Joku kävi laittamassa postiluukusta lapun ÄLÄ TÖMISTELE ei herranjumala
Uhkaa ilmoittaa isännöitsijälle, ellei tömistely lopu, olen 152cm ja painan 43kg:D
Tuskin kuuluis edes alakertaan vaikka hyppäisin hattuhyllyltä alas.
Kommentit (91)
Voi miten ikävä ominaisuus, eikä sitä varmaan edes tajua ennenkuin joku huomauttaa. Paksut matot vaan lattioille...
Asun omakotitalossa ja kuulen kissan tipsuttelun yläkerrasta. Eipä ihme jos kantapäiden pauke häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis mahdollisesti kanta-astuja. Se on äärimmäisen kurjaa alakerran naapurille. Painolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Samaa mieltä, painolla ei ole mitään merkitystä. Meillä yläkerrassa myös kunnon tömistelijä ja heidän pieni leikki-ikäinen lapsensa samanlainen. Pystyn hyvin erottamaan sen, kun äiti tömistelijä menee ja millon heidän pikkulapsensa. Mietin, että poistivatko he remontoidessaan jonkun eristeen, kun vaihtoivat parketin laminaattiin? Aiemmin edellisten asukkaiden aikana en koskaan kuullut heidän kävelyään, mutta nyt nämä tömistelijät kuuluvat koko ajan.
Kaikilla ihmisillä osuu ensin maahan kantapää, muuten pitäisi kulkea luonnottomasti hiipien mutta miksi joillain lähtee siitä niin kauhea meteli?! Ei tarvitse olla sumopainija vaan pienikokoinen nainenkin saa koko talon kaikumaan.
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
Se joku on varmaan sun YLÄkerran naapuri, Einstein.
Oisko kuitenkin ALAkerran naapuri jolle se tömistely kuuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantapää käveliä AP. Vaikka painaisi 20kg niin kantapäät takoo lattiaa niin meteliä syntyy...
J on vaikea kirjain, eikö olekin? Yhdyssanatkin ovat vaikeita. Tuota taustaa varten en ole yhtään hämmästynyt, ettet ole tietoinen siitä että jokainen ihminen on kanta-astuja.
Ja sinä helvetin saivartelija. Lyön pääni vetoa että olet kantapää-jyskäjä mulkku ja vielä apinakin, menet nelinkontin lattialla puukengät jalassa.
Kaikki ihmiset ovat kanta-astujia. Täällä on myös puhuttu kantapäillä kävelystä, joka puolestaan on niin hankalaa, ettei kukaan siten kävele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantapää käveliä AP. Vaikka painaisi 20kg niin kantapäät takoo lattiaa niin meteliä syntyy...
Ihminen astuu luonnostaan niin, että kantapää osuu ensin maahan. Sitä että asettaa päkiän ensiksi maahan, kutsutaan hiipimiseksi. Kenenkään ei tarvitse kotonaan kuitenkaan hiiviskellä, joten jos normaali kävely kuuluu naapuriin, niin voivoi. Tietenkään mitään älytöntä tömistelyä ei kerrostalossa tarvitse harrastaa ilta-aikaan, mutta kyllä kotonaan kävellä pitää saada vuorokaudenaikaan katsomatta.
Jos ei osaa kävellä kuin NORMAALI ihminen niin sitten opetellaan kävelemään. Apinoiden paikka on eläintarhassa, ei piinaamassa kanssaeläjiä. Vielä kun saataisiin laki että näitä häirikkö-mulkkuja voisi l.ahdata niin maailmasta tulisi huomattavasti parempi paikka. Kaiken maailman sian tapaiset ovat lisääntyneet ja vallanneet kerrostalot ja se oikeasti vaikuttaa normaali kerrostaloeläjien psyykeen(ja terveyteen)
Vierailija kirjoitti:
Se on kantapää- KÄVELIJÄ
Miten te jaksatte tuommoista asumista?
Sanon suoraan, että tulisin viikossa hulluksi. Minua häiritsee jo (asun rivitalon päädyssä, koska omakotitalon hoito kävi liian rankaksi yksin, olen jo 65 v) kun joskus joku jää pihalle juttelemaan keittiön ikkunan kohdalle ja puhuvat isosti, niin kuuluu vähän ääntä sisälle. Tekisi mieleni mennä komentamaan, että hus sisälle siitä.
😂
Voi taivas tätä ihmisten typeryyttä. Kantapääastuminen saattaa kantautua myös alakerran asunnosta. Ei ääni kulkeudu vain ylhäältä alas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis mahdollisesti kanta-astuja. Se on äärimmäisen kurjaa alakerran naapurille. Painolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Samaa mieltä, painolla ei ole mitään merkitystä. Meillä yläkerrassa myös kunnon tömistelijä ja heidän pieni leikki-ikäinen lapsensa samanlainen. Pystyn hyvin erottamaan sen, kun äiti tömistelijä menee ja millon heidän pikkulapsensa. Mietin, että poistivatko he remontoidessaan jonkun eristeen, kun vaihtoivat parketin laminaattiin? Aiemmin edellisten asukkaiden aikana en koskaan kuullut heidän kävelyään, mutta nyt nämä tömistelijät kuuluvat koko ajan.
Laminaatti voi oikeasti olla huonosti asennettu. Silloin äänet kantautuvat paremmin.
oon joka asunnossani saanut heippälapun, jopa hoitellissa japanissa liian suuresta musan kuuntelusta,., mutta turussa oli pahin naapuri terroristimummo joka koputti harjanvarrela joka pienestä äänestäkin, jopa ruokarukouksesta koputteli, ois uka pitänyt olla hiljaa päivisin. ja Turussa kerrostaloterroristimummoryhmä terrorisoi lapsiperhettä eli kaverin perhettä niin että lapset ei olisi saaneet leikkiä ulkona lasten leikipaikalla kun se häiritsi mummoja
Mullaki tuo yläkerran ämmä tömistelee kantapäillään tälläkin hetkellä. Kuuluu tänne mulle ihan selvästi vaik meidä välis asutaan ja sen asukkaan kävely ei kuulu mulle ikinä. Tum tum tum tum. Vtun idiootit kantapääastujat.
Siis nämä ovat aivan helmiä, kanta-astujat!
Oikeasti kukaan, ei kukaan kävele niin että siitä normaali ihminen alakerrassa tai missään kävelyn äänistä häiriintyy.
Itse asun kerrostalossa ja yläkerrassa sekä ympärillä naapureissa asuu lapsiperheitä.. on ääntä, itkua, huutoa, naurua, kolinaa, tömistelyä, juoksua yms muttei ne minua häiritse.
Päivät olen arkena töissä, vkonloppuna kotona muttei noista elämisen äänistä ole tullut mieleen ottaa kierroksia.
Yöt ovat hiljaisia ja näin se kuuluu mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
no onko pakko tömistellä? häh?!
On, kun on käsketty jumppaamaan. Liikuntasalit on suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J on vaikea kirjain, eikö olekin? Yhdyssanatkin ovat vaikeita. Tuota taustaa varten en ole yhtään hämmästynyt, ettet ole tietoinen siitä että jokainen ihminen on kanta-astuja.
Ja sinä helvetin saivartelija. Lyön pääni vetoa että olet kantapää-jyskäjä mulkku ja vielä apinakin, menet nelinkontin lattialla puukengät jalassa.
No nyt meni ihon alle oikein huolella!
Tympiihän se, kun ei edes kirjoittamisen perussääntöjä osaa tämä ”käveliä”.
Kantapää edellä kävely on normaali kävelytyyli ihmiselle. Muut kävelytavat voi rasittaa niveliä ja heikentää lihaksia.
”Tärkeintä on, että kävellessä on neljä vaihetta. Ensin tulee kantaisku, sitten tukivaihe, seuraavaksi työntövaihe ja viimeisenä heilahdus”, liikuntasuunnittelija ja liikuntatieteiden maisteri Katriina Ojala UKK-instituutista neuvoo.
https://kotiliesi.fi/terveys/liikunta-ja-painonhallinta/oikea-kavelytek…
Vierailija kirjoitti:
Yläkerrasta kantautuu tosi helposti äänet alakertaan vaikka itse ei kuulisi naapureilta mitään.
t: ylimmässä kerroksessa asuva.
Olen ilmeisesti kuullut Jumalan askeleet, koska asuin ylimmässä kerroksessa ja asuntooni kantautui usein sellaista kantapäätöminää.
Mulla oli joskus kantakävelijä yläkerrassa ja se oli kamalaa. Mietin kyllä joskus että eikö kantakävelijä itse kuule/tajua aikaansaamaansa hirveää jytinää?