Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefan haetutti Sofian bestikset Stadista helikopterilla Hankoon

Uulalaaa
17.05.2020 |

Yllätti Sofian. Sofia kutsui parhaat tyttöystävänsä Hankoon. Stefan halusi tarjota mahdollisimman mahtavan kyydin, vuokrasi helikopterin ja lentäjän, helikopteri haki tyttöset Stadista ja lensi ja laskeutui suoraan Stefun Hangon tiluksien pellolle. Näistä myös videoita rakastavainsten instoissa.

Kommentit (967)

Vierailija
481/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän valmistuneen verotiedon mukaan Sofia tienasi 115 098 euroa, lähde: Iltalehti

Vierailija
482/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mikä tossa Sofiassa ärsyttää? Samanlaisia naisia huulineen vaikka kuinka paljon Suomessa. Mitä pahaa se on kenellekään tehnyt?

Ärsyttää kun se ei tee mitään. Salillakin vaan kuvaa pärstäänsä, samoin lenkillä. Meikkaa ihan liikaa ja esittelee silikonipallojansa. Hirvittävän pinnallinen. Laukun pitää maksaa tuhansia muuten ei kelpaa Sohville.

Vei isän ja ydinperheen pieneltä tytöltä, vei huumeiden käytöllään tytöltä mahdollisuuden viettää aikaa maalla omien eläinten kanssa.

Tuhlaa rahaa hiuksiin ja naamaansa, vaikkei ole tuloja.

Bilettää niin että naapurit häiriintyy, ja maalla hevoset.

Pesi huumerahaa ja myi huumeita.

Lista on pitkä...

Sohvi vois aloittaa raitistumalla, tekemällä itsestään kiltimmän ja luonnollisemman näköisen, menemällä töihin ja etsimällä raittiin perheettömän miehen. Ei ärsyttäisi niin.

Tyypillinen suomi- muija! Kaikkien pitäis tehdä niinkuin sinä sanot. Ei se elämä niin mene. Sä et todellakaan sanele sitä miten jonkun muun pitäis elää. Elä omaa elämää ja anna muidenkin elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofia kasvatettu niin että hänelle sanottu: "Olet liian kaunis menemään töihin" ???

Siksi olettaa aina että muut maksavat hänelle kaiken? Piti saada asua ilmaiseksi toisten Erottajan kämpässäkin? Olisi halunnut itselleen tuotteet joista ei ollut maksanut mitään?

Jos et ole Sofia, niin mistä sinä tiedät mitä hänen piti ja mitä ei? Mitä olettaa, mitä ei?

Sinut on selkeästi kasvatettu sellaiseksi, joka ei saa vastaanottaa muilta mitään ja pelkäät, että muut tekevät sitä ja nyt tuomitset sellaisen, jos vähänkin epäilet niin käyneen.

Eikä sinua ole ainakaan kasvatettu mediakriittiseksi lukijaksi.

Mikä onni ettet ole syntynyt rikkaaseen perheeseen. Muut perheessäsi olisivat nauttineet rahoista ja elämästä ja sinä jo 15- vuotiaan raatamassa niitä omia rahojasi itsellesi. Rahojen, joiden käyttö on sinusta niin moraalisesti tuomittavaa ellei niitä omasta selkänahasta ole revitty. Eikä sillä ole väliä vaikka sinulle ne olisi ihan jonkun toisen omasta tahdosta annettu.

Miten tuon rahan käyttö Suomessa tosissa piireissä nähdään niin syntinä? Sitä voi olla vaikka muille jaettavaksi, mutta muut ovat mielummin köyhyydessä ja puutteessa kun ottavat vastaan joltain toiselta. Ylpeinä vielä.

Hyvä ihminen, jos sinulle tarjotaan ilmaiseksi ota se vastaa ja kiitä siitä. Rahaa ja tavaraa on jaettavaksi myös sinulle ilman että sinun aina on kärsittävä sen eteen.

Vierailija
484/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofialla jotain maagisia seksitaitoja?

Ei voi miehellä olla kaikki muumit laaksossa, jos haluu panna tollasta kumiakkaa.

Mä vähän luulen että ne sen "taidot" on vaan siinä, että sille saa tehdä mitä haluaa. Maksullisilla usein on noin.

Mä luulen että on hyvä manipuloimaan, vai moniko saisi parin kuukauden seurustelun jälkeen omat 50 000 velat maksettua toisella ihmisellä pyynnöstä?

Sitten mietin vielä sitä rinnakkaiskorttia, jos näin, oli miksi sillä ei turussa ollut rahaa? Sillähän piti olla kortti.

Mikä se 3000€ rahanjako oli joka selvisi kuunteluissa:

yksi sulle, yksi mulle, yksi muijalle?

Nikohan väittää oli mulle ei muijalle mutta se ei ole looginen jako, eikä se siltä kuunteluissa kuulostanut.

Miksi jaetaan rahaa jollekin joka ei olisi osallinen.

Mistä Sofia tiesi tarkat gramma määrät jos ei huumeista ymmärrä?

Vierailija
485/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi vaan huomiota taas. Huomion- ja julkisuudenkipeä tuo stefu samalla myös katkera eksälleen ei siis ole päässyt yli joten haluaa häntä näpäyttää. Ei se ihan täysillä kulje.

Niin ja olisko niitä bisneksiä joilta haluaa viedä huomion pois näillä tempauksilla?

Martinan ja Stefanin suhde sai loppunsa kuukausi sitten. Miten ihmeessä kukaan voi olla 10 vuoden suhteesta yli noin lyhyessä ajassa? :O

Martina on vissiin älynnyt pitää instansa hiljaisena?

Tuota eroa on tehty noin kymmenen vuotta. Etkö ole seurannut lehtiä ja heidän omia ilmoituksiaan eroista.

Vierailija
486/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mikä tossa Sofiassa ärsyttää? Samanlaisia naisia huulineen vaikka kuinka paljon Suomessa. Mitä pahaa se on kenellekään tehnyt?

Ärsyttää kun se ei tee mitään. Salillakin vaan kuvaa pärstäänsä, samoin lenkillä. Meikkaa ihan liikaa ja esittelee silikonipallojansa. Hirvittävän pinnallinen. Laukun pitää maksaa tuhansia muuten ei kelpaa Sohville.

Vei isän ja ydinperheen pieneltä tytöltä, vei huumeiden käytöllään tytöltä mahdollisuuden viettää aikaa maalla omien eläinten kanssa.

Lista on pitkä...

Sohvi vois aloittaa raitistumalla, tekemällä itsestään kiltimmän ja luonnollisemman näköisen, menemällä töihin ja etsimällä raittiin perheettömän miehen. Ei ärsyttäisi niin.

Hei, opettele ottamaan vähän rennommin äläkä ärsyynny varsinkaan jonkun toisen jutuista. Johan tuollaisesta sekoat muuten.

Millaisista perheistä tulee nämä sinun tyyppisestä ihmiset, joilla on niin kova kontrolloinnin tarve ja vahva usko siihen omaan, että lähtee neuvomaan miten jonkun toisen kuuluu elää? Jonkun julkkiksen varsinkin.

Voit elää itse ihan juuri tuon näköistä elämää, jos haluat, mutta miksi se on niin tärkeää, että muutkin elävät niin? Varsinkin Sofia?

Elä ja anna muidenkin elää niinkuin haluavat.

No en varmasti anna. Itsehän on tunkenut itsensä julkisuuteen.

Vierailija
487/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän valmistuneen verotiedon mukaan Sofia tienasi 115 098 euroa, lähde: Iltalehti

Höpö höpö. Tienasi 30k vuonna 2018. 2017 oli tuo 115k. Iltalehti vähän sekotti

Vierailija
488/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Sofialla pitänyt olla ystäviä? Mitenkäs tämä otsikko nyt selitetään?

Vierailija
489/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofia kasvatettu niin että hänelle sanottu: "Olet liian kaunis menemään töihin" ???

Siksi olettaa aina että muut maksavat hänelle kaiken? Piti saada asua ilmaiseksi toisten Erottajan kämpässäkin? Olisi halunnut itselleen tuotteet joista ei ollut maksanut mitään?

Jos et ole Sofia, niin mistä sinä tiedät mitä hänen piti ja mitä ei? Mitä olettaa, mitä ei?

Sinut on selkeästi kasvatettu sellaiseksi, joka ei saa vastaanottaa muilta mitään ja pelkäät, että muut tekevät sitä ja nyt tuomitset sellaisen, jos vähänkin epäilet niin käyneen.

Mikä onni ettet ole syntynyt rikkaaseen perheeseen. Muut perheessäsi olisivat nauttineet rahoista ja elämästä ja sinä jo 15- vuotiaan raatamassa niitä omia rahojasi itsellesi. Rahojen, joiden käyttö on sinusta niin moraalisesti tuomittavaa ellei niitä omasta selkänahasta ole revitty. Eikä sillä ole väliä vaikka sinulle ne olisi ihan jonkun toisen omasta tahdosta annettu.

Miten tuon rahan käyttö Suomessa tosissa piireissä nähdään niin syntinä? Sitä voi olla vaikka muille jaettavaksi, mutta muut ovat mielummin köyhyydessä ja puutteessa kun ottavat vastaan joltain toiselta. Ylpeinä vielä.

Hyvä ihminen, jos sinulle tarjotaan ilmaiseksi ota se vastaa ja kiitä siitä. Rahaa ja tavaraa on jaettavaksi myös sinulle ilman että sinun aina on kärsittävä sen eteen.

"Hyvä ihminen, jos sinulle tarjotaan ilmaiseksi ota se vastaa ja kiitä siitä. Rahaa ja tavaraa on jaettavaksi myös sinulle ilman että sinun aina on kärsittävä sen eteen."

Ei älä ota ties vaikka sinulta vaaditaan jatkossa jotain koska otit pestyä rahaa vastaan eikö sille Naccin eksälle käynyt näin ja on nyt syytteet päällä.

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, niin se luultavasti on.

Sitä ihmettelen että naccin entistä ja Nikon sisko saivat isommat syytteet vaikka löisin pääni vetoa että eniten hyötyä sai belorf.

Vierailija
490/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikkää jos stefu päättäisi lopettaa pyrkyreiden rahoituksen ja päihteet. Menisi yksityiselle terapiaan selvittämään miksi toistaa samaa kaavaa naisten suhteen miksi on niin sekaisin nyt.

Sen sijaan että järjestäisi yksityisiä konsertteja pyrkyreille, kuljetelisi helikopterilla rikasta väkeä, ostelisi laukkua huume elätille ja syytetylle joka odottaa tuomiotaan jne.

Auttaisikin vähävaraisia tai laitos lapsia. Järjestäisi heille keikan, kutsuisi Hankoon ratsastamaan (ei maksa mitään) se voisi olla ainoa hyvä muisto näille lapsille lapsuudessa.

Kyllä olen vähän kade perinnöstä koska itse sijoittaisin sen toisin. Tuo on hyvien lähtökohtien roskiin heittämistä.

Auttaahan Stefu isättömiä lapsirukkia. Minnaa, Sohvia jne.

Vierailija
491/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Sofialla pitänyt olla ystäviä? Mitenkäs tämä otsikko nyt selitetään?

Ne on stefun järkkäämiä ystäviä.

Vierailija
492/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikkää jos stefu päättäisi lopettaa pyrkyreiden rahoituksen ja päihteet. Menisi yksityiselle terapiaan selvittämään miksi toistaa samaa kaavaa naisten suhteen miksi on niin sekaisin nyt.

Sen sijaan että järjestäisi yksityisiä konsertteja pyrkyreille, kuljetelisi helikopterilla rikasta väkeä, ostelisi laukkua huume elätille ja syytetylle joka odottaa tuomiotaan jne.

Auttaisikin vähävaraisia tai laitos lapsia. Järjestäisi heille keikan, kutsuisi Hankoon ratsastamaan (ei maksa mitään) se voisi olla ainoa hyvä muisto näille lapsille lapsuudessa.

Kyllä olen vähän kade perinnöstä koska itse sijoittaisin sen toisin. Tuo on hyvien lähtökohtien roskiin heittämistä.

Auttaahan Stefu isättömiä lapsirukkia. Minnaa, Sohvia jne.

Aikuisia ihmisiä ja minkä uhreja, somen narsismin, materialismin?

(En tiedä kuka Minna on, eikä kiinnosta)

Vierailija
493/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofialla jotain maagisia seksitaitoja?

Ei voi miehellä olla kaikki muumit laaksossa, jos haluu panna tollasta kumiakkaa.

Mä vähän luulen että ne sen "taidot" on vaan siinä, että sille saa tehdä mitä haluaa. Maksullisilla usein on noin.

Mä luulen että on hyvä manipuloimaan, vai moniko saisi parin kuukauden seurustelun jälkeen omat 50 000 velat maksettua toisella ihmisellä pyynnöstä?

Sitten mietin vielä sitä rinnakkaiskorttia, jos näin, oli miksi sillä ei turussa ollut rahaa? Sillähän piti olla kortti.

Mikä se 3000€ rahanjako oli joka selvisi kuunteluissa:

yksi sulle, yksi mulle, yksi muijalle?

Nikohan väittää oli mulle ei muijalle mutta se ei ole looginen jako, eikä se siltä kuunteluissa kuulostanut.

Miksi jaetaan rahaa jollekin joka ei olisi osallinen.

Mistä Sofia tiesi tarkat gramma määrät jos ei huumeista ymmärrä?

Samaa ihmettelin jo aikaisemmin ketjussa. Harva muutenkaan kehtaa parin kuukauden jälkeen pyytää 50 000e rahaa mieheltä kaiken muun elatuksen ja lahjojen päälle. Tuohan on ihan absurdi summa rahaa. Mitenköhän se keskustelu on edes mennyt?

"Kulta, ku mulla olis ne 50 000e velat, niin viitsisitkö kuitata ne pois?"

Vierailija
494/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä ihminen, jos sinulle tarjotaan ilmaiseksi ota se vastaa ja kiitä siitä. Rahaa ja tavaraa on jaettavaksi myös sinulle ilman että sinun aina on kärsittävä sen eteen."

Ei älä ota ties vaikka sinulta vaaditaan jatkossa jotain koska otit pestyä rahaa vastaan eikö sille Naccin eksälle käynyt näin ja on nyt syytteet päällä.

Sitä ihmettelen että naccin entistä ja Nikon sisko saivat isommat syytteet vaikka löisin pääni vetoa että eniten hyötyä sai belorf.

Sofialla oli paras asianajaja. 

Vierailija
495/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista on pitkä...

Hei, opettele ottamaan vähän rennommin äläkä ärsyynny varsinkaan jonkun toisen jutuista. Johan tuollaisesta sekoat muuten.

Millaisista perheistä tulee nämä sinun tyyppisestä ihmiset, joilla on niin kova kontrolloinnin tarve ja vahva usko siihen omaan, että lähtee neuvomaan miten jonkun toisen kuuluu elää? Jonkun julkkiksen varsinkin.

Voit elää itse ihan juuri tuon näköistä elämää, jos haluat, mutta miksi se on niin tärkeää, että muutkin elävät niin? Varsinkin Sofia?

Elä ja anna muidenkin elää niinkuin haluavat.

Sinulle ei varmaankaan kuulu millaisista perheistä kukin tulee? Eikä sinulle myöskään kuulu muiden mielipiteet, mitkä eivät kohdistu sinuun mitenkään. MIksi itse pyrit kontrolloimaan mitä joku on mieltä? Palstalla on jo omat säännöt, sinulla ei ole oikeuksia niitä uudelleen kirjoittaa!

Kyseessä oleva henkilö tuskin koskaan näkee itsestään koskevaa arvostelua, eikä taatusti halua näitä lukea, kun ovat totta joka sana! Kun kysyttiin, niin vain vastattiin. Itse allekirjoitan kympillä edellisen arvostelun.

Elä sinä kuten haluat, ja anna muiden elää, kun niin itse pyrit muita neuvomaan! Sinunkin annetaan elää ihan omien sääntöjesi mukaisesti, ihan itseksesi!

Vierailija
496/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tuon sofian ja stefu "kisaamisen" voivottelun sijaan pysähtyn miettimään esim naccin lasta, isä linnassa ja onko äitikin kohta vai onko jo?

Tai sen lapsen isää, joka möi kamaa koska niko uhkasi satuttaa lasta ellei jatka.

Kuka ryösti stefun kelloliikkeen ja miten thermarilla voi olla velkaa noin hirvittävä määrä kun firmat konkassa ja silti rahaa tulee jostain? Paljon se tarkalleen peri minä vuonna onko tietoa näkeekö jostain?

Miten se voi sunnitella lappiin miljoonien bisnestä jos muutkin firmat on kaatuneet kuka sijoittaa?

Sofiaan kuka maksaa kasvohoidot ja muut mitä somettaa?

Miksi sai stefulta kellon, mistä se kello on peräisin, pulju taitaa olla kiinni. Olenko väärässä?

Vierailija
497/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kiusallista ja noloa. Juu, tervetuloa tänne mun miehen Hangon residenssiin, josta en omista mitään ja jonne just viikko sitten muutin koko omaisuuteni eli Ikean kassin ja pari lahjaksi saatua laukkua. Exä ei oo vielä ehtinyt kunnolla muuttaa pois mutta ei anneta sen häiritä. Skål ja olkaa kuin kotonanne. Aikamoista loiselämää, mutta mihin kukakin tyytyy.

Vierailija
498/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tyypillinen harhainen palstajankkaaja saapui :/

Vierailija
499/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain valtavaa katkeruutta ja kostamisen tarvetta tuntuu Stefanilla olevan Martinaa kohtaan. Se on kyllä tosi outoa ja kummallista. Ja ei, en usko sitä että kaikki johtuu siitä että "Stefan on joutunut 10 vuotta kitumaan suhteessa Martinan kanssa", höpö höpö. Aikuinen mies. Olisi ihan varmasti osannut lähteä, jos olisi halunnut. Sen sijaan jotenkin tuntuu, että nyt kun Martina ihan oikeasti jatkaa eteenpäin, eikä enää otakaan sekoilujen jälkeen takaisin, niin Stefan on suuttunut.

Mikä se visiitti sinne Hankoon niiden vappuhulinoiden jälkeen oli? Stefan meni Martinan luo nukkumaan kohmeloa pois ja hakemaan lohtua, mutta lohtua ei tullut? Nyt sitten kostetaan tykkäämällä kaikista Martinaa mollaavista kommenteista ja olemalla kuin kiukkuinen taapero.

Minusta taas näyttää siltä, että hän on vihdoin oikeasti rakastunut ❤

Jos on oikeasti rakastunut, niin miten on niin paljon aikaa pyöriä somessa ja käydä tykkäilemässä omiin vanhoihin kuviinsa tulleista, exää mollaavista kommenteista? Eikö luulisi että keskittyy vain ja ainoastaan uuteen rakkauteensa? Jotain mätää tuossa on...

Tuntuu kyllä, että tunteissin on käynyt hänellä ero. En epäile, etteikö olisi rakastunut Sofiaan, mutta ehkä olisi halunnut pitää myös Martinan. 

Ei vaan Isben.

Isbeen tämä liittyy.

Se eka postaus oli että vie rahat ja lapset.

Vierailija
500/967 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreista verotiedoista käy ilmi, että Belórf tienasi vuonna 2018 ansiotuloa 28 639 euroa. Pääomatuloja fitnesstähdellä oli 0€.

Viime vuoden oli Nikon rahoilla eikä tehnyt mitään... loppuvuoden eli Nikon isän rahoilla. Tän vuoden alun myös ja nyt Stefun. Hoitoja saa varmaan alella tai ilmaseks kun mainostaa.

Somella ei juurikaan tienaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi