Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä, kun isäni leski haluaa isälleni ihan hirveän hautakiven?

Vierailija
17.05.2020 |

Minä olisin halunnut sellaisen aivan tavallisen ja kauniin hautakiven, nyt leski on keksinyt, että laitetaan sellainen yli metrin korkea ja aika kapea kivi, jollaisia hautausmailla oli joskus 1700-luvulla (jenkeissä?) ja on kaikissa kauhuleffaparodioissa.

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin tästä linkin isäsi leskelle.

Kuka hän on?

Ap

Vierailija
122/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko osallistua kustannuksiin ap? Jollet niin turha valittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se on niin iso ristiriita, kun isäni oli aina sellainen eteenpäin katsovainen eläessään. Veneensäkin nimesi nimellä Avanti. Niin tuo kivi on just kaikkea muuta, oikein sammaleisen menneisyyden ruumiilistuma 😖

Ap

Mutta siis en hämmästy, etteivät lesket näe mitään kovinkaan hyvää entisessä kumppanissaan.

Aina oli isää muutenkin haukkumassa. Ennen kuin isä oli lähes kuollut.

Ap

Vierailija
124/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko osallistua kustannuksiin ap? Jollet niin turha valittaa

Pitäisikö jättääkin koko kivi lesken maksettavaksi.

Ap

Vierailija
125/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hän on?

Ap

Se, jonka kanssa tappelet hautakivestä. En kai tässä ala nimiä kertomaan, hupsu tyttö!

Vierailija
126/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hän on?

Ap

Se, jonka kanssa tappelet hautakivestä. En kai tässä ala nimiä kertomaan, hupsu tyttö!

No laita nimen kirjaimet.

Ap

Vierailija
127/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois voitu jollekin suunnittelijalle jotain maksaa, että ois laittanut jotain modernia siihen kiveen. Sellainen isäni oli, eli elämäänsä keksiliäästi ja ilolla.

Ap

Isäshän oli alkoholisti. Kasa tyhjiä viinipulloja olisi ollut pikantti lisä kiveen.

Vierailija
128/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin toi kivi tuo mulle tästä akasta sellaisen assosiaation, että hänen freudilainen toiveensa isän kuolemasta oli, että kuole jo, niin vapaudun. Koska heillä oli ihan läheistiippuvaisten paskasuhde. Moderni kivi olisi ollut stanan paljon parempi.

Ap

On yleistä, että alkoholistin puoliso sairastuu läheisriippuvuuteen.

Vierailija
129/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on todellinen, hän on kyllä mielettömän rasittava ämmä. Onneksi taitaa kuitenkin olla perinteinen porvoolainen.

Vierailija
130/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat, 1700-luvun tyyliset hautakivethän ovat kauniita! Paljon tyylikkäämpiä ja arvokkaamman näköisiä kuin ne tylsät kiiltävät mustat tai harmaat neliskanttiset.

Vierailija
131/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä rakastit isääsi niiiiiin paljon. Niin paljon, ettet käynyt viimeisinä vuosina sitä enää edes katsomassa, kun makasi dementikkona hoitokodissa.

Vierailija
132/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ullat tunut, ettet laita niitä lesken nimikirjaimia.

Ap

Vierailija
133/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He siis olivatyhdessä vajaat 10 vuotta ennen naimisiin menoa. Mitään syytä sille naimisiin menolle ei ollut, paitsi sen akan uhkailut. Hyvä suhde ei mitään avioliittoa kaipaa.

Ap

Olivat 40 vuotta yhdessä.

Eivät olleet, vaan 30 vuotta.

Ap

30 vuotta? Ja sinun mielestäsi tämä nainen on vain ja pelkästään "joku sänkykaveri"??

Olen jo aika pitkään näitä ulostautumisiasi lukenut, mutta edelleen osaat yllättää. Aina kun luulen että olet vihdoin saavuttanut törkeyden ja hulluuden rajat, niin vedät vielä yli.

Vierailija
134/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat, 1700-luvun tyyliset hautakivethän ovat kauniita! Paljon tyylikkäämpiä ja arvokkaamman näköisiä kuin ne tylsät kiiltävät mustat tai harmaat neliskanttiset.

Ei ole, ne ovat aivan hirveitä, kuolleita ”palvelevia” p*skiaisia. Moderni, eteenpäin katsova, jotain uutta aiheeseen tuova kivi ois hyvä.

Ap

Vierailija
135/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He siis olivatyhdessä vajaat 10 vuotta ennen naimisiin menoa. Mitään syytä sille naimisiin menolle ei ollut, paitsi sen akan uhkailut. Hyvä suhde ei mitään avioliittoa kaipaa.

Ap

Ap

30 vuotta? Ja sinun mielestäsi tämä nainen on vain ja pelkästään "joku sänkykaveri"??

Olen jo aika pitkään näitä ulostautumisiasi lukenut, mutta edelleen osaat yllättää. Aina kun luulen että olet vihdoin saavuttanut törkeyden ja hulluuden rajat, niin vedät vielä yli.

No siis ei ole hankittu perhettä ja silleen. Harmiahan akoista muuten monestikin on, ellei tarvitse hoivaajaa tai seksiä. Tietenkin on myös kivoja kumppaneita olemassa ja hviä suhteita, mutta tämä ei ollut sellainen.

Ap

Vierailija
136/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin toi kivi tuo mulle tästä akasta sellaisen assosiaation, että hänen freudilainen toiveensa isän kuolemasta oli, että kuole jo, niin vapaudun. Koska heillä oli ihan läheistiippuvaisten paskasuhde. Moderni kivi olisi ollut stanan paljon parempi.

Ap

On yleistä, että alkoholistin puoliso sairastuu läheisriippuvuuteen.

Ei, vaan se vaurio on syntyisin lapsuudesta. Terve ihminen siitä poistuu, eikä muutu mitenkään läheisriippuvaiseksi.

Ap

Vierailija
137/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tais tulla pelko persiiseen kuitenkin? 😝

Saattaahan se tämän löytää ihan itsekin, oletkos tullut ajatelleeksi sitä?

Vierailija
138/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä rakastit isääsi niiiiiin paljon. Niin paljon, ettet käynyt viimeisinä vuosina sitä enää edes katsomassa, kun makasi dementikkona hoitokodissa.

Hän oli minulle rakas, miten se vieraileminen olisi siihen vaadittu? En saanut häneen pitää rauhassa yhteyttä, se ei ollut minun vikani, vaan lesken.

Ap

Vierailija
139/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No siis ei ole hankittu perhettä ja silleen. Harmiahan akoista muuten monestikin on, ellei tarvitse hoivaajaa tai seksiä. Tietenkin on myös kivoja kumppaneita olemassa ja hviä suhteita, mutta tämä ei ollut sellainen.

Ap

Sinähän sen todella hyvin tiedät, kun sinusta akasta ei ole koskaan eikä ikinä ollut mitään muuta kuin harmia yhtään kenellekään. Käsi sydämelle ja mieti rehellisesti: oletko koskaan elämässäsi tuonut mitään hyvää ja positiivista kenellekään toiselle ihmisille? Näitä juttujasi lukiessa vastaus on ilmiselvä.

Vierailija
140/164 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tais tulla pelko persiiseen kuitenkin? 😝

Saattaahan se tämän löytää ihan itsekin, oletkos tullut ajatelleeksi sitä?

Niin no siis tietenkin olisi kamalaa, jos tietäisitte, kuka olen. Mutta sellaisella vihjailuista olisi parasta olla todisteita, eikö vaan? Mikä idea on valehdella, ettätiedät? Pelottelu? Ei onnistu 🙂

En usko, että lukee tätä, olisi kai jo muuten ketjuihin löytänyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi