5 asiaa, jotka tekisivät sinusta onnellisen
Kirjoittakaa 5 asiaa, jotka tekisivät (ehkä jo tekeekin) sinusta onnellisen. Mitä haluat elämältä eniten? Tavaraa, ihmisiä vai kykyjä/ominaisuuksia?
Minun top 5.
1. Mies ja 1 lapsi
2. Terveys (minun ja perheeni)
3. Tutkinto arkkitehtinä ja vakityö hyvässä työyhteisössä. Töitä 4h päivässä ja 4 päivää viikossa.
4. 160cm/45kg
5. Kaunis kerrostaloasunto merinäkymällä. N.75neliötä. Isot ikkunat ja uudet pinnat omalla maulla valittuna. Lyhyt työmatka ja kaikki muukin kävylymatkan päässä.
Näistä minulla on vain mies. :D
Kommentit (27)
160/80 nyt 110, oli 135kg
Lottovoitto
Terveyttä läheisille ja itselle
Rakastamani ihminen rakastais myös minua
Olisin puhelimeempi, rohkeampi,
Miksi olen onnellinen :) (ei tärkeysjärjestyksessä)
1. kiireetön yksinkertainen elämä, minulla on kaikki perusmateriat mitä tarvitsen
2. teen työtä silloin kun huvittaa (herään milloin haluan, teen illalla työtä kun silloin iskee inspis tai pidän viikon lomaa)
3. olen sinkku (olen vapaa ja itseni paras partneri/terve itserakkaus)
4. Olen terve (olen sairastanut mielenterveysongelmat nuorempana)
5. Minulla on ystäviä jotka välittävät
26 nainen
Onneani ei voi enää lisätä, kaikki on.
Terveys, perhe, varallisuus ja vapaus valita mieleisensä elämä. Olkoon viides vaikka puhdas vesi.
1. Traumaoireilun väheneminen huomattavasti ja energian lisääntyminen oireilun vähenemisen myötä. Eli hyvä terveys kaikkinensa.
2. Hyvä, ihana, rakastava ja älykäs mies
3. Lapsi
4. Mielenkiintoinen työpaikka, jossa hyvä työilmapiiri
5. Mahdollisuus jatkokouluttautua, mahdollisuus opiskella läpi elämän.
Mun TOP 5:
1. Saisin haaveilemani miehen (tietyn) ja onnellisen elämän. Hymyilisin joka päivä aidosti.
2. Terveys, oma ja läheisten.
3. Rahaa, vaikka sitten se lottovoitto, veisi maalliset murheet. Tai hyvä työpaikka ja hyvä palkka.
4. 160cm/55kg (olen vanhempi kuin ap, ja realisti, tämä oli painoni, kun treenasin paljon, on ollut pienempikin).
5. Voisin urheilla enemmän eli rahaa vaatisi.
Tavallaan nämä kaikki liittyvät toisiinsa. Ja aika moneen voin vaikuttaa!