Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen sinun terapeuttisi on?

Vierailija
18.05.2020 |

Siis ne, jotka terapiassa käyvät.

Itsellä meni vuosia, ennenkuin pääsin "kunnon" terapiaan. Kävin aikaisemmin ryhmäterapiassa ja se ei auttanut minua juuri ollenkaan, tämän jälkeen jäin avun ulkopuolelle, ennenkuin sain vihdoin kunnolla apua. Lääkäri, joka teki diagnoosin, oli kyllä aika yhtä tyhjän kanssa mutta jotenkin sain voimaa kestää tuon byrokratian. Sitten piti valita muutama terapeutti, joille voisi mennä tutustumiskäynnille. Yllättävää oli, että ykköstoive oli mies koska en olettanut sellaista. Toisena oli eräs nainen, jolta tulikin vastaus että hän on täyteenbuukattu pitkälle eteenpäin. Meinasi paniikki iskeä, että mitä jos en saa sitä ykköstoivettakaan. Tämän kanssa kuitenkin saatiin sovittua aika ja se sujui tosi hyvin! Mun terapeutti on tosi huikea, en tiedä miten hällä onkaan noin paljon viisautta psyykkisissä asioissa! Olen saanut tosi paljon uutta näkökulmaa elämääni, toki tosi rankkoja asioita kuten että minulla on ollut väkivaltainen lapsuus (tämä oli shokki tajuta se, vaikka ihan itse kerroin elämästäni). Hän osaa myös tilanteessa kuin tilanteessa löytää oikeita sanoja.

Minulla on ihan kamalasti ongelmia, on koulukiusaamista, väkivaltaa, itseinhoa, masennusta, itsetunto-ongelmia, sosiaalisten tilanteiden kammoa, seksuaalisia ongelmia. Jos olisin tiennyt että apu on tälläistä, olisin halunnut terapiaan jo 20 vuotta sitten!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ihanalta! :) Myös minulla on todella viisas ja muutenkin hyvä terapeutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan