Lenkkeileekö kukaan enää tavallisissa verkkareissa?
Siis ihan tavallisissa collegehousuissa tai verkkareissa? Onko juoksulenkillä pakko olla trikoot? Tuntuvat ikäviltä päällä.
Kommentit (37)
Kaikki hehkuttavat trikoiden mukavuutta, mutta kun näkee miten syvällä persvaossa ne ihmisillä ovat, niin en voi olla ihmettelemättä miten ne muka voivat olla mukavat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hehkuttavat trikoiden mukavuutta, mutta kun näkee miten syvällä persvaossa ne ihmisillä ovat, niin en voi olla ihmettelemättä miten ne muka voivat olla mukavat.
Ei minun trikoot vaan koskaan käyttäydy näin.
Minulla on Lidlin collegehousut, oikein hyvät ja mukavat päällä. Halvatkin olivat. En tykkää mistään trikoista, joten collegehousuilla mennään.
Trikoiden alla kivekset alkaa hiertämään ikävästi jos on yhtään pidempi juoksulenkki kyseessä. Siksi käytän perinteisiä verkkareita ja välillä college-housuja.
Saat minulta luvan lenkkeillä verkkareissa jos haluat. Ole hyvä.
Kysymys trikoissa juokseville: missä säilytätte puhelimen ja avaimet juostessa?
Ei lenkkipolulla missään catwalkilla olla vain boomerit arvostelee toisten urheiluasusteita. Keskittykää siihen omaan tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nauran välineurheilijoille jotka eivät uskalla ulkoilla omissa vaatteissaan.
Lenkkeileekö ne sitten appiukon kalsareissa vai?
Vierailija kirjoitti:
Mä hölkkään college-housuissa, mutta mulla on silti puhelin ja avaimet verkkatakin taskuissa, niissä on vetoketjut, housujen taskuissa ei.
En lenkkeile. Normi verkkarit on kuumat eikä hengitä. Colleget on samojen ominaisuuksien lisäksi liian painavat. Trikoot parhaat! Mukavia ja hengittäviä. Eikä se haittaa jos teidän verkkarmuijien miehet vilkaisee mun treenattuja pakaroita kun juoksen lenkillä teidän ohi ;)
Vierailija kirjoitti:
Sellanen litteä kapea juoksuvyö.
En oo tainnut lenkkeillä verkkareissa kahteenkymmeneen vuoteen. Lenkkeilen farkuissa ja nahkatakissa tai hupparissa. :-D
Monta vuotta sitten vaimo suositteli kokeilemaan trikoita. Sen jälkeen ei ole tarvinnut collareita käyttää, niin mukavalta trikoot tuntuu. T. M
Mulla ei ole jostain syystä ollenkaan kesäurheiluvaatteita. Lenkkeilen "tavallisissa" kesähousuissa ja -paidassa. Talviurheiluun on kyllä hyvät vaatteet. Näin on ollut jo monta vuotta. Joka vuosi mietin, että tänä vuonna pitää ostaa hyvät liikuntavaatteet. Sitten en saa aikaan. Minulla on yhdet verkkarit vuodelta 1998, mutta ne on aika raskaat ja niin kuluneet, että takapuolesta näkee läpi.
Verkkareissa lenkkeilevä osoitaa älykkyyttä ja trikoissa viesti on katomunpyllyä katomunpyllyä
Vierailija kirjoitti:
Taskussa, kenties? Ainakin minun trikoissani on taskutkin.
Minä juoksen mieluummin trikoissa kuin verkkareissa tai tuulihousuissa. Ne on mukavammat ja tuntuvat kevyemmiltä päällä, on helpompi liikkua. Eron oikein huomaa keväällä kun on ensimmäisen kerran niin lämmintä, että tarkenee pelkissä trikoissa.
Verkkareissa, collareissa, leggareissa ja tuulihousuissa. Riippuen säästä.