Miten teillä oireili biologinen kello?
Lähinnä siinä vaiheessa, kun alkaa olla viime hetket käsillä. Minua jatkuvasti panettaa. Onko tämä nyt sitten sitä? En vaan kestä!!! (Ei parisuhdetta.)
Kommentit (11)
Ei mitenkään. Ehkäisy petti 37 v ja yllärikuopus imi minusta kaiken elinvouman. Mies meni viimeinenkin vadektomiaan ja elämä helpottui.
Vähän pelottaa alkaako tikittää koskaan. Olen kuitenkin jo 26-vuotias nainen. Välillä tulee olo, että olisipa oma vauva kiva, mutta kun ajattelen pidemmälle koko ajatus alkaa ahdistamaan. Siinä on niin iso vastuu, huolia ja murheita jne. Tällä hetkellä en edes seurustele ja lapsi tulisi hankkia sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa näen olevani loppuelämän.
Ainakin sun kello laukaisi minun kelloni. Nyt seisoo!
Ei koskaan tikittänyt. Lapsi on 19.
N41
En tiedä, kun varhaisteinistä asti ollut hirveä panetus ja kiihottanut se, että tulisin raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pelottaa alkaako tikittää koskaan. Olen kuitenkin jo 26-vuotias nainen. Välillä tulee olo, että olisipa oma vauva kiva, mutta kun ajattelen pidemmälle koko ajatus alkaa ahdistamaan. Siinä on niin iso vastuu, huolia ja murheita jne. Tällä hetkellä en edes seurustele ja lapsi tulisi hankkia sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa näen olevani loppuelämän.
Kuule nykyaika on niin epävarmaa ja uusia vaihtoehtoja tulee ovista ja ikkunoista, että kukaan ei voi luottaa ikuiseen yhdessäoloon. Tee vaan lapsi jonkun sopivan kanssa, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun varhaisteinistä asti ollut hirveä panetus ja kiihottanut se, että tulisin raskaaksi.
Outo
Pahintahan tässä on se, ettei vuosikausiin ole ollut mitään haluja edes suhteessa ollessa. Nyt neljänkympin kynnyksellä iski tämä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin roiskia setit sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin roiskia setit sisälle.
Totta.
Ei mitenkään. Se on varmaan rikki.