Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunto, Polar vai Garmin urheilukello. Suosittele.

Vierailija
18.05.2020 |

En halua mitään älykallista ja käytettynä suunnittelin ostavani, kun tori vähän käytettyjä tulvillaan.

Pitäisi olla pieni ja siro, mittaa pulssin, matkan pituuden ja laskee askeleet. Ei tarvitse olla kaiken maailman hömpötyksiä, kuten unen seurantaa tai kuukautiskierron seurantaa. Kunhan voin seurata omaa liikkumistani ja pulssitasoa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla vaatimuksilla aktiivisuusranneke on varmaan lähempänä tarpeitasi kuin urheilukello? Itsellä käytössä Garmin ja tykkään sen puhelinsovelluksesta, miehen Polarin sovellus vaikuttaa tosi sekavalta.

Vierailija
2/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarin ranneseuranta ja sovellus ovat kirkkaasti markkinoiden parhaat. Suunnolla paremmat karttasysteemit. Garminilla laajin tarjonta.

Polarin akkukesto loistava, uudemmissa suunnoissa ja Garmineissa ei kaksinen.

Ulkonäkö on katsojan silmässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ostaa edullisempi malli uutena käytetyn sijaan. Jos et tosiaan tarvitse kaikkia mahdollisia lisämausteita, n. 150e budjetilla varmasti löytyy sopiva.

Vierailija
4/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Polarin Ignitesta, kyllä tässä kaiken maailman hilkkeet ja kilkkeet on, mutta hinta-laatu kunnossa ja ulkonäkö miellyttävä omaan silmään.

Suuntoa olen elämän aikana kahden eri kamppeen verran yrittänyt käyttää ja ei ole minun kapistus. Omaan logiikkaan ei käänny heidän ajatus helppokäyttöisestä laitteesta.

Vierailija
5/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garmin on juoksuun hyvä, sovellus on erinomainen.

Vierailija
6/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Suunnon mittari enkä sen perusteella suosittele sitä. Vaikeakäyttöinen ja huono akun kesto.

Vierailija
7/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sääntö kuin muidenkin tuotteiden kohdalla, eli aina pitää valita ulkomainen tuote.

Suomalainen tuote on poikkeuksetta kalliimpi, huonolaatuisempi, vanhanaikaisempi, rumemmin muotoiltu ja hankalakäyttöisempi, siis joka suhteessa paskempi kuin länsimainen tuote.

Länsimaaksihan Suomea ei voi luokitella. Laatu ja tekemisen asenne ja työn jälki ovat lähempänä Venäjää.

Vierailija
8/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vois toimia Polarin A370, se on pieni ja nätti kädessä, kohtuuhyvä sykkeenmittaus ja yhdistettynä kännykkään mittaa matkankin. Maksaa jotain 130 euron luokkaa.

Vierailija
9/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Polar M430. Ihan soiva peli. Ehkä vähän rimpulan tuntuinen jonkun mielestä? Siis muovinen. Ei ole hirveän kallis, vähän yli satasen. Sykemittaus pelaa hyvin. Kun kytkee tietokoneeseen niin lataa akun ja täyttää harjoituspäiväkirjan.

Vierailija
10/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin on kestävin, tarkin gps, paras

Vierailija
11/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmin on kestävin, tarkin gps, paras

Suunto oli gps tarkkuudessa kylläkin ykkönen suuren Usalaisen lehden vertailussa. Kestävyyttä nyt ei normaalisti mitata, ellei tuote mene helposti rikki, en usko kestävyydessä olevan juurikaan eroja. 

Vierailija
12/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen garminiin. Oliko joku feniks 5? Ei kuitenkaan uusin. Se uudempi on vieläkin parempi. Pitäisi varmaan ostaa se.

Vierailija
13/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama sääntö kuin muidenkin tuotteiden kohdalla, eli aina pitää valita ulkomainen tuote.

Suomalainen tuote on poikkeuksetta kalliimpi, huonolaatuisempi, vanhanaikaisempi, rumemmin muotoiltu ja hankalakäyttöisempi, siis joka suhteessa paskempi kuin länsimainen tuote.

Länsimaaksihan Suomea ei voi luokitella. Laatu ja tekemisen asenne ja työn jälki ovat lähempänä Venäjää.

Valivaliitkupotkumäniinmuutannykiin(tm).

Vierailija
14/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdyin piitkään luin paljon, Garminiin päädyin. Olen ollut täysin tyytyväinen (F35), toinenkin tuli Garmin (Vivomove). "Suomalaisten" "suomalaisuus" on aika niukkaa, Kiinasta tulevat.

Vierailija
15/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia kello jossa on esim- toiminto. etu on niin kiistaton että hyvätkin muut jää pois. Galaxy Wathc on hyvä.

Vierailija
16/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perehdyin piitkään luin paljon, Garminiin päädyin. Olen ollut täysin tyytyväinen (F35), toinenkin tuli Garmin (Vivomove). "Suomalaisten" "suomalaisuus" on aika niukkaa, Kiinasta tulevat.

Asiaa. Pelkistä merkeistä on turha puhua, kaikilla on kymmeniä malleja!

Vierailija
17/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seuraava kello tulee olemaan Garmin. Omistan vanhan Polarin ja uudehkon Suunnon (valitsin ulkonäön perusteella ja halusin tiettyjä urheilulajiini liittyviä ominaisuuksia) mutta kumpaakaan näistä en voi suositella. Polar on outo ja ominaisuuksia puuttuu, Suunnossa on vikoja eikä näytä kaikkea haluamaani luotettavasti. Kaverin Garminiin olen vertaillut ja päätynyt siihen, että se taitaa olla paras tämänhetkisistä. On kyllä kallein myös.

Vierailija
18/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake josta tulee ongelmajäte muutaman vuoden kuluttua, joko siksi että ohjelmistopäivitykset ovat loppuneet eikä kännykkäsi ole enää yhteensopiva kellon kanssa, tai siksi että seuraava malli sisältää jonkun uuden turhan ominaisuuden jota himoita.

Ajatelkaa luontoa.

Vierailija
19/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia kello jossa on esim- toiminto. etu on niin kiistaton että hyvätkin muut jää pois. Galaxy Wathc on hyvä.

Mtäh?! Ei ymmärrä.

Galaxy watchin treeniominaisuudet ovat surkeat verrattuna Polariin tai Suuntoon.

Vierailija
20/80 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunto tulee Suomesta. Polar suunnitellaan Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän