Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuolla

Vierailija
19.05.2020 |

Elämäni on umpikujassa. Tuntuu että koko maailma ja ihmiset on kääntyneet minua vastaan. En koe itseäni ihmiseksi. Minulla ei ole mitään elämässä. En jaksa kirjoittaa tarkemmin. Jos tulisi Korona niin ei ainakaan tarvisi itseänsä tappaa, kun varmaan veisi hengen tällä terveydellä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samat fiilikset, mutta sinulle sanoisin - hakeudu terapiaan! Saat avattua noita henkisiä solmuja.

Vierailija
2/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ❤️ asiat voivat näyttää täysin mustilta ja epätoivoisilta, mutta kaikki muuttuu vielä paremmaksi vaikka et nyt siihen usko. Apua on saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samat fiilikset, mutta sinulle sanoisin - hakeudu terapiaan! Saat avattua noita henkisiä solmuja.

Sinne ei pääse kovin nopeaa.

Vierailija
4/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne ei pääse kovin nopeaa.

Sitten kannattaakin tarttua toimeen juuri heti! <3

Vierailija
5/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei halunnut kuolla, mutta niin vain syöpä vei. Olisit voinut luovuttaa elämäsi hänelle. Olen todella harmissani ja vihainen, ettei se ole mahdollista.

Vierailija
6/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu.

Vierailija
7/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkinaru, solmuohje netistä, riittävä korkeus. Kylä lähtee ;-)

Vierailija
8/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei halunnut kuolla, mutta niin vain syöpä vei. Olisit voinut luovuttaa elämäsi hänelle. Olen todella harmissani ja vihainen, ettei se ole mahdollista.

Vähänpä sinäkään tiedät mielen sairauksista. Mene itseesi jos kehtaat sanoa toiselle noin. Nythän sinulla on aikaa, kun ei tartte minkään ukon perään kattella.

Vierailija
9/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia minullakin. En vaan pärjää elämässä ja tuskin koskaan pääsen kunnolla töihin ja opiskelutkin tuntuvat sellaisilta, etten meinaa enää pystyä menenään minnekään kouluun. Ihmisiä jännitän ja menneisyyden kokemukset vaikuttavat kaikkeen.  Mietin juuri, että voisimpa tehdä jotain etätyötä tai olisi senverran rahaa, että elämä olisi turvattua, mutta kun ei se ole ja pitäisi oikeasti pystyä vielä moneen asiaan. Nyt olen muutenkin syrjäytynyt aika nuori ihminen. Joskus sitä miettii, että mitä tästä oikein tulee.

Vierailija
10/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas aloittaja, minulla on ihan samoja tuntemuksia kuin sinulla. Masennuksen takia kuntoni on mennyt huonoon suuntaan, kun makaan mieluummin sisätiloissa kuin lähden ulos. En viihdy ihmisten seurassa ja tunnen usein huonommuutta kun vertaan itseäni heihin. Siksi olen päättänyt ettei minun tarvitse yrittää hankkiutua eroon tästä ongelmasta vaan jatkan sillä tyylilläni, että olen mahdollisimman vähän ihmisten seurassa. Tämä tosin johtaa siihen että kuntoni huononee huononemistaan ja minulla on koko ajan vain pahempi olla. En vaan näe elämässä mitään järkeä, koska kaikki me kuollaan kuitenkin. On ihan sama siis miten elämäni elän. Kukaan meistä ei ole kuolematon. Ei olisi mitään väliä vaikka kuolema koittaisi jo tänään.

Vierailija
11/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta, sisko. Soita jollekin läheisellesi nyt ja huomaat kuinka tärkeää on jutella jollekin edes joskus.

Vierailija
12/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itae yritän aina parantua mutta koen että ilmapiiri on täällä pääkaupunkiseudulla niin järkyttävän epälooginen, kylmä, tyly ja negatiivinen.

Itse olen luonteltani iloinen ja positiivinen, minunlaisia ei oikein haluta mihinkään.

Kumpa minäkin kuolisin pois. En jaksa tätä seuraavat 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi