Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu tää Keanu Reevesin ihailu on?

Vierailija
16.05.2020 |

Oon lukenu täältä ja muualta netistä kaikkea kuinka ihana ihminen Keanu Reeves on. Kukaan ei ole kuitenkaan kertonut, mikä hänestä tekee ihanan. Eli.. mikä? (muu kuin ulkonäkö..)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen hemmo

Vierailija
2/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi asiallinen tähti jo 90-luvulla. Surullista, että häneltä kuoli lapsi ja vuotta myöhemmin vielä vaimo, uutta perhettä hän ei koskaan perustanut. Hänestä ei ole löytynyt yhtään kohu-uutista 30 vuoden aikana. Tyyppi ei ökyile Los Angelesissa vaan asuu Kanadassa. Kulkee metrolla ja asuu simppelisti. Vaikuttaa järkevältä ja ihanalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi asiallinen tähti jo 90-luvulla. Surullista, että häneltä kuoli lapsi ja vuotta myöhemmin vielä vaimo, uutta perhettä hän ei koskaan perustanut. Hänestä ei ole löytynyt yhtään kohu-uutista 30 vuoden aikana. Tyyppi ei ökyile Los Angelesissa vaan asuu Kanadassa. Kulkee metrolla ja asuu simppelisti. Vaikuttaa järkevältä ja ihanalta ihmiseltä.

Muuten noin, mutta vastikään kihlautui.

Vierailija
4/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin surullinen katse. Paljon traagisia asioita on tapahtunut hänelle.

Ei ole imelä tai niljakas, ei käy esittelemässä tekohymyä jokaisessa keskusteluohjelmassa.

Stuntmiehet puhuivat hänestä erittäin kauniisti Matrixin kuvauksen jälkeen.

Vierailija
5/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko häneltä myös koira?

Vierailija
6/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy videokin missä Keanu antaa metrossa paikkansa naiselle kun kukaan muu ei niin tee. Ihana ihminen.

Vierailija
7/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan Keanu Reeves tyynenvaltameren asukkaiden etnistä taustaa kuten George Bush, Jim Carrey tai L.A. Duce?

Vierailija
8/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän maanläheinen ihminen. Netistä löytyy videoita, joissa Keanu juttelee taviksille ihan kuin kuka tahansa meistä.

Vierailija
9/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko häneltä myös koira?

Kyllä. Hänellä oli salainen elämä ennen tätä nykyistä. Etunimi oli John. Eiku, se olikin leffarooli :)

Vierailija
10/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lukenut että lapsi syntyi kuolleena ja tyttöystävä oli jo ex kuollessaan.

Vierailija
11/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lukenut että lapsi syntyi kuolleena ja tyttöystävä oli jo ex kuollessaan.

Lapsi syntyi kuolleena ja kuollut puoliso oli tuon lapsen äiti.

Vierailija
12/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme