Seksi kollegan kanssa
Onko täällä kokemuksia seksistä kollegan kanssa? Mulle on pari työkaverimiestä nyt selkeästi ilmaissut kiinnostuksensa seksiin kanssani. Toisen kanssa ollaan päivittäin tekemisissä ja tutustuttu viime aikoina vapaa-ajallakin, mutta aina viestien välityksellä. Nyt on tullut puheenaiheeksi ihan kasvotusten tapaaminen kahdestaan. Mies on varattu, kuten aiemminkin seksiä suoraan ehdottanut mieshenkilö. Itseäni kiinnostaa tämä mies seksuaalisesti, varsinkin kun olen heikkona vanhempiin miehiin.
Kertokaa jos teillä on kokemuksia? Jos olette päätyneet sänkyyn asti, oliko kiusallista töissä sekstailun jälkeen?
-parikymppinen nainen
Kommentit (25)
On kokemusta kollegan kanssa. Tarkoituksella ja molemminpuolisten halujen perusteella. Ei edes kaduta.
asj kirjoitti:
Itse olen sinkkuna ollessani harrastanut seksiä työkaverin kanssa työajalla. Hän oli naimisissa ja heille oli juuri syntynyt lapsi. Hyvää seksiä sain, mutta myös omantunnon tuskia hänen vaimonsa takia. Niinpä jäi kertaan.
Toisella kerralla eri työkaverin kanssa tuli harrastettua vapaa-ajalla seksiä, oli ihan hauskaa. Loppui siihen kun löysin itse parisuhteen :D
Jostakin syystä tämä kommentti meni mun ihon alle. Oon lukenut tämän moneen kertaan, laittanut kiinni ja lukenut uudestaan. Tuli jotenki ihan fyysisesti paha olo. Miten kukaan voi harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka on naimisissa ja saanut juuri lapsen. Jos itse olisin tuommoista mennyt tekemään niin omantunnon tuska olis aika lievä ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
asj kirjoitti:
Itse olen sinkkuna ollessani harrastanut seksiä työkaverin kanssa työajalla. Hän oli naimisissa ja heille oli juuri syntynyt lapsi. Hyvää seksiä sain, mutta myös omantunnon tuskia hänen vaimonsa takia. Niinpä jäi kertaan.
Toisella kerralla eri työkaverin kanssa tuli harrastettua vapaa-ajalla seksiä, oli ihan hauskaa. Loppui siihen kun löysin itse parisuhteen :D
Jostakin syystä tämä kommentti meni mun ihon alle. Oon lukenut tämän moneen kertaan, laittanut kiinni ja lukenut uudestaan. Tuli jotenki ihan fyysisesti paha olo. Miten kukaan voi harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka on naimisissa ja saanut juuri lapsen. Jos itse olisin tuommoista mennyt tekemään niin omantunnon tuska olis aika lievä ilmaisu.
Ja ennenkaikkea kuka pystyy harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa kun vaimo on juuri sulle tehnyt lapsen. Miten ihmiset voi olla niin hirveitä...
Kaksi eri kertaa olen ollut sängyssä työkaverinaisten kanssa nuorempana.
Kumpikin oltu varattuja.
Ensimmäinen oli pikkujoulun jälkeen pitkän flirtin jälkeen satuttiin samaan suuntaan taksiin ja minun lainakämpälleni päädyttiin. Hän oli ihanan eroottinen ja haluttava nainen, tosi kiihkeä ja halukas, kun miehensä oli juntti seksissä. Oikeasti puutteessa kuulemma oli.
Toinen kerta oli eri työpaikassa työkaverinaisen kanssa ulkomaan matkalla myöhään illalla kun menin viinipullon kanssa koputtamaan huoneensa ovelle ja hän päästi yllättäen sisään ihanissa ohuissa yövaatteissaan. Kiihkeä oli hänkin ja nautimme siitä yöstä.
Välit olivat ensimmäisen kanssa sen yön jälkeen huonot jonkin aikaa, kun hän yhtäkkiä sen jälkeen syytti minua, vaikka itse riisui ensimmäisenä ja oli tosi halukas koko ajan.
Toisen kanssa olemme edelleen oikein hyvät ja luottamukselliset työkaverit. Se yksi yö ei vaikuttanut mitään. Toista kertaa ei koskaan ole tullut kummankaan kanssa.
Mä en myöskään suosittele kyllä seksiä tai suhdetta työkaverin kanssa, koska ainakin itse haluan erottaa työn ja vapaa-ajan jollain tavalla ja on kiva olla eri työpaikoissa muutenkin.
Joskus työkavereiden kanssa seksiä harrastaessa tuli tietysti ihan ok kokemuksia, mutta ehkä myöskin vähän kiusallisia tilanteita kun esimerkiksi yhden kanssa seksi ei sujunut kauhean hyvin :D Toisaalta sitten taas yksi ystävä oli työpaikaltaan löytänyt elämänsä kumppanin ja ovat olleet naimisissa jo monta vuotta. Se on vähän sillä tavalla, että joillekin sopii ja joillekin ei.