Joku kävi laittamassa postiluukusta lapun ÄLÄ TÖMISTELE ei herranjumala
Uhkaa ilmoittaa isännöitsijälle, ellei tömistely lopu, olen 152cm ja painan 43kg:D
Tuskin kuuluis edes alakertaan vaikka hyppäisin hattuhyllyltä alas.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään isännöitsijää kiinnosta kotonaan kävelijät. Ne ovat normaaleja asumisen ääniä mikäli askeleet osuvat yörauhan ulkopuoliseen aikaan. Soittaahan jotkut pianoakin niin että koko stnan talo raikaa. Kyllähän noita valittajia aina riittää. Kyllä se on silloin itse muualle muutettava jossei pää kestä kerrostalo asumista.
Minkä ihmeen takia pitäisi kaikkien muitten muuttaa sen yhden takia joka ei tajua yhteisasumisen perusasioita. Ja jos jo yleensä huomautetaan normaalit ihmiset pahoittelevat ja kunnioittavat niin pitkälle kuin suinkin pyyntöä. Meillä on tosiaan tömpsääjä ja kuinka ollakaan nuori nainen (mikähän noilla riivaa) ja vielä sitten läimäsee ovensa lähtiessään, että talo tärähtää. Jotain vikaa kropan käytössä täytyy olla pään lisäksi koska täytyy tahallaan vetää ihan sitä kantaa lattiaan noilla laiheliinin lihaksilla todellakin. Mitenkähän ihan hirmuisenkin isot ihmiset onnistuvat naapurirauhan säilyttämisessä sitten ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään isännöitsijää kiinnosta kotonaan kävelijät. Ne ovat normaaleja asumisen ääniä mikäli askeleet osuvat yörauhan ulkopuoliseen aikaan. Soittaahan jotkut pianoakin niin että koko stnan talo raikaa. Kyllähän noita valittajia aina riittää. Kyllä se on silloin itse muualle muutettava jossei pää kestä kerrostalo asumista.
Nehän painavat yöllä samoin, tismalleen samalla jytinällä, kai sen tiesitkin?
Vierailija kirjoitti:
Saahan kotonaan kävellä mutta jos ääni tulee muille niin se kävelee toisen kodissa jo.
Mullakin asunnossa kuuluu jatkuva PUMMM PUMMM PUMMM-ääni kun yläpuolella asuva parikymppinen eläkeläinen ravaa asunnossaan päästä päähän AINA silloin kun olen kotona 🙄
Kotona olen nykyään vastamelukuulokkeet päässä ja tuo jyskytys alkaa kuulumaan tasan sillä sekunnilla kun otan ne pois päästä, pikkuisen pistää v*tuttamaan että itse joutuu näkemään vaivaa että saa olla kotonaan rauhassa.
Helpottaisi varmaan jos löytyisi semmoset kivat pehmeät ja äänettömät kotitohvelit, näyttäis sitten että tällaisia käytän eli kuuluu jostain muualta.
Kanta-astuminen on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
Se joku on varmaan sun YLÄkerran naapuri, Einstein.
Vai ehkä sittenkin Alakerran?
Jonkun virallisen tahon pitäisi tehdä ihan tutkimus näiden tömistelijöiden aiheuttamista terveyshaitoista
Mikä siinä onkin että pitää kantapäitä jyskyttää kävellessä kun vähä-älynen!
Täällä kerrostalossa asuu muitakin kun te!
Onko jyskyttäjät omasta mielestään reippaita,tehokkaita,vai vihaisia? Työpaikoilla näitä kaikkea mäiskiviä ihmisiä on ja olen aina kummeksinut sitä.
Vanhemmat vois opettaa lapsille ja nuorille jo kotona miten kävellään jos huomaavat heidän kanta-astumisensa.. mutta kyllä huomaavaisuus ja rauhallisuus on luonteenpiirteissä.