Joku kävi laittamassa postiluukusta lapun ÄLÄ TÖMISTELE ei herranjumala
Uhkaa ilmoittaa isännöitsijälle, ellei tömistely lopu, olen 152cm ja painan 43kg:D
Tuskin kuuluis edes alakertaan vaikka hyppäisin hattuhyllyltä alas.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
Se joku on varmaan sun YLÄkerran naapuri, Einstein.
miksi YLÄkerran naapuri valittaisi, eikä ALAkerran naapuri... Yleensä tömistellään LATTIAA joten kuluu paremmin ALAkertaan kuin YLÄkertaan. Ja tätä vielä plussapeukutettu...
Vierailija kirjoitti:
Osta steppikengät. Oppii valittamaan aiheesta :-)
Steppaava menninkäinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
miksi YLÄkerran naapuri valittaisi, eikä ALAkerran naapuri... Yleensä tömistellään LATTIAA joten kuluu paremmin ALAkertaan kuin YLÄkertaan. Ja tätä vielä plussapeukutettu...
Siinähän se vitsi juuri piilikin. 😂
Mä laitoin just naapurille heippalapun siitä kun se hiljaa hiipii kämpässään ja mä kuulen sen hiipimisen ihan selvään.
Voi Jestas, antakaa nyt ihmisten edes kävellä kotonaan rauhassa! Ihan oikeasti, kerrostaloasuminen on valinta. Meillä kuuluu yläkerran mummon puhelimessa puhuminenkin selkeästi, puhumattakaan kävelystä tai siivoamisesta. Ei haittaa tippaakaan, itsepä olen tänne päättänyt muuttaa. Itse asumme alimmassa kerroksessa ilman seinänaapureita, eli meiltä tulevia normaaleja ääniä ei tarvitse onneksi edes miettiä. En miettisi kyllä muissakaan kerroksissa asuessa, yhdellekään naapurille ei kuulu esim. toisen luontainen kävelytyyli.
Olen itse aikoinani muuttanut ylimpään kerrokseen kanta-astujan vuoksi. Myös yläkertaan voi kuulua alakerran tamppaus ja tömistely, mutta ei niin kammottavasti kuin alapuolella asuvalle. Kaverini naureskelivat muutolleni mutta myöhemmin olivat samaa mieltä ne joiden yläkertaan muutti norsu. Eli kun saa omakohtaisen kokemuksen kanta-astujasta, ymmärtää että aiheesta ihmiset valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kantapää käveliä AP. Vaikka painaisi 20kg niin kantapäät takoo lattiaa niin meteliä syntyy...
J on vaikea kirjain, eikö olekin? Yhdyssanatkin ovat vaikeita. Tuota taustaa varten en ole yhtään hämmästynyt, ettet ole tietoinen siitä että jokainen ihminen on kanta-astuja.
Minä olen kantapääkävelijä ja pehmustanut koko asunnon mahdollisemman paksuilla matoilla minkä lisäksi käytän ainotossuja ettei koko talo jytisisi. Kuulen itsekin sen "pam!pam! äänen mikä lähtee kantapäistäni ja tunnen miten joka askeleella kantapää jysähtää voimalla lattiaan...Isän suvusta tämä on perittyä, pieni ja hento mumminikin sai ihan järkyttävän paukkeen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ovat kantapää käveliöitä. Kauhea tamppaus vain kuuluu kun nainen kävelee, iskee kantapäät terävästi lattiaan kuin tavoitteena murtaa betoni.
Et saanut tätä viisauttausi mahdutettua aiempaan viestiisi #5, vaan päätit että yleisö kaipasi encorea?
Asuin ennen kantaja astujan alakerrassa
Pari kertaa ohi mennen mainitsin, että kuuluu aika kovaa, mut ei se uskonu.
Aloin sit kyselee et onks virtsavaivoja, ku ravaat vessassa yöllä ja sen sellasta, ni alko askel kevenee. Ei se vissii tykänny, et tiedän kaikki sen liikkeet. Iteppähän hakkas lattiaa liikkuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kantapää käveliä AP. Vaikka painaisi 20kg niin kantapäät takoo lattiaa niin meteliä syntyy...
Ihminen astuu luonnostaan niin, että kantapää osuu ensin maahan. Sitä että asettaa päkiän ensiksi maahan, kutsutaan hiipimiseksi. Kenenkään ei tarvitse kotonaan kuitenkaan hiiviskellä, joten jos normaali kävely kuuluu naapuriin, niin voivoi. Tietenkään mitään älytöntä tömistelyä ei kerrostalossa tarvitse harrastaa ilta-aikaan, mutta kyllä kotonaan kävellä pitää saada vuorokaudenaikaan katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
Tuo, mitä kommentoit oli sarkasmia.
Tosin kyllä kantapääkävely kantautuu rakenteita pitkin yläkertaankin. Asun ylimmässä kerroksessa, ja alakerran kantapääkävelijän tömistys kuului kyllä tännekin. Onneksi muuttivat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J on vaikea kirjain, eikö olekin? Yhdyssanatkin ovat vaikeita. Tuota taustaa varten en ole yhtään hämmästynyt, ettet ole tietoinen siitä että jokainen ihminen on kanta-astuja.
Mikää vitju sun onkelma on.
Mun seinänaapuri on kanta-astuja. Pieni, laiha likka, mutta voi helvetti, mitä meteliä se pitää kävellessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikää vitju sun onkelma on.
Onko se minulle ongelma, jos joku paljastaa sosioekonomisen statuksensa viestinnällään?
Kaikki ihmiset astuvat kantapää edellä - paitsi hiiviskellessä ja catwalkilla, mutta miksi se toisilla pitää isompaa meteliä?
Olen huomannut kyllä että joillakin naisilla kengät jalassa kävellessä se kenkä jotenkin putoaa ennen jalkaa ja kolahtaa siksi kovaäänisesti, mutta ei suinkaan kaikilla, ja tuskin ihmiset aina kengät jalassa kävelevät sisälläkään.
Hoikka työkaverini tömistelee kantapäillään niin että kävelyn ääni kuuluu ennen kuin naista edes näkyy. Kävelee toimistolla usein sukkasillaan. Tekee sen varmasti huomaamattaan, ei ilkeyksissään.
Vierailija kirjoitti:
Norsuja ei saa pitää lemmikkeinä.
Ap:n logiikalla lapsista ei koskaan kuulu yhtään mitään alakertaan tai muuallekaan. Pitääkin pitää mielessä. Siinähän juoksevat menemään edestakaisin.Miettikää myös vaikka jotain parisataa grammaa painavaa palloa! Huoletta voi pomputella menemään, ei kuulu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
No eipä pidä paikkansa. Asun ylimmässä kerroksessa ja kyllä kuulu töminää tännekin. Alakerrasta koska vieressä ei ole asuntoa.
Tuliko valittua se kaikkein halvin laminaatti? Ja askeläänieristekin taisi unohtua?