Miksi miehen koskettaminen on joillekin naisille niin vaikeaa?
Kysytäänpä asiantuntijoilta. Olen tässä viettänyt pitkän parisuhteen jälkeen vapaaherran elämää, ja tutustunut aktiivisesti uusiin ihmiseen. No asiat johtavat usein yhteen sun toiseen, joten sinne makuuhuoneen puolellekin on päädytty, kun kaikki ovat olleet villejä ja vapaita.
Harmikseni olen törmännyt ilmiöön, jossa naiset suurin piirtein vaan riisuvat vaatteensa, mutta siihen se aktiivisuus on yleensä sitten jäänyt. Sentään riisuvat vaatteensa, eli jotain positiivista tässäkin. :D Monipuoliset "kevätjuhlaliikkeet" kyllä kelpaavat lämmittelyvaiheessa vastaanottavana osapuolena, eikä siinä mitään. Mutta kyllä sitä tässä +40-iässä saattaisi mieskin kaivata hieman alkulämmittelyä, koska pelkkä "alaston nainen ei oo asia uus". En myöskään tarkoita koskettelulla mitään syväkurkkuilua vedet silmissä, vaan ihan tavallisia asioita.
Miksi siis joillakin naisilla on miehen koskettamiseen niin korkea kynnys, vaikka ollaan yhteisymmärryksessä sinne punkkaan päädytty? Tein tarkoituksella avauksen vapaan puolelle, joten pidetään kirjoittelu asiallisena. Eikä sitten mitään erektio-ongelmaläppää kiitos, koska kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toiveita on esitetty, mutta tulos on noin 1/20. Se yksi tuli siitä kun joskus illalla sanoin seuraavan päivän kahdenkeskisestä automatkasta kesäkuumalla että olis kiva jos jättäisit alushousut pois sieltä kesähameen alta. No minähän siinä toki silloinkin nelostiellä ajellessa orgasmit hänelle sormettelin saamatta itse mitään, mutta aika hauskaa matkantekoa oli silti😁.
Jos miun mies ehdottais samaa ja tekis niinku sie oot tehny ni varmasti ehdottasin sen jälkeen et pysähdyttäänpä seuraavalle P-paikalle 😁
Näitä lukiessa tulee välillä syvä huokaus. Ihania miehiä tuntuu täällä olevan ja harmittaa, jos vaimot ja vaimokkeet sitä tajua. Oisin puolikuollu onnesta, jos ois itellä samanlainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei kiinnostaisikaan, niin vastavuoroisuus kuuluu hyviin käytöstapoihin.
Naisena olen järkyttynyt miten huonokäytöksisiä moukkia jotkut ovat.
100%:sti samaa mieltä, mutta näin kohta 10 vuoden kokemuksella omasta "emännästä" (sori vaan :) ), väittäisin että seksuaalisen käyttäytymisen juuret ovat syvemmällä. Minä kun laitan ruoat, niin hyviin tapoihin ja vastavuoroisuuteen kuuluu sanomattakin se, että toinen hoitaa sitten tiskit. Ja näin tapahtuu. Ja naisen ollessa töissä minun ollessani nyt hoitovapaalla, niin on kohtuus että tupa on puhdas ja ruoka pöydässä kun toinen tulee töistä. Ja näin tapahtuu. Kyllä meillä kohteliaisuus ja vastavuoroisuus toteutuu automaattisesti. Mutta ei seksissä, ei mitenkään. Harmillista, mutta onhan sitä hyviä kirjoja sentään vielä, joista voi nauttia iltamyöhät.
Ootko sie ikinä emännälle kertonu et mikä tuntuis sinusta hyvälle? Kun me naisetkaan ei olla ajatustenlukijoita ja ainakin itestä ois kiva, jos mies kertois suoraan mitä multa toivoo.
Tän palstan seuraaminen on ainaki avannu minun silmät. Oon alkanut miettimään omaa käyttäytymistä miestä kohtaan ja sitä et oonko ollu sängyssä itsekäs eli oonko riittävästi häntä huomioinu. Siks kysyinki asiaa häneltä ja tuumas et on ollu tyytyväinen. Mutta silti ajattelin et jatkossa hellin ja hemmottelen vielä enemmän, ettei tulis just sitä et ”tuokaan ikinä tee mitään” 😁
Kyllä toiveita on esitetty, mutta tulos on noin 1/20. Se yksi tuli siitä kun joskus illalla sanoin seuraavan päivän kahdenkeskisestä automatkasta kesäkuumalla että olis kiva jos jättäisit alushousut pois sieltä kesähameen alta. No minähän siinä toki silloinkin nelostiellä ajellessa orgasmit hänelle sormettelin saamatta itse mitään, mutta aika hauskaa matkantekoa oli silti😁.
Ootko siis ihan suoraan pyytänyt että koske mua näin, haluan että kosketat, käy päälle tms. Ettet nyt vaan kuitenkin kuvittele että ne naiset tietää sun ajatukset..? Siis niillähän voi olla se käsitys että sinä haluat viedä ja määrätä miten homma toimii. Jos tekisit testin parin seuraavan naisen kanssa, että jo ennen seksiä kertoisit mistä tykkäät ja sit seksin aikana vähän muistuttelet ja kerrot uudestaan (koska jos se on uutta niin ei se nainen ehkä heti omaksu kaikkea). Jos se nainen haluaa oikeesti sua tyydyttää niin opettelee kyllä ja muokkaa tekemisiään. Jos ei halua niin jääkööt yhden yön jutuksi.
Ja joo, uskon että about puolella naisista on default asetuksena sellanen vähän ujo, passiivinen ja alistuva seksirooli. Ja usein tekevät mielellään kun pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei kiinnostaisikaan, niin vastavuoroisuus kuuluu hyviin käytöstapoihin.
Naisena olen järkyttynyt miten huonokäytöksisiä moukkia jotkut ovat.
100%:sti samaa mieltä, mutta näin kohta 10 vuoden kokemuksella omasta "emännästä" (sori vaan :) ), väittäisin että seksuaalisen käyttäytymisen juuret ovat syvemmällä. Minä kun laitan ruoat, niin hyviin tapoihin ja vastavuoroisuuteen kuuluu sanomattakin se, että toinen hoitaa sitten tiskit. Ja näin tapahtuu. Ja naisen ollessa töissä minun ollessani nyt hoitovapaalla, niin on kohtuus että tupa on puhdas ja ruoka pöydässä kun toinen tulee töistä. Ja näin tapahtuu. Kyllä meillä kohteliaisuus ja vastavuoroisuus toteutuu automaattisesti. Mutta ei seksissä, ei mitenkään. Harmillista, mutta onhan sitä hyviä kirjoja sentään vielä, joista voi nauttia iltamyöhät.
Ootko sie ikinä emännälle kertonu et mikä tuntuis sinusta hyvälle? Kun me naisetkaan ei olla ajatustenlukijoita ja ainakin itestä ois kiva, jos mies kertois suoraan mitä multa toivoo.
Tän palstan seuraaminen on ainaki avannu minun silmät. Oon alkanut miettimään omaa käyttäytymistä miestä kohtaan ja sitä et oonko ollu sängyssä itsekäs eli oonko riittävästi häntä huomioinu. Siks kysyinki asiaa häneltä ja tuumas et on ollu tyytyväinen. Mutta silti ajattelin et jatkossa hellin ja hemmottelen vielä enemmän, ettei tulis just sitä et ”tuokaan ikinä tee mitään” 😁
Ootko siis ihan suoraan pyytänyt että koske mua näin, haluan että kosketat, käy päälle tms. Ettet nyt vaan kuitenkin kuvittele että ne naiset tietää sun ajatukset..? Siis niillähän voi olla se käsitys että sinä haluat viedä ja määrätä miten homma toimii. Jos tekisit testin parin seuraavan naisen kanssa, että jo ennen seksiä kertoisit mistä tykkäät ja sit seksin aikana vähän muistuttelet ja kerrot uudestaan (koska jos se on uutta niin ei se nainen ehkä heti omaksu kaikkea). Jos se nainen haluaa oikeesti sua tyydyttää niin opettelee kyllä ja muokkaa tekemisiään. Jos ei halua niin jääkööt yhden yön jutuksi.
Ja joo, uskon että about puolella naisista on default asetuksena sellanen vähän ujo, passiivinen ja alistuva seksirooli. Ja usein tekevät mielellään kun pyydetään.
