemmin enemmänkin kuin vain seksisuhde. Voisi olettaa, että vastavuoroisesti itse saisi myös nuoltuaan ahnaasti piparia. Mistä johtuu, että nainen haluaa vain yksipuolisesti panna?

-> luulen et naiset ei vaan tiedä et jos mies nuolee niin mies olettaa silloin vastapalvelusta. Kommunikaatio on tän takia tärkeää! Ja jotkut naiset ei tykkää/uskalla ottaa suihin.

Joo, näistä pitäisi puhua vaikka onhan se vähän arka aihe monelle. Minä esimerkiksi en odota mitään vastapalveluksia, en oikein osaa rentoutua kun nainen ottaa suihin ja mieluummin olen antavana osapuolena suuseksissä ihan vain koska tykkään siitä.

Vierailija
79/128 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä on sellainen juttu, että se tilanne on monesti hyvinkin spontaani. Toisen vieressä ollessa tulee päälle kiihko, joka on voimakas ja se on tässä ja nyt. Silloin on vaikea saada ajatuksia mihinkään muuhun. Seksin jälkeen on sitten rennompi olo ja ehtii hellitellä ihan rauhassa sylikkäin. Ei se ole niin, että tutustutaan ensin ja minua alkaa kiihottaa vasta sitten kahden kuukauden päästä kun on sopiva aika. Eikö naisilla muka ole tällaista?

Vierailija
80/128 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tylsiä kun niiltä kysyy mikä kiihottaa kun koskee, se on vain muna. Tylsää tylsää tylsää.

Tylsää jos ei osaa sille munalle mitään tehdä. Siinäkin voi tehdä monenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan