Pääministeri Marin myöntää, että pyysi arvostelemaan itseään Twitterissä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006510616.html
En tiedä mitä sanoa. Puhtoinen nuori, ihana pääministeri :D
Kommentit (210)
Toi hullu Marinia puolusteleva ja Orpoa haukkuva spämmääjä käyttöä kummallista kieltä. Sellaista kieltä, että jos kokoaa hänen kirjoituksenss yhteen, niin se ei vaikuta tavallisen suomalaisen ihmisen puheelta. Tulee vaikutelma Pietarin trollista. Myös se miten tiheään hän kirjoittaa uusia viestejä näyttää siltä, että on saanut vslmiin tekstiaineiston ja työtehtäväksi levittää sitä nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Marin tilannut myös tämän ketjun derailaajan? Ihan samaa tehtiin Haavisto-ketjujen kanssa aina kun käsiteltiin Haavistoa negatiivisesti koskevia uutisia. Hätä on kova hallituspuolueiden puoluetoimistoissa.
Hauska oletus, että asialliset perustellut kommentit olisivat joku hillitön salajuoni. Jos itse haluaisin jotenkin propagandamielessä pelata jonkun poliitikon pussiin, minä levittäisin valheita tai poistaisin ketjuja. Mutta persun mielestä normaalissa keskustelussa on aina jotain kyseenalaista.
Si la kat saapui palstalle, koska nyt taas nähdään persumörköjä ihan kaikkialla. Hassu ajatusmaailma, että on vain i-ha-na söpöSanna ja pahis-persut eikä ketään muuta. Toisaalta ihan ymmärrettävää, koska Sanna on jyrännyt alleen muun hallituksen ja näkyvyyden. Itse vihreänä en ole tyytyväinen alkuunkaan hallituksen dynamiikkaan ja tuohon Sanna-hypeen.
Ettei vaan olisi Marinin haippikupla poksahtanut tänä viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Propanga toimii parhaiten silloin, kun sitä on vaikea tunnistaa. Marin on myöntänyt pyytävänsä (ostavansa?) tykkäyksiä. Seuraako tästä silloin myös, että Marin myös pyytää (ostaa?) kriitikoiden hiljentämistä? Ainakin Orpon kimppuun Marin hyökkäsi ad hominem -tasoisella valehtelijaksi haukkumisella, vaikka sellainen taitaa Marin olla itse.
Etkö oikeasti ymmärrä, mitä eroa on tykkäyksien pyytämisellä (tai ostamisella) ja sillä, että sovitaan kaverin kanssa keskustelusta, jolle saattaa tulla tykkäyksiä? Ne mahdolliset tykkäykset ovat kuitenkin ihan aitoja reaktioita aitoihin mielipiteisiin. Se, että asiasta syntyi keskustelu jonkin sovitun perusteella, ei tee mielipiteistä ja tykkäyksistä epärehellisiä.
Eli Marinilla on samanlainen haippirinki kuin jaajoilla ja elastisilla? Kehutaan ja nostetaan vuoronperään toisiaan, jotta saadaan luotua somesopuleita varten kupla supermuodikkaasta menestyjästä? Voi luoja.
Ilmankos tämä Marinkin vaikuttaa niin feikiltä.
Juu, näitä haippirinkejä kutsutaan puolueiksi. Voi luoja vain itsellesi, jos tämä oli sinulle uusi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Marin tilannut myös tämän ketjun derailaajan? Ihan samaa tehtiin Haavisto-ketjujen kanssa aina kun käsiteltiin Haavistoa negatiivisesti koskevia uutisia. Hätä on kova hallituspuolueiden puoluetoimistoissa.
Hauska oletus, että asialliset perustellut kommentit olisivat joku hillitön salajuoni. Jos itse haluaisin jotenkin propagandamielessä pelata jonkun poliitikon pussiin, minä levittäisin valheita tai poistaisin ketjuja. Mutta persun mielestä normaalissa keskustelussa on aina jotain kyseenalaista.
Missä näet normaalia keskustelua? Itse näen kohta kymmenen sivua muista Marin-ketjuista copy-pastetettuja Orpo-viestejä, jotka eivät liity ketjun aiheeseen mitenkään.
Minä olen kirjoittanut tähän ketjuun esimerkiksi kommentit 15 ja 33. Enemmän kirjoitin siihen toiseen ketjuun, joka poistui. Siellä kirjoitin esimerkiksi, että on ihan normaalia ja pitäisi olla kaikkien tiedossa, että esimerkiksi vaalimainoksiin otetaan edustavampia kuvia ja vaalitentit, haastattelut ja erilaiset tapaaamiset ja esiintymiset ovat järjestettyjä tilaisuuksia. Puolue voi tehdä myös esimerkiksi youtube-videon, jossa toinen ehdokas haastattelee toista ja näin syntyy keskustelu, josta katsoja voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä. Tällainen toiminta ei ole mitään huijaamista eikä tykkäyksien tai äänien ostamista, vaan ainoastaan oman mielipiteen esille tuomista. Se mielipidehän sinänsä ei ole siinä valheellinen, joten sen saamat tykkäykset ja muut reaktiotkaan eivät luonnollisesti sitä ole.
Orpohan jaksaa naputtaa nykyään aivan kaikesta oppositioaseman turvista. Ja kun Orpo vetää henkeä, Heinonen jatkaa.
Jokainen tietää, että eduskunnan kyselytunnit ovat täyttä teatteria. Edustajat esittävät tietämätöntä ja kyselevät tyhmiä, vaikka tietävät vastaukset jo etukäteen.
No hui kamalaa poliitikot promoaa itseään mihin tää maailma on menossa :DD
Siis mikä ongelma tässä nyt on. Orpo valehteli, että hallitus ei vastaa kysymyksiin ja joka ikiseen kysymykseen on vastattu. Lisäksi Orpolta naurettavaa puhua "hypyistä tuntemattomaan", kun tilanne on nyt sellainen, jossa ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei missään ole nyt sellaista rastia, että "ei kun ei me halutakaan tätä koronaa, kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyrkyrihän se on ollut siitä lähtien kun Tampereella pääsi nuijaa paukuttamaan valtuustoon. Täysin häikäilemätön, mutta ihmiset vaan haluaa uskoa kauniista nuoresta naisesta kauniita asioita.
Niinpä. Miksiköhän vasemmistoliiton politiikkaa kannattava on demareissa? Pistää kyllä miettimään.
Sdp ja Vasemmistoliitto ovat ainoat puolueet, jotka Suomessa sijoitetaan vasemmistoon, joten ei kai se mikään ihme ole, jos politiikasta löytyy jotain yhteneväisyyksiä.
Plus äärivasemistolaiset vihreät, taistilaisiahan ne on.
Vierailija kirjoitti:
KokoomusCUCKPersujen jankkaaminen kiertää kehää ja lapsellinen kitinä alkaa kyllästyttää...
Eiköhän se cuckki löydy sieltä sinun ruudun takaa.
oppositio on viime päivät keskittynyt aikalailla henkilöön menevän arvosteluun eli asiakysymykset lienee hoidettu kuitenkin kunnolla?
Kuinka monta trollien marinindissausketjua mahtuu yhteen päivään? Lukekaa tuo juttu, Marin oli VITSILLÄ heittänyt tuon ja Jugner oli ihan itse keksinyt toteuttaa
Junger on kyllä yksi lapsellisimmista ja narsistisista hahmoista Suomen politiikassa.
Hyvä, että Suomessa on myös Marinin kaltaisia poliitikoita, jotka uskaltavat kutsua asioita niiden oikeilla nimillä. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä spämmää jatkuvasti off-topiccia?
Marinin erityisavustajat? Sen takia niitä piti palkata niin paljon, somemanipulointiin?
No, selvästi suurimmalle osalle suomalaisia pääministeri ja hallitus ilmeisesti kelpaa varsin hyvin. Suomalaisethan arvostavat tutkitulle tiedolle perustuvia päätöksiä ja tekoja tyhjien puheiden ja vänkyttämisen sijaan.
Mode vois antaa bannit tolle harhauttaja-spämmeri-marinistille. Onko nyt niin, että Marinin avustajat eivät saa ketjua poistettua, niin yrittävät harjauttaa täällä ja hankaloittaa keskustelua? Suoraan sanottuna kuulostaa Marinin tilaamalta toiminnalta.
Marin jos kuka on oikeusvaltion järkkymätön puolustaja, toisin kuin esim. edellinen porvarihallitus jolla ei ollut mitään hajua perustuslaista
Hyvin sanottu pääministeriltä. Kyllä asioista pitää pystyä keskustella niiden oikeilla nimillä.
Missä näet normaalia keskustelua? Itse näen kohta kymmenen sivua muista Marin-ketjuista copy-pastetettuja Orpo-viestejä, jotka eivät liity ketjun aiheeseen mitenkään.