Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään naista, joka pitäisi introverteistä ja sosiaalisesti vähän nössöistä miehistä?

Vierailija
16.05.2020 |

Ei siis kokonaisvaltaisesti nössöistä, vaan lähinnä sosiaalisesti, eli ei mitään porukan keskipisteitä. Esim. itse olen mm. reppureissannut kolmella mantereella, harrastan erilaisia liikuntalajeja, olen työelämässä mukana ihan normaalisti jne. Satun vain olemaan introvertti ja sosiaalisesti hiukan taitamaton, enkä yhtään karismaattinen. Jonkin verran vetäytyvä.

Onko yleensäkään olemassa naisia, jotka pitäisivät tällaisista miehistä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, luultavasti moni introverttinainen kiinnostuisi. Älä yritä niitä ekstronaisia, niin luulisi ongelman ratkeavan jo sillä.

Vierailija
2/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä olen epäsosiaalinen introverttinainen. Ja vanhempi ja naimisissa jo toistamiseen, mutten edes kuvittelisi mitään ekstromiestä, hermothan siinä menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kiinnostavalta ap.

Vierailija
4/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän, jos mies on lisäksi vielä komea.

Vierailija
5/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiinnostunut. Olen myös naimisissa sellaisen kanssa. Olen itseasiassa introvertimpi kuin hän mutta sosiaalisesti taitavampi. Miehelläni ei ole ongelmia työelämässä, mutta parisuhteeseen ja lapsiin liittyvissä sosiaalisissa taidoissa hän kompuroi välillä ihan kadoksissa. Se on toisinaan raskasta, vaikka hän onkin kiltti minua kohtaan.

Tutustuminen jäi aikoinaan minun vastuulle. Tuskin edes olisimme tavanneet ilman nettiä ja jos en itse olisi ollut niin aktiivinen. Hänen erilainen ajattelutapansa kyllä kiehtoi ja kiehtoo edelleen, mutta arjessa se on välillä taakka. Toisaalta olen hänelle vähän kuin päähänpinttymä, hän on sinnikkäästi myös jaksanut minun outouteni ja luovuttamisen hetkeni. Olemme hyvin erilaisia, mutta rakastamme toisiamme paljon.

Vierailija
6/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä olla, mutta mitä väliä koska ei sua kukaan nainen tule iskemään vaan sun on se tehtävä.

Vierailija
7/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rikas, niin ehkä. Muuten vie ne jännät ekstroverttimiehet pidemmän korren jopa niiden introverttinaisia keskuudesssa.

Vierailija
8/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Mutta olen jo kuvaamasi kaltaisen tyypin kanssa naimisissa.

Vierailija
9/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä olla, mutta mitä väliä koska ei sua kukaan nainen tule iskemään vaan sun on se tehtävä.

Voin minä naista iskeäkin, jos olisi edes jonkinlainen mahdollisuus, että nainen viehättyy minusta. Harvoin tuntuu olevan.

ap

Vierailija
10/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Sosiaalisesti kyvytön on raskas kumppani.

Vierailija
11/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat kaikki "kiinnostuneet" on jo varattuja. Eli olet naisille aina se "susta saa joku vielä hyvän miehen, mutta ei minä tai mun kaverit".

Vierailija
13/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Olisikin trolli, mutta kun ei ole. Siitä olen samaa mieltä, että ihan 0/5 tilanne näin henkilökohtaisesti.

ap

Vierailija
14/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äärimmäisen introvertti, joten ei onnistu. Vastapuolen pitää olla aktiivisempi ja ulospäinsuuntautuneempi.

Vierailija
15/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä porukan keskipisteitä kaikille turhia läpättäviä ekstrovertteja muutenkaan... joten kyllä pitää mielellään olla vetäytyvä ja antisosiaalinen niinkuin minä.

Vierailija
16/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minä naista iskeäkin, jos olisi edes jonkinlainen mahdollisuus, että nainen viehättyy minusta. Harvoin tuntuu olevan.

ap

Eli ajattelet jo etukäteen ettei nainen ole viehättynyt sinusta, joten jätetään iskemiset väliin?

Vierailija
17/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on vaan vaikea kahden introvertin löytää toisiaan.

Vierailija
18/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen, mutta vain nainen.

Vierailija
19/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa itsekin introna. Ei ole totta, että naiset vain aina haluavat jonkun kovaan kailottavan torven. Itse pidän hiljaisemmista miehistä ja niin pitää moni muukin nainen. Mies, muista tämä.

Vierailija
20/42 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, mä olen sosiaalinen introvertti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä