Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään naista, joka pitäisi introverteistä ja sosiaalisesti vähän nössöistä miehistä?

Vierailija
16.05.2020 |

Ei siis kokonaisvaltaisesti nössöistä, vaan lähinnä sosiaalisesti, eli ei mitään porukan keskipisteitä. Esim. itse olen mm. reppureissannut kolmella mantereella, harrastan erilaisia liikuntalajeja, olen työelämässä mukana ihan normaalisti jne. Satun vain olemaan introvertti ja sosiaalisesti hiukan taitamaton, enkä yhtään karismaattinen. Jonkin verran vetäytyvä.

Onko yleensäkään olemassa naisia, jotka pitäisivät tällaisista miehistä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos vain sellaiselle miehelle kelpaa samanlainen nainen. Naisilta nyt ei odoteta kai miehen hurmaamista erityisesti hauskoilla läpillä mutta siis esim itse olen ylipäänsä sos tilanteissa kömpelö, ja minut sekoitetaan usein muihin ihmisiin koska en ole mikään mieleen jäävä tyyppi.

Vierailija
22/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, mutta reppureissaus monella mantereella kuulostaa kauhealta. Ei minusta ainakaan sellaiseen saisi kaveria, vaikka nössöys ym. onkin ihan plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä olla, mutta mitä väliä koska ei sua kukaan nainen tule iskemään vaan sun on se tehtävä.

Voin minä naista iskeäkin, jos olisi edes jonkinlainen mahdollisuus, että nainen viehättyy minusta. Harvoin tuntuu olevan.

ap

Eli ajattelet jo etukäteen ettei nainen ole viehättynyt sinusta, joten jätetään iskemiset väliin?

Nojuu, lasken suuren osan naisista pois jo ennen syvempää tutustumista mm. sellaisten asioiden perusteella kuin liian kaunis, liian kova menemään, liian suosittu. Miksi pitäisi iskeä naisia, jotka ei taatusti minusta pidä?

ap

Vierailija
24/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä olla, mutta mitä väliä koska ei sua kukaan nainen tule iskemään vaan sun on se tehtävä.

Voin minä naista iskeäkin, jos olisi edes jonkinlainen mahdollisuus, että nainen viehättyy minusta. Harvoin tuntuu olevan.

ap

Eli ajattelet jo etukäteen ettei nainen ole viehättynyt sinusta, joten jätetään iskemiset väliin?

Nojuu, lasken suuren osan naisista pois jo ennen syvempää tutustumista mm. sellaisten asioiden perusteella kuin liian kaunis, liian kova menemään, liian suosittu. Miksi pitäisi iskeä naisia, jotka ei taatusti minusta pidä?

ap

Millainen on liian kaunis?

Vierailija
25/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskin mieheni, joka on introvertihko ja nuorena oli vielä enemmän.

Juuri siksi minä olin se iskijä, eikä toisinpäin.

Vierailija
26/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat kaikki "kiinnostuneet" on jo varattuja. Eli olet naisille aina se "susta saa joku vielä hyvän miehen, mutta ei minä tai mun kaverit".

On noita vapaanakin, mutta he eivät yleensä ole kovin katseenkestäviä.

Vierailija
27/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet rikas, niin ehkä. Muuten vie ne jännät ekstroverttimiehet pidemmän korren jopa niiden introverttinaisia keskuudesssa.

Täällä on ainakin yksi introverttinainen jolle ekstroversio on miehessä suorastaan turn off. Kerran yritin suhdetta tällaisen kanssa eikä kiitos enää uudestaan, valitsen ehdottomasti mieluummin kaltaiseni. Liian erilaiset eivät vaan sovi yhteen.

Vierailija
28/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jotain vitsejä osata kertoa. Tilannekomiikkaa, ei alapäähuumoria.

Vierailija
29/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen.

Vierailija
30/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on vaan vaikea kahden introvertin löytää toisiaan.

No itseasiassa ei ole, senkun introvertit menevät ja kirjoittavat deittiprofiiliin nettiin olevansa introverttejä ja a vot.

Vierailija
31/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat kaikki "kiinnostuneet" on jo varattuja. Eli olet naisille aina se "susta saa joku vielä hyvän miehen, mutta ei minä tai mun kaverit".

On noita vapaanakin, mutta he eivät yleensä ole kovin katseenkestäviä.

Ei kukaan ole koko ikäänsä missin näköinen.

Vierailija
32/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa itsekin introna. Ei ole totta, että naiset vain aina haluavat jonkun kovaan kailottavan torven. Itse pidän hiljaisemmista miehistä ja niin pitää moni muukin nainen. Mies, muista tämä.

No on huomattu, että hiljaisemmista miehistä viehättyy myös ne kailottavat naiset. Miksi? Tuskin kauhean kivaa yhdessä jos toisella tarve höpöttää ja toisella olla hiljaa.

Vierailija
33/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi jotain vitsejä osata kertoa. Tilannekomiikkaa, ei alapäähuumoria.

En minä ainakaan kaipaa mitään hovinarria.

Vierailija
34/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olen introverttinainen ja minusta on kuulemma monella käsitys että olen kova menemään. Tämä ei pidä yhtään paikkansa, mutta johtuu ehkä siitä että osaan antaa itsestäni aika rempseän vaikutelman. Oikeasti olen ihan kotihiiri. Tunnetko sinä noita naisia paremmin vai onko nuo vain omia oletuksiasi?

Vierailija
35/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-On olemassa. :) Itse en nää mitään syytä miksen pitäisi... Pidän tollaisista, kuten myös puheliaammista... Oikeastaan järjellä aateltuna mulle sopiikin tollanen paremmin ku tosi puhelias mies. :)

Vierailija
36/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit viehättää, koska olen itsekin sellainen. Ujous on myös ihastuttava piirre kunhan ei ole niin ujo, ettei keskustelua saa ollenkaan aikaiseksi, missään olosuhteissa. Olen ollut ekstrovertin kanssa suhteessa aiemmin ja tämän hetkinen ihastus on ekstrovertti sekin. Eli mikään pääasia ei tämä ole. Mutta plussana pidän aivan ehdottomasti ns nössöyttä.

Vierailija
37/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurassa puheliaampi,vaikka introvertti olenkin. Hiljaisempi mies ei missään nimessä ole turn off, vaan päinvastoin. Kunhan kahdestaan saadaan keskustelua aikaan.

Vierailija
38/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisista miehistä tykkää moni introvertti nainen. Olen itse myös introvertti. Sosiaalisuus on mulle sitä, että töissä voin höpöttää ohi mennen, jos on asiaa. En osallistu taukotilassa seurusteluun. syön yksin. Vapaa-ajalla liikun paljon itsekseni. Mulla on muutama ystävä, joita ei tarvitse nähdä usein. Aikuiset lapset on ne, joita kestän viikottain ja miestäni.  Nykyinen mies  on myös introvertti.

Vierailija
39/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ehkä nämä on niitä pinttyneitä ajattelutapoja, joista olisi aika päästä eroon. Kauneus ei poissulje sitä, että nainen olisi mukava, introvertti ja pitäisi hiljaisemmista miehistä.

Vierailija
40/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, mutta reppureissaus monella mantereella kuulostaa kauhealta. Ei minusta ainakaan sellaiseen saisi kaveria, vaikka nössöys ym. onkin ihan plussaa.

Oletko mieluummin kotona tai vaikka mökillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan