Joku kävi laittamassa postiluukusta lapun ÄLÄ TÖMISTELE ei herranjumala
Uhkaa ilmoittaa isännöitsijälle, ellei tömistely lopu, olen 152cm ja painan 43kg:D
Tuskin kuuluis edes alakertaan vaikka hyppäisin hattuhyllyltä alas.
Kommentit (91)
Ja yhtä paha on,, kun viereisen asunnon vanha eukko läjäyttää AINA ovensa, niin että peiliovet meillä tärisee, ja kun asiasta kauniisti sanoin, kohotti olkapäitään, ja sanoi "jos muistan laittaa heittämättä ovea", NO ilmeisesti dementia on paha EI muista, jatkaa vaan.... mitähän seuraavaks tekisin??
Miten te olette hoitaneet kantapääkävelijät kerrostaloissanne? Täällä on yksi hento nainen joka jumputtelee oikein mielenosoituksella menemään joka päivä , ei vaan voi käsittää. Talossamme asuu sentään satakiloisia eikä muilla tuota ongelmaa. Asun sivusuunnassa ja se kantautuu. Alakerta on jo ihan raivona, ollaan huomautettu ja vaikka mitä, Miten voi hentoinen ihminen saada paukutettuun noinkin kovaa? Siis kanta suoraan jysk jysk
Vierailija kirjoitti:
Mun seinänaapuri on kanta-astuja. Pieni, laiha likka, mutta voi helvetti, mitä meteliä se pitää kävellessään.
Onkohan meillä sama naapuri, se on just tuommonen laiheliini. Ja voi jestas sen askelten pauketta.
Mä olen kanta-astuja ja kun asuttiin kerrostalossa, mulla oli aina villasukat tai jotkut pehmeät tossut jalassa. Onneksi äitini antoi ton vinkin mulle ennenkun omilleni muutin, selvisin ilman alakertalaisten valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no onko pakko tömistellä? häh?!
On, kun on käsketty jumppaamaan. Liikuntasalit on suljettu.
kerrostaloissa jumpataan jumppamatto alla. jossoin ei kuulu yhtään mitään. Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanta-astuja ja kun asuttiin kerrostalossa, mulla oli aina villasukat tai jotkut pehmeät tossut jalassa. Onneksi äitini antoi ton vinkin mulle ennenkun omilleni muutin, selvisin ilman alakertalaisten valitusta.
Kyllä tömpsytyksen voi ihan pienellä kikalla lopettaa, mutta tämä nainen on jo naamalta uhmakas, eikä ole aikomustakaan lopettaa mielenosoitustaan vissiin, siitä ei ole enää puutetta ettei miltei jokainen olisi jättänyt toivetta ympärillä.
Tamppokävely johtuu siitä, ettei käytetä lihaksia oikein vaan mennä lämpystetään kuin ankka.
Ilmeisesti torso huonossa lihaskunnossa eikä lantio liiku yhtään?
Niin se nivelrikko polviin hankitaan ja jäykkä, kipeä selkä.
Mieheni tömistelee kävellessään niin että minuakin hirvittää. Aika ajoin siitä huomautan, mutta varon nalkuttamasta :) missähän se raja olisi ja tämä olisi ehkä nalkuttamisen paikka alakerran asukkaiden mielestä.
Joku kantajytistäjä muutti tähänkin kerrostaloon. Olen asunut tässä jo useamman vuoden ja esim. naapurin mikron ääni on kuulunut läpi, samoin nauru, mutta kanta-astujalta olin säästynyt tähän asti. Ihan hirveää kuunnella useamman minuutin sitä jumpsutusta.
Kantapäillä kuuluu kävellä. Kävelen korkokengillä usein, jo äiti opetti että kantapää ensin.
Vierailija kirjoitti:
”Joku...”
Se joku on varmaan sun YLÄkerran naapuri, Einstein.
Ihan mahdollista. Asun ylimmässä kerroksessa, mutta kyllä täälläkin tärisee kun alakerrassa on lapsenlapset kylässä. Luojan kiitos en asu heidän alapuolellaan! Välillä töminä on nimittäin sitä luokkaa, että pitää oikeasti pohtia onko joku sittenkin muuttanut salaa katolle.
Te tömistelijåt olette itsekkäitä ettekä osaa edes kävellä,, tekis mieli itsekin ilmoittaa isännöitsijälle yläkerran norsusta, ette te yläpuolella asuvat ikinä tajua että se kävely varsinkaan kun ei ole mattoja alla kuuluu alapuolelle kuin norsut tömistelisi
Samoin oven paiskojat, pakkoko sitä ovea on paiskoa tuhannen pommin voimalla niin et oma ovi tärisee
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ovat kantapää käveliöitä. Kauhea tamppaus vain kuuluu kun nainen kävelee, iskee kantapäät terävästi lattiaan kuin tavoitteena murtaa betoni.
Mikä on käveliö?
Nuo kanta-astujat on kyllä rasittavia. Asuin aiemmin rivitalossa päätyasunnossa, jonkun aikaa viereisessä asunnossa asui nuorehko nainen, joka tömisteli menemään hakkaavalla kantapääastunnalla. Oli yksinkertaisen oloinen tyyppi, aiheutti paljon häiriöitä taloyhtiölle, jättäen myös 10kk vastikkeet maksamatta. Saatiin onneksi häädettyä ja asumisrauha palasi. En olisi etukäteen uskonut, että tuo tömistely kantaa sivusuunnassa, mutta kyllä kantaa.
Tenava muutti opiskelujen vuoksi omakotitalostamme kerrostaloon toiseen kaupunkiin.
Ensi töikseni näytin, kuinka pysyy välilöissä naapureitten kanssa:
Ovi suljetaan äänettömästi, ulkopuolelta avaimella. (Tässä on sekin hyvä puoli, että avaimet tulevat varmasti mukaan.)
Ja kerrostalossa kävellään, kuten balettitanssija, päkiä edellä. Tämä sulokas ja ääneton askellus onnistuu minultakin, joka olen sentään satakiloinen matroona.
Kalliossa minulla oli naapurina norsupariskunta joka vielä hakkasi lattiaa klo 24-02. Joka yö. Toivon vilpittömästi että joku on murhannut heidät.
Meillä yläpuolella asuu äiti ja poika. Ovat ostaneet jonkun kuntolaitteen jota paukuttavat tunnin illalla molemmat. Välillä sellaisia jumpsauksiaa, että kattolamppu helisee. Menee kyllä hermo.
Sekä vaimoni että poikamme ovat kanta-astujia. Olen yrittänyt opastaan heitä sen miljoona kertaa että ajatelkaa nyt vähän naapureita ja kävelkää ihmismäisesti, mutta ei mene jakeluun.
Nyt asumme omakotitalossa, poika on muuttanut omilleen ja vaimo saa minun puolestani tömistellä niin paljon kuin haluaa. Tosin, jos yläkerran naapuri, alakerran naapurista nyt puhumattakaan, jyrähtää tömistelystä, niin silloin on asiat todella huonosti.