Mä oon tuo #41, en ap. Mulle ei luultavasti seuraavaa naista tulekaan, joten en kokeile. Ei ollut tarkoitus kaapata ketjua, vaan tuoda myös se näkökulma, etteivät kaikki naiset laiskuuttaan tai tyhmyyttään ole flegmaattisia, he vaan ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia seksi kiinnosta. Etkö ole tuohon ikään mennessä tajunnut tätä asiaa? Seksi on vain juttu johon naiset suostuu saadakseen mihen suosion. Jos itse pitää tehdä jotain, niin se on sitten siinä.
Itselläni kesti 33 vuotta huomata tämä valitettava tosiasia. Luulen lisäksi että naiset hankkivat miehen jotta voivat todistella muille naisille olevansa haluttava. Naisia ei oikeasti seksi kiinnosta. Kunhan saavat kulissit kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia seksi kiinnosta. Etkö ole tuohon ikään mennessä tajunnut tätä asiaa? Seksi on vain juttu johon naiset suostuu saadakseen mihen suosion. Jos itse pitää tehdä jotain, niin se on sitten siinä.
Itselläni kesti 33 vuotta huomata tämä valitettava tosiasia. Luulen lisäksi että naiset hankkivat miehen jotta voivat todistella muille naisille olevansa haluttava. Naisia ei oikeasti seksi kiinnosta. Kunhan saavat kulissit kuntoon.
Täyttä roskaa ja itsesäälissä rypemistä tuo. Kyllä hyvin monia naisia seksi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pohdintaa, kiitos siitä. Osa uusista tuttavuuksista on jäänyt yhden illan ystäviksi, ja osaa olen tapaillut pidempäänkin, joten ainakin näiden osalta on jäät särjetty. Mutta sellainen yleinen flegmaattisuus toisen koskettamisen suhteen on kummastuttanut, kuitenkin kaikki olleet suunnilleen omaa ikäluokkaa, eli elämää nähtynä.
Osaan kyllä viedä ja vienkin, enkä sinällään odota vastapalveluksia (tietenkään). Yhteispelillä kaikki sujuu, mutta jos ei uskalleta edes penikseen koskea (aikuiset naiset), niin hieman ymmälläni olen kyllä. Suudellaan kiihkeästi, riisutaan vaatteita, annan suuseksiä, sormetan hellästi ja lämmittelen kaikin puolin. Lopulta ollaan siinä tilanteessa, että yhdyntä alkaa ja joskus päättyy, mutta ei mitään muuta huomiota minulle naisen puolelta. Tämä kuulostaa hieman mekaaniselta nyt, mutta yritin kuvailla kaikki vaiheet ja mitä mielestäni puuttuu.
Ap
No kyllä tuo aika oudolle kuulostaa, jos aikuinen nainen ei uskalla ees koskea penikseen. Siihen on kyllä vaikea kantaa ottaa et mistä moinen estoisuus johtuu. 🤔
Nauttiiko nämä samaiset naiset kuitenkin ihan täysillä siitä et sie käytät koko repertuaarin heidän hyväkseen? Kyllä siihen verraten on väärin et nainen ajattelee et pelkkä yhdyntä riittää. Vai onko sit naiset vaan niin kuutamolla siitä et mitä miehet haluaa ja toivoo?
Jotenkin tuntuu usein siltä että naiset eivät uskalla nauttia seksistä. Pelkäävätkö olevansa lutkia jos nauttivat? Sääli jos näin on :(
Vierailija kirjoitti:
On myös outoa ettei edes koske penikseen, kun kyllähän sen runkkaaminen ja sisään ohjaaminen on ihan perus, vaikka ujostuttaisikin ja olisi epävarma.
Tämä on valitettavan tuttua ihan parisuhteessa. Tuntuu että jos käsi sinne suunnalle esileikkien aikana pikaisesti eksyy, niin lähinnä tarkistamaan että onko kalu kovana. Ja jos ei ole, niin vähän latistuu tunnelmat. Ilmeisesti ajatuksena on, että ei ole tarpeeksi kiihottava tai jotain. Vahingossakaan mitään ei tehdä asian "korjaamiseksi".
Vaikka miten olisi kiihottava tilanne, niin kaluhan elelee aikalailla omaa elämäänsä, eikä pönötä esileikin aikana puolta tuntia putkeen kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan kyllä viedä ja vienkin, enkä sinällään odota vastapalveluksia (tietenkään). Yhteispelillä kaikki sujuu, mutta jos ei uskalleta edes penikseen koskea (aikuiset naiset), niin hieman ymmälläni olen kyllä. Suudellaan kiihkeästi, riisutaan vaatteita, annan suuseksiä, sormetan hellästi ja lämmittelen kaikin puolin. Lopulta ollaan siinä tilanteessa, että yhdyntä alkaa ja joskus päättyy, mutta ei mitään muuta huomiota minulle naisen puolelta. Tämä kuulostaa hieman mekaaniselta nyt, mutta yritin kuvailla kaikki vaiheet ja mitä mielestäni puuttuu.
ApOlet selvästi kiksauttanut minunkin naistani, kuvaus osuu niin jetsulleen.
Emäntä ehti jonkin verran harrastaa irtosuhteita tai muutaman viikon "tapailuja" ennen minua ja oli miehille kovasti katkera, kun kaikki aina vähin äänin katosivat lopulta kartalta. En ihmettele kyllä yhtään että katosivat, on se seksi hänen kanssaan niin helvetin tylsää, vaikka päällepäin ei uskoisi. Rakastuinkin ihan muihin avuihin, muuten en olisi minäkään jäänyt. Mutta nyt on lapset tehty, hyvä perhe ja pannahan ei pakko ole jos ei huvita.
Jos mies sanoisi mua emännäksi, lakkaisin kyllä haluamasta sillä sekunnilla. :D
Se on täälläpäin ihan normaali ilmaisu, ei loukkaava.
Niin täälläkin, en ymmärrä mikä siinä mättää. Emäntähän on talon kiistaton ykkösnainen, arvostettu asemassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, olen kokenut että naisilla on halut siinä missä miehilläkin. Etenkin rakastunut nainen on sellainen, että saa niin paljon kuin jaksaa. Ehkä teillä ei sitten ollut rakkautta talossa? No, voihan se vauva-aikoina jäädä hetkeksi sivuun kun se voi olla uuvuttavaa, se on ihan tavallista.
Jorma-- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös outoa ettei edes koske penikseen, kun kyllähän sen runkkaaminen ja sisään ohjaaminen on ihan perus, vaikka ujostuttaisikin ja olisi epävarma.
Tämä on valitettavan tuttua ihan parisuhteessa. Tuntuu että jos käsi sinne suunnalle esileikkien aikana pikaisesti eksyy, niin lähinnä tarkistamaan että onko kalu kovana. Ja jos ei ole, niin vähän latistuu tunnelmat. Ilmeisesti ajatuksena on, että ei ole tarpeeksi kiihottava tai jotain. Vahingossakaan mitään ei tehdä asian "korjaamiseksi".
Vaikka miten olisi kiihottava tilanne, niin kaluhan elelee aikalailla omaa elämäänsä, eikä pönötä esileikin aikana puolta tuntia putkeen kovana.
Joo, tämä pitäisi ymmärtää että miehenkin vehje kaipaa lämmittelyä etenkin kun ikää alkaa tulla. On se vähän kummallista jos ei sitä uskalla edes käteen ottaa.
Itse syyllistyin nuorempana ja ujompana tähän miehen koskematta jättämiseen, kun en oikein tiennyt miten pitäisi koskea tai pelkäsin koskevani väärin. Nykyään olen vähän petrannut tämän suhteen, mutta silti tuntuu, että se koskeminen on aika satunnaista hapuilua ja nopeasti siirryn vain sinne kullin läheisyyteen. Miten sitä miestä sitten pitäisi/kannattaisi kosketella? Ei niillä miehillä ole tissejä tai hyvää persettä, joita puristella tai nöpöttäviä nännejä, joita imeä. Ainoa selkeä juttu mikä mieleen tulee, on että voishan sitä miestä auttaa riisumaan.. muuten kyllä jäi nyt fiilis, että täå kosketteluhomma on miehille helpompaa, kun naisessa on "enemmän koskettavaa". En mä tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Jorma-- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten olisi kiihottava tilanne, niin kaluhan elelee aikalailla omaa elämäänsä, eikä pönötä esileikin aikana puolta tuntia putkeen kovana.Joo, tämä pitäisi ymmärtää että miehenkin vehje kaipaa lämmittelyä etenkin kun ikää alkaa tulla. On se vähän kummallista jos ei sitä uskalla edes käteen ottaa.
Nykyinen naiskumppanini ei suostu ottamaan enää suihin ja olen arka sitä pyytämään. Kyseessä on uudelleen virinnyt seksisuhde tai aikaisemmin enemmänkin kuin vain seksisuhde. Voisi olettaa, että vastavuoroisesti itse saisi myös nuoltuaan ahnaasti piparia. Mistä johtuu, että nainen haluaa vain yksipuolisesti panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emäntä ehti jonkin verran harrastaa irtosuhteita tai muutaman viikon "tapailuja" ennen minua ja oli miehille kovasti katkera, kun kaikki aina vähin äänin katosivat lopulta kartalta. En ihmettele kyllä yhtään että katosivat, on se seksi hänen kanssaan niin helvetin tylsää, vaikka päällepäin ei uskoisi. Rakastuinkin ihan muihin avuihin, muuten en olisi minäkään jäänyt. Mutta nyt on lapset tehty, hyvä perhe ja pannahan ei pakko ole jos ei huvita.
Niin täälläkin, en ymmärrä mikä siinä mättää. Emäntähän on talon kiistaton ykkösnainen, arvostettu asemassaan.
Siitä tulee mieleen jokin ruma pyöreä punaposkinen maatalonemäntä kumisaappaissa ja paskahaalareissa. Synonyymi epäseksikkäälle naiselle.
Nykyinen naiskumppanini ei suostu ottamaan enää suihin ja olen arka sitä pyytämään. Kyseessä on uudelleen virinnyt seksisuhde tai aikaisemmin enemmänkin kuin vain seksisuhde. Voisi olettaa, että vastavuoroisesti itse saisi myös nuoltuaan ahnaasti piparia. Mistä johtuu, että nainen haluaa vain yksipuolisesti panna?
-> luulen et naiset ei vaan tiedä et jos mies nuolee niin mies olettaa silloin vastapalvelusta. Kommunikaatio on tän takia tärkeää! Ja jotkut naiset ei tykkää/uskalla ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, olen kokenut että naisilla on halut siinä missä miehilläkin. Etenkin rakastunut nainen on sellainen, että saa niin paljon kuin jaksaa. Ehkä teillä ei sitten ollut rakkautta talossa? No, voihan se vauva-aikoina jäädä hetkeksi sivuun kun se voi olla uuvuttavaa, se on ihan tavallista.
Aika usein nuo miehet, jotka sanoo, ettei naisia seksi kiinnosta, on niitä, jotka ei oikein tajua naisen nautinnosta mitään eikä osaa sitä antaa. Ja ennen kaikkea eivät opettele, koska "naisiahan ei seksi kiinnosta". Ja Huom! Tämä ei nyt poissulje mitenkään sitä, että on myös naisia, jotka on myös tumpeloita sängyssä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti sanavalinta. En tiedä yhtään naista, jotka tuosta ilmaisusta tykkäisi. Mun miehellä on tuollaisia hirveitä kavereita, jotka puhuu emännännistä. Hyi h-e-l-v-e-t-t-i.
Vierailija kirjoitti:
Itse syyllistyin nuorempana ja ujompana tähän miehen koskematta jättämiseen, kun en oikein tiennyt miten pitäisi koskea tai pelkäsin koskevani väärin. Nykyään olen vähän petrannut tämän suhteen, mutta silti tuntuu, että se koskeminen on aika satunnaista hapuilua ja nopeasti siirryn vain sinne kullin läheisyyteen. Miten sitä miestä sitten pitäisi/kannattaisi kosketella? Ei niillä miehillä ole tissejä tai hyvää persettä, joita puristella tai nöpöttäviä nännejä, joita imeä. Ainoa selkeä juttu mikä mieleen tulee, on että voishan sitä miestä auttaa riisumaan.. muuten kyllä jäi nyt fiilis, että täå kosketteluhomma on miehille helpompaa, kun naisessa on "enemmän koskettavaa". En mä tiiä.
Kyllä mä mieheni perää puristelen, ihan ohikulkiessanikin joskus. Myös miehen hartianseutu on ihana, tykkään niistä lihaksista. Ja käsivarret on seksikkäät. Ja sisäreidet. Ja kaulaa on mukava suudella ja korvannipukkaa imeä.
No sinä sait, nainen toivottavasti sai vai saiko?
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä miestä sitten pitäisi/kannattaisi kosketella?
Peniksen ja kivesten hyväilly käsillä tai suulla on täysin riittävää, ei vaadi mitään sirkustemppuja. Miehet ovat aika peniskeskeisiä, joten näillä pärjää pitkälle.