Stefan haetutti Sofian bestikset Stadista helikopterilla Hankoon
Yllätti Sofian. Sofia kutsui parhaat tyttöystävänsä Hankoon. Stefan halusi tarjota mahdollisimman mahtavan kyydin, vuokrasi helikopterin ja lentäjän, helikopteri haki tyttöset Stadista ja lensi ja laskeutui suoraan Stefun Hangon tiluksien pellolle. Näistä myös videoita rakastavainsten instoissa.
Kommentit (967)
Ottakaa rauhallisesti, teiltä palaa kohta päreet, tän S&S&M keissin kanssa😁✌
Lapsi oli parivuotias, kun muutettiin miehen entiselle kotipaikkakunnnalle. Vankilasta vapautui samoihin aikoihin yksi naccimainen tapaus. Kun hän ei kohteliasta poistumispyyntöä totellut, hain lapion ja lätäsin. Aina kun sittemmin tuli vastaan oli kohtelias ja tervehti. Itse sihisin ohimennessäni, että pysy kaukana.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmän valmistuneen verotiedon mukaan Sofia tienasi 115 098 euroa, lähde: Iltalehti
Höpö höpö. Tienasi 30k vuonna 2018. 2017 oli tuo 115k. Iltalehti vähän sekotti
Ja tosiaan viime vuonna 2019 ei senkään vertaa. Asia on tietysti täysin hypoteesi, mutta kyllä mä pistäisin tuommoisen muijan töihin vaikka mulla ois kuinka paljon rahaa elättää kaksi ihmistä. Töissä käymiseksi en laske sitä, että pyllistää kameralle ja lataa kuvan nettiin. En vaikka jotkut idiootit siitä maksavatkin.
Et vaan saisi tuollaista muijaa, jos vaikka haluaisitkin. Joten et voi edes tietää, pistäisitkö töihin ja minne, jos näin kävisi.
Jos Stefu haluaa kustantaa mimmille kaiken, niin ihan vapaasti. Kyllä se joskus herää ja tajuaa, mitä tuli tehtyä.
MITÄ TÖITÄ TÄMÄ SOHVIA TEKEE?Vastatkaa nyt joku? Onko hänellä tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole kaupan kassana, jos sellaista työtä meinaat...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmän valmistuneen verotiedon mukaan Sofia tienasi 115 098 euroa, lähde: Iltalehti
Ja tosiaan viime vuonna 2019 ei senkään vertaa. Asia on tietysti täysin hypoteesi, mutta kyllä mä pistäisin tuommoisen muijan töihin vaikka mulla ois kuinka paljon rahaa elättää kaksi ihmistä. Töissä käymiseksi en laske sitä, että pyllistää kameralle ja lataa kuvan nettiin. En vaikka jotkut idiootit siitä maksavatkin.
Et vaan saisi tuollaista muijaa, jos vaikka haluaisitkin. Joten et voi edes tietää, pistäisitkö töihin ja minne, jos näin kävisi.
Jos Stefu haluaa kustantaa mimmille kaiken, niin ihan vapaasti. Kyllä se joskus herää ja tajuaa, mitä tuli tehtyä.
Niin no onhan tuossa se valta-asema että kun miehellä on ainoastaan rahaa niin nainen on täysin miehen armoilla.
Mieshän voi tuoda vaikka uuden naisen tiluksille hässiä sofian edessä, sikailla miten haluaa ja sofian on vaan kestettävä koska ei ole asuntoa eikä ole raha eikä lupttotietoja. Stefu sai itselleen orjan.
Ellei sitten sofia saa muualta rahaa 👃
Näitä muuten näkee paljon kun mies kustantaa niin ei ne vaimot voi edes baarissa mitään sanoa kun miehet käy toista lämppäämässä vaimon ollessa paikalla, koska menisi etuuden.
Ei vaan pysty käsittämään miksi kukaan tuohon tilaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne Sofian tulot sinulle kuulluu? Sofia tienaa ulkonäöllään onko se niin vaikea ymmärtää. Jos on tarpeeksi kaunis niin se riittää! Eli tienaa somella. Jos olisit yhtä kaunis kuin Sofia tekisit niin myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan kiusallista ja noloa. Juu, tervetuloa tänne mun miehen Hangon residenssiin, josta en omista mitään ja jonne just viikko sitten muutin koko omaisuuteni eli Ikean kassin ja pari lahjaksi saatua laukkua. Exä ei oo vielä ehtinyt kunnolla muuttaa pois mutta ei anneta sen häiritä. Skål ja olkaa kuin kotonanne. Aikamoista loiselämää, mutta mihin kukakin tyytyy.
Aikamoisia lokkeilijoita molemmat emännät.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saisikaan, sen takia kirjoitinkin, että täysi hypoteesi. Sen sijaan tunnen itseni ja tiedän, että en voi sietää mitään patalaiskoja onnenonkijoita. Sohvin joku puolen vuoden fitnesstreeni MM-kisoihin ei muuta suhtautumistani hänenkaltaisiin naisiin. Todellakin, varallisuuteni taso ei mitenkään riittäisi herättämään kenenkään golddiggerin kiinnostusta ei tuonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne Sofian tulot sinulle kuulluu? Sofia tienaa ulkonäöllään onko se niin vaikea ymmärtää. Jos on tarpeeksi kaunis niin se riittää! Eli tienaa somella. Jos olisit yhtä kaunis kuin Sofia tekisit niin myös itse.
Hän ei ole riittävän kaunis, sillä sometuotoillaan ei pärjää yksin. Pitäisi siis olla tarpeeksi kaunis. Plussaa olisi kohtuullinen fiksuuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa 2020 se sitten nähdään paljonko tienasi ulkonäöllään v. 2019. Villi vekkaus, 0-10 000 euroa koko vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Nyt keulii pahasti Stteffulla. Ensin Tauskin yksityiskeikka ja nyt tämä! Koskahan rahat ovat lopussa. Ensi syksynä Stefan tilittää seiskassa.
Ei lyhyt helikopterilento maksa kuin tonnin.
Trubaduurin keikka ei myöskään maksa kuin satasia tai sen tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole riittävän kaunis, sillä sometuotoillaan ei pärjää yksin. Pitäisi siis olla tarpeeksi kaunis. Plussaa olisi kohtuullinen fiksuuskin.
Sofialla on varmasti tuhat kertaa enemmän seuraajia instassa kuin sinulla. Tuskimpa Sofia edes huutelee kaikkia tulonlähteitään julkisesti. Ei ole tyhjätasku sen voin sanoa.
Nyt se on Herlinin poika vaurastunut niin että unohtakaa Stefut ja Ranta-Ahot!! Nyt on mies oikeasti niin rikas kun minä mammat pitää Esaa!
Allekirjoitus kansalaisaloitteeseen Sähkö on meidän! :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/B_zf73_hY2l/?utm_source=ig_embed&utm_campai…
Kääk. Kaunis on Sofia!
Aivan ihana, niin luonnollista raikkautta, eiku... Mitä ihmettä se on tehnyt tuolle naamalleen? Kuin venytetty muodottomaksi. Ei tuota tunnista Miss Helsinki aikojen naiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt keulii pahasti Stteffulla. Ensin Tauskin yksityiskeikka ja nyt tämä! Koskahan rahat ovat lopussa. Ensi syksynä Stefan tilittää seiskassa.
Ei lyhyt helikopterilento maksa kuin tonnin.
Trubaduurin keikka ei myöskään maksa kuin satasia tai sen tonnin.
Helihopperilento 500€, Tauski 200€sekä kaljalaatikko. Eikö se Parkkonenkin ollut esiintymässä nuorelle parille? Se ois ehkä jotain 500€. Sohvin kasvohoidot, meikit kynnet yms.500€
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää, mitä Sofia oikein sanoo tai tekee niille miehille, että niillä on lompakko heti ihan levällään. Molemmat Nikot törsäsivät Sofiaan ihan poskettomia summia. Heti suhteen alkuun Niko kakkonen antoi kortit kouraan, kuittasi velat ja sitten hommasi auton. Ja nyt Stefu.
Ja siis Sofian monta kertaa livenä nähneenä, mielestäni hän ei ole mitenkään erikoinen ilmestys. Näyttää todella hyvältä kuvissa ja on selvästi valokuvauksellinen, mutta elävässä elämässä ei mitenkään erikoinen.
Nämä kaikki saa, kun makaa römpsä levällään 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopteri kävi toista kertaa landella, vei pois venakon ja toi Seveliuksen. Sofia ja Stefan on molemmat tosi rentoja ja aidosti hymyieviä klipeissä. Toivon heille kaikkea hyvää.
Mä toivon toiselle tuomiota jonka ansaitsee!
Siitä upeasta, upea nainen ei rupea diilerin elätiksi, ei maksata velkoja muilla eikä varsinkaan varattuna häsää varatun kanssa ja elelee ilmaiseksi petetyn puolison asunnossa ja viguta puolison isin korttia. Ainiin ja oliko se kenen kanssa petti myös oman puolison ystävä, upea on juu 🙄
Tämä.
Ja se mies.
Ja vielä: helikopterilentoon on varaa kenellä vaan palkkaa saavalla. Se maksaa 700-1500e.