Onko valkoinen neulemekko liian jouluisen oloinen pääsiäisen viettoon?
Mulla olis myös vaihtoehtona musta neulepusero ja mustat housut. Neuvokaa viisammat!
Kommentit (16)
Valkoinen neulemekko on todella passeli vaate suklaamunien ja mämmin syömiseen.
Narsissi päähän tai tipukorut korviin.
Ihan rauhassa pue mitä tykkäät.
Eikös joulun värit ole enemmän punainen ja vihreä kuin valkoinen?
Keltainen tai vihreä huivi tai vyö mukaan, niin hyvin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen neulemekko on todella passeli vaate suklaamunien ja mämmin syömiseen.
No mut eläinkuosithan on muotia ja sitä on nopeasti aidon ayrshire-naudan näköinen.
Voi olla just kiva:) kannatan valkoista!
Pupun korvat päähän, niin asusi on täydellinen!
Kyllä pääsiäiseen valkoinen mun mielestä kuulostaa just kivalta. Sopiihan se vielä kauden väreihin. Varo vaan tosiaan suklaata :'D
Kokomusta on synkkä valinta kevään juhlaan. Valkoinen on raikas ja siihen voi kivasti yhdistää keväisen värisiä asusteita. Pääsiäisen aikaan vaikka keltaista tai vaalean vihreää.
Missä ap aikoo pääsiäistä viettää?
Mä meinasin pukea lyhyen farkkuhameen ja kimalletopin ja sitten afterskihin juhlimaan.
Tee hiuksistasi sellainen pesännäköinen pyörylä ja lainaa kanalasta pari tipua sinne piipittämään. Koristele pesä eri värisillä pienillä höyhenillä.
Vierailija kirjoitti:
Tee hiuksistasi sellainen pesännäköinen pyörylä ja lainaa kanalasta pari tipua sinne piipittämään. Koristele pesä eri värisillä pienillä höyhenillä.
Jos ap:lla on kouvolatukka, ei tarvitse edes erillistä kampausta. Sopii valmiiksi teemaan, koska kouvolatukka=kananpersetukka.
Pistä keltainen huivi, helmet, tai jotain vihreää .. vyö ?? Arka on mekko jos mämmit tai pashaa tippuu :( tai sitten suklaa sulaa. Hyvää pääsiäisen odotusta 💚💛
Ei se liian jouluinen oo jos siinä ei oo pukin kuvaa etumuksessa.
Joulu on kyllä aikalailla viimeinen asia, joka minulle tulee mieleen valkoisesta neulemekosta. Muista syistä en sellaista kyllä ikinä käyttäisi, mutta anna palaa vaan, jos on sinulle mieluisa vaate.