Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin sitä kuuluisaa vessapaperirullahylsytestiä

Vierailija
17.05.2020 |

Ja epäonnistuin.

Mitä nyt? Mitä tekee peniksellä, joka on tieteellisesti todistettu liian lyhyeksi ja ohueksi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on aikoihin eletty. Täälläkin sitten aikuinen mies sovitteli vehkeitään paperirullaan. Embon valkoisesta vessasta vedettävästä hylsystä ei mene läpi. Isommasta harmaasta hylsystä menee läpi hipoen. Nuppi ja vähän yli kurkistaa toiselta puolelta. 16-17cm pitkä ja ympärysmitta 13-13.5 cm välillä.

Vierailija
22/38 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on aikoihin eletty. Täälläkin sitten aikuinen mies sovitteli vehkeitään paperirullaan. Embon valkoisesta vessasta vedettävästä hylsystä ei mene läpi. Isommasta harmaasta hylsystä menee läpi hipoen. Nuppi ja vähän yli kurkistaa toiselta puolelta. 16-17cm pitkä ja ympärysmitta 13-13.5 cm välillä.

Hällä väliä hylsystä mutta tuo on mun unelmakoko. Ei liian iso, ei liian pieni. Nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on teillä testit. Katsoin nyt huvikseni paperirullia mitä löytyi kaapista. Tuo yllä kuvattu Embo on ympärysmitaltaan noin 12.8cm ja harmaa "perusrulla" noin 14cm. Molempien pituus noin 10 cm. Jos normaalikalu on sen vajaat 14cm pitkä ja 12cm ympärysmitaltaan niin valtaosalla se menee läpi ja terska näkyy kokonaan toiselta puolelta. Normaalirullasta menee läpi 95% miehistä, ehkä raapien ja vähän rullaa litistäen, mutta menee kuitenkin.

Lähde: w w w piste sizemeup piste info

Vierailija
24/38 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embosta mulla ei mene läpi edes löysänä. Harmaasta rullasta menee löysänä, mutta ei erektiossa.

Vierailija
25/38 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Embosta mulla ei mene läpi edes löysänä. Harmaasta rullasta menee löysänä, mutta ei erektiossa.

Onnea sulle, olet siis todellinen kummajainen. Kuten valtaosa tälle palstalle kirjoittelevista miehistä ;-)

Vierailija
26/38 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle, olet siis todellinen kummajainen. Kuten valtaosa tälle palstalle kirjoittelevista miehistä ;-)

Mitä kummajaista siinä on, jos on paksu penis? 😊

Vierailija
27/38 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ottaen huomioon vääristymän normaalijakaumaan nähden, mikä tällä palstalla vallitsee, voi on selityksiä kaksi. Tänne päätyy ne "kummajaiset" joilla on hyvin poikkeavan kokoinen penis. Tai sitten ne vielä kummallisemmat hahmot, jotka haluavat valehdella peniksen koostaan vauva-lehden keskustelufoorumille.

Vierailija
28/38 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin itsekin joku aika sitten. Omani on sen verran ylöspäin käyrä, että 100 % seisokissa se on hankalaa saada menemään rullan läpi. Terskan yläpinta hankaa ikävästi rullaan. Mutta kyllä se läpi menee ja nupin kärki tulee näkyviin kun painan rullan perille saakka. Mittaa n. 14cm, ympärysmittaa en olekaan koskaan mitannut.

Vierailija
29/38 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hävettävää miehellä, jos menee läpi normi ruskeapahvisesta hylsystä. Läpi siitä menee Jelly jortikkakin nippa nappa tosin. On kumminkin kohtuu iso dildo.

Vierailija
30/38 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylsy on 10 cm pitkä, joten sulla täytyy olla 6-7cm pitkä nuppi. Olis hauska nähdä. Mulk#usi.

Vierailija
31/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silloin siis iso, kalu, jos se ei mahdu vessapaperirullan sisään?

Mulla ei ole edes lähellä mahtua. Juuri ja juuri saatan johonkin rullaan saada terskan sisään, mutta sen jälkeen jos jatkaa työntämistä niin ei toivoakaan.

Vierailija
32/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuko? kirjoitti:

Mulla ei ole edes lähellä mahtua. Juuri ja juuri saatan johonkin rullaan saada terskan sisään, mutta sen jälkeen jos jatkaa työntämistä niin ei toivoakaan.

Ei nyt välttämättä iso, mutta ainakin riittävä.

Vierailija
33/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylsy on 10 cm pitkä, joten sulla täytyy olla 6-7cm pitkä nuppi. Olis hauska nähdä. Mulk#usi.

"Nuppi ja vähän yli", lukutaidoton tolvana.

Vierailija
34/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuko? kirjoitti:

No kokeilepa Serla xxL:n hylsyä.

Vierailija
35/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puutarhaletkua, saat itsetuntosi takaisin (toivottavasti).

Vierailija
36/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni rikki, mutta terskaan sattui

Vierailija
37/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu millään sisään. Rullaa vasten kokeilemalla menee ainakin 5 cm yli. Onko olemassa isompia hylsyjä?

Vierailija
38/38 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummajaista siinä on, jos on paksu penis? 😊

Tämähän se. Mulla on paksu. En häpeä sitä. Ja miksi häpeäisin, kun naiset nauttii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi