Takana pitkä liitto ja rakastan miestäni, mutta silti kaipaan.
Kaipaan sitä jännitystä ja kutkuttavaa, ehkä hieman tuskaistakin ihastumisen tunnetta. Se tunne kun olet täysillä elossa kaikki anturit herkillä. Elämä on nyt tasaista ja hyvää enkä tietystikään halua loukata puolisoani, mutta joku säpinä tekisi niin hyvää.
Olen aina tykännyt huomiosta, niin naisten kuin miesten. Olen ehkä jossain ikäkriisissä kun ajattelen hädissäni jos en enää ikinä tässä elämässä koe jännitystä, tunteita, odotuksen