Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisen takia eroaminen

Vierailija
17.05.2020 |

Kuinka moni on käynyt tämän läpi? Vieläpä näin, että yhteinen koti.

Mies kertoi ns. normaalin riidan aikana olleensa ystäväpiirin naisen kanssa, pariin otteeseen. Eniten turhauttaa tässä se, että halusin pitkään avointa suhdetta mihin mies ei lähtenyt. Ilmeisesti mun täytyy olla vain hänen kanssa mutta hän saa kellistää kenet tahtoo. Hirveän katuvainen ja "paskana" on, mutta en pysty jatkamaan enää. Luottamus meni täysin, on valehdellut monista menoistaan tämän asian yhteydessä. Lieneekö edes eka sivusuhde?

Passitin kaverin sohvalle, nyt on onneks asuntoja tarjolla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä aika moni.

Avomies lähti yön aikana tavaroineen työkaverilleen asumaan. Heillä oli ollut pitkään suhde. Tämän heidän salasuhteen aikana mies yritti ns "sitoa" minun ja hänen suhdetta vahvemmaksi.. ehdotti lapsia jne. Oli myös erittäin mustasukkainen, mm. sai kriisin siitä kun minun esimies vaihtui miespuoliseen. Ennusteli varmaan meillekin työpaikkaromanssia, mitä hänen ego ei olisi kestänyt. Halusi itse jättää, vielä dramaattisesti häipymällä yöllä.

Yritän taistella katkeruudesta pian eroon.

Mutta en vielä tänään:

Tää uusi nainen on minusta selvästi vanhempi, rumempi ja ns white trash. On siinä sitten jotain parempaa exän mielestä. Tai ehkä kun katkeruuteni häviää minäkin näen hänet nättinä.

Vierailija
2/3 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite seurustelin 4 vuotta, asuttiin yhdessä ja oli yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Ihan kirkkaalta taivaalta mies sanoi pettäneensä yhteisen ystävän kanssa.. siinä lähti sitten molemmat ihmiset elämästä, yritin antaa anteeksi erosta huolimatta.

Nyt heillä yhteisiä lapsia ja huhupuheiden mukaan hyvin pyyhkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehotti yllättäen menemään klamydia testiin. Yhteisenä ehkäsynä kondomi.

Ei tullut klamydiaa, mutta ero tuli.