Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen koskettaminen on joillekin naisille niin vaikeaa?

Vierailija
19.05.2020 |

Kysytäänpä asiantuntijoilta. Olen tässä viettänyt pitkän parisuhteen jälkeen vapaaherran elämää, ja tutustunut aktiivisesti uusiin ihmiseen. No asiat johtavat usein yhteen sun toiseen, joten sinne makuuhuoneen puolellekin on päädytty, kun kaikki ovat olleet villejä ja vapaita.

Harmikseni olen törmännyt ilmiöön, jossa naiset suurin piirtein vaan riisuvat vaatteensa, mutta siihen se aktiivisuus on yleensä sitten jäänyt. Sentään riisuvat vaatteensa, eli jotain positiivista tässäkin. :D Monipuoliset "kevätjuhlaliikkeet" kyllä kelpaavat lämmittelyvaiheessa vastaanottavana osapuolena, eikä siinä mitään. Mutta kyllä sitä tässä +40-iässä saattaisi mieskin kaivata hieman alkulämmittelyä, koska pelkkä "alaston nainen ei oo asia uus". En myöskään tarkoita koskettelulla mitään syväkurkkuilua vedet silmissä, vaan ihan tavallisia asioita.

Miksi siis joillakin naisilla on miehen koskettamiseen niin korkea kynnys, vaikka ollaan yhteisymmärryksessä sinne punkkaan päädytty? Tein tarkoituksella avauksen vapaan puolelle, joten pidetään kirjoittelu asiallisena. Eikä sitten mitään erektio-ongelmaläppää kiitos, koska kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa on koskettamisongelmaa puolin ja toisin? Mä en siis koskaan vastaavassa tilanteessa ole riisuutunut, vaan kyllä niitä vaatteita on lähdetty riisumaan puolin ja toisin toisen päältä. Aika etäiseltä kosketuksen suhteen tuntuu siis ajatus, että riisuutuisin miehen edessä... toki voihan sekin olla vähän sellaista strippailuleikkiä, mutta... alussa kyllä kiihkon pitäisi olla niin suurta, että haluaa repiä vaatteet sen toisen päältä.

Vierailija
2/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa on koskettamisongelmaa puolin ja toisin? Mä en siis koskaan vastaavassa tilanteessa ole riisuutunut, vaan kyllä niitä vaatteita on lähdetty riisumaan puolin ja toisin toisen päältä. Aika etäiseltä kosketuksen suhteen tuntuu siis ajatus, että riisuutuisin miehen edessä... toki voihan sekin olla vähän sellaista strippailuleikkiä, mutta... alussa kyllä kiihkon pitäisi olla niin suurta, että haluaa repiä vaatteet sen toisen päältä.

Joo! Outo on ajatus miehestä, jonka kädet ei vaella vartalolla ja riisu mua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä niiltä naisilta. He varmaan tietävät vastauksen paremmin.

Vierailija
4/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet jotenkin ällöttävä? Panettaa, mutta ei halua koskea.

Vierailija
5/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia seksi kiinnosta. Etkö ole tuohon ikään mennessä tajunnut tätä asiaa? Seksi on vain juttu johon naiset suostuu saadakseen mihen suosion. Jos itse pitää tehdä jotain, niin se on sitten siinä.

Vierailija
6/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ujostuttaa? Tai epävarmuus?

Itse olen fantasioissani oikea miehiä kokonaisvaltaisesti hemmotteleva syöjätär, mutta todellisuudessa jäädyn enkä uskalla tehdä mitään.

Jotenkin vaan ujostuttaa ja tulee epävarmuus, pelkään että teen jotain väärin tai miestä ahdistaa jos olen liian aktiivinen tms.

Kun kaikkialla aina toitotetaan sitä ”miehet haluavat saalistaa ja aktiivinen nainen vie miehen halut” jne.

Mutta siis haluaisin kyllä koskettaa miestä, en vaan uskalla/osaa.

Vierailija
7/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Outo on ajatus miehestä, jonka kädet ei vaella vartalolla ja riisu mua. 

Meni sitten pilkun niistämiseen. Ok, olisin voinut kirjoittaa selkeämmin, mutta en tarkoittanut että ensin riisutaan vaatteet ja sitten hommiin. Siis vaatteet katoavat yksissä tuumin kaiken tiimellyksessä ja hyväillään, mutta tämä siis kovin yksipuolista.

Ap

Vierailija
8/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä veli 5 puhuu asiaa. Välillä kyllästyttää koko homma kun itse pitää kaikki tehdä. Toivoisin, että halukkuus näkyisi toimintana. No tää nyt on niitä ikuisuusongelmia. Ei varmaan kuitenkaan kaikkien kanssa.

Vierailija
9/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä niiltä naisilta. He varmaan tietävät vastauksen paremmin.

Voi olla, mutta täällä on suurempi otanta. Enkä ole yksin havaintojeni kanssa, vaan suurimmalla osalla frendeistä samoja kokemuksia. Siksi kysyn, että onko tässä jokin universaalimpi asia taustalla.

Vierailija
10/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivasti on vientiä riittänyt, kiitos vaan lannistusyrityksestä. <3

Vierailija
11/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia seksi kiinnosta. Etkö ole tuohon ikään mennessä tajunnut tätä asiaa? Seksi on vain juttu johon naiset suostuu saadakseen mihen suosion. Jos itse pitää tehdä jotain, niin se on sitten siinä.

Tämä.

Vierailija
12/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 6 kanssa, epävarmuus vie mukanaan.

Fantasioin paljon siitä miten Viettelen miehen, mutta tosi tilanteessa jäädyn ja pelkään etten osaa tehdä oikein

Vierailija
13/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen koskettaminen on ihanaa ja miekin haaveilen monenlaisesta, harmi vaan ettei niitä pääse toteuttamaan.

Yksi syy voi olla se et on kyse vaan yhden illan-jutusta. Naisena mulle on tärkeää emotionaalinen yhteys, ja juuri sen yhteyden takia haluan koskettaa. Jos on vaan pano, ei siinä oo mitään muuta kuin himosta kyse... puuttuu se olennainen jotenkin.

En ite alkais ees ottamaan yhdenillanpanolta suihin. Sekin on - mulle siis - jotain paljon syvempää. Kun välittää toisesta, on suihinotto paljon parempaa. Se vaan on niin kiihottavaa, kun kyseessä on tärkeä ihminen: haluaa et toinen nauttii ja tuntuu ihanalle nähdä, kuulla ja tuntea se.

Tunneyhteys on siis ainakin mulla se ydinasia. Jos sitä ei ole, jää paljon tekemättä, koska se ei tunnu vaan kokonaisvaltaisesti itsestä hyvältä. Ja seksissä minun mielestä on tärkeää et nauttii kaikesta; siitä et toinen koskettaa ja et itse nauttii siitä, että saa koskettaa toista.

Vierailija
14/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu veikkaisin minäkin että tuo ujous/epävarmuus omasta osaamisesta kyseessä. Mikäpä muukaan. Tuskin ainakaan haluttomuus koskea jos ovat kyseiseen puuhaan päätyneet. Moni ihminen joka päällepäin vaikuttaa itsevarmalta, ei sitä sisältä ole. Ja onhan uuden kumppanin kanssa ihan eri tavalla jännää kuin pitkäaikaisen. Se vaatii aika paljon opettelua ja totuttelua että oppii mistä toinen tykkää, kaikki kun ovat yksilöitä ja pitävät eri asioista. Esim. yksi eksistäni vihasi suutelua. Toinen taas vihasi sitä että häntä koski tietyille alueille (esim. nännit/rinnan seutu). Miehiä olivat siis. Joten aika vaikea mennä veikkaamaan mistä kukakin tykkää, ellei tyyppi neuvo. Neuvoni siis onkin että sano heille suoraan mistä pidät. 

Vierailija
15/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä tuli se tyypillinen, heti sieltä äärimmäisen kautta miehen viaksi kun ei kykene minkäänlaiseen itsearviointiin että voisiko jopa minussa, naisessa, olla joskus jotain korjattavaa.

Vierailija
16/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä numeron 13 kanssa. Syvä tunneyhteys on tärkein. Se, että joku on päätynyt sänkyyn kanssasi, ei vielä tarkoita että hän kokee yhteyttä sinuun. Naiset menevät sänkyyn monista syistä, mm. ihailun, suosion tai huomion toivossa, tai siksi kun kokee että niin kuuluu tehdä jne. Siinä vaiheessa kun on syvä yhteys niin voi täysin rentoutua ja haluaa perehtyä toisen kehoon paremmin kun tuntee mielenkin. 

Vierailija
17/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä numeron 13 kanssa. Syvä tunneyhteys on tärkein. Se, että joku on päätynyt sänkyyn kanssasi, ei vielä tarkoita että hän kokee yhteyttä sinuun. Naiset menevät sänkyyn monista syistä, mm. ihailun, suosion tai huomion toivossa, tai siksi kun kokee että niin kuuluu tehdä jne. Siinä vaiheessa kun on syvä yhteys niin voi täysin rentoutua ja haluaa perehtyä toisen kehoon paremmin kun tuntee mielenkin. 

Siis minä kyllä menen sänkyyn ihan vaan fyysisen himon vuoksi (ja koska haluan siinä hetkessä juuri sitä miestä), vaikka en uskallakaan olla läheskään niin aktiivinen kuin haluaisin.

Ainoastaan reilusti nuoremman miehen kanssa uskallan olla vapaasti ja tehdä mitä huvittaa, koska siinä se asetelma on sellainen ja reilusti nuorempi mies oletettavasti odottaakin ”milfiltä” aktiivisuutta ja pitää kaikkea naisen tekemää siistinä.

Omanikäisen miehen kanssa taas tulee epävarmuus ja pelko siitä, että tekee jotain väärin.

En oikein tiedä mistä johtuu, mutta näin minulla.

Mitä olen naispuolisten kavereideni kanssa jutellut, niin panetuksen vuoksi sinne sänkyyn mennään.

Moni on harrastanut joskus seksiä kädenlämpöisen miehen kanssa koska ei uskaltanut sanoa ei (tilanne oli jo lipsunut liian pitkälle ja peruuttaminen oli jo hankalaa), mutta en naisena ole koskaan kuullut kenenkään naisen harrastaneen seksiä suosion, huomion tai ihailun vuoksi.:D

Ilmeisesti jotkut niin kuitenkin tekee, en vain itse ole törmännyt ilmiöön.

Vierailija
18/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samanlaisia kokemuksia ja toisaalta sitten taas oikeinkin näppäriä naisia. Joskus ollaan jotenkin tosi vanhanaikaisesti, heitetään vain selälleen ja mies tekee mitä tekee. Joskus taas oikein ohjataan, että nyt pysyt näin kun minä teen sinulle juttuja. Eipä sillä, hyvää se on kaikki ollut. Riisuminen kyllä yleensä on mennyt niin, että yhtäaikaa heitellään kaikki pois eikä siihen käytetä sen enempää aikaa. Käteni ja huuleni vaeltavat naisen vartalolla sitten, kun esteet on raivattu.

Veikkaan, että tämä on yksinkertaisesti luonnekysymys. Toiset ovat ujompia ja heille on saavutus jo se, että ovat heittäneet vaatteet pois uuden tuttavuuden seurassa. Entiset kokemukset vaikuttavat varmasti paljon. Jos on ollut pitkässä suhteessa jossa seksi oli tietynlaista, on ehkä tottunut tiettyyn kaavaan. Lisäksi uuden kumppanin kanssa on aina epävarmuutta kun ei tunne toisen mieltymyksiä ja siksi voi mennä alussa vähän lukkoon ennen kuin homma alkaa aueta keskustelun kautta.

Vierailija
19/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa: jäin miettimään tätä vielä kommenttini jälkeen. Olen 39-vuotias ja tiedän jo mitä haluan. Jos siis kävisin treffeillä ja päätyisin ekan tapaamisen jälkeen sänkyyn, miksi mie antaisin itsestäni kaiken tuntemattomalle ihmiselle?

Siis en kiellä etteikö varmasti ole sellaisia naisia ja miehiä, joille seksi on ekojen treffien jälkeen luontevaa ja mukavaa ja vapautunutta. Ite en vaan siihen välttämättä pystyisi heittäytymään täysillä, jos ois yhtään semmonen fiilis et tähän jää. Siinä mielessä kai olen sitoutuvaa sorttia, etten osaisi vain harrastaa seksiä ja sitten sanoa heipat, hymyillään, kun tavataan. Tottakai se voi olla tyydyttävääkin fyysisesti... mutta seksi on myös psyykkistä.

Parasta seksi on silloin, kun tulee fyysisesti ja psyykkisesti tyydytetyksi... näin siis mulla, en voi sanoo toisten puolesta mitään.

Vierailija
20/128 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten tosi että naisilla on tapa olla ns passiivinen hommissa. Olin nuollut, sormettanut ja pannut ihan huolella. Useita kertoja että ei ollut kyse vain yhdestä yöstä. Pyysin että nyt on sinun vuoro. Kyllä oli vaikeeta ja suorastaan niin huonoa että petyin.

Onneksi joiltakin olen saanut innokasta ettei tarvitse kaikkia naisia haukkua. Pyytämättä kolme on tehneet juttuja. Sitten on kymmeniä jotka on että hei mä olen nainen ei mun tarvi vaivautua, Kunhan nyt levitän jalat tai pyllistän niin sen pitäisi riittää.

Sitten kun käy oikein mieletön säkä ja löytyy nainen joka myös tekee niin sehän on kuin voittaisi lotossa. Jätkät kerran ihmetteli mikä sua niin hymyilyttää? Sanoin että ette usko jos kerron. Ei ne hymyilleet senkään jälkeen kun kerroin. Niin harvinaista ja kateutta aiheuttavaa on sellainen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä