Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä miten olla kaveriporukan ainoa sinkku

Vierailija
19.05.2020 |

Kaipaan vinkkejä tähän. On jotenkin raskasta se että ystävät lentävät suhteesta toiseen vuosien mittaan, mutta minä pysyn sinkkuna. Myös kaikki "kyllä sinäkin vielä jonkun löydät" jutut kuulostaa niin ärsyttäviltä, koska asiat ei ole niin yksinkertaisia. Myöskään ei olla koskaan kiinnostuneita sitten kuulemaan tästä mun deittailuelämästä kuitenkaan, koska kokevat ilmeisesti kuuntelevansa turhaan kun ei ole nämä suhteet parisuhteeseen asti päätyneet.

Oisko helpotusta mahdolliseen katkeroitumiseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä enemmän aikaa ihmisten kanssa, jonka elämän tilanne vastaa omaa tilannetta.

Vierailija
2/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu tippumaan pois ydinporukasta. Kun muut vakiintuu, sinkkua ei enää haluta mukaan illanviettoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietä enemmän aikaa ihmisten kanssa, jonka elämän tilanne vastaa omaa tilannetta.

Niin ja sellaisten jotka on kiinnostuneita myös siitä sinun elämästä.

Vierailija
4/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta onko kaverini sinkku vai ei. Aika harvoin nähdään pariskuntina, miehellä ja mulla omat kaverit.

Vierailija
5/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on samassa kaveriporukassa tarpeeksi monta vuotta, kaikki ovat vuorollaan sinkkuja. Myös ne, joiden parisuhteita veikattiin ikuisiksi.

Vierailija
6/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kaveriporukassa jutella pelkästään miehistä, kaikkien kumppaneita en ole edes tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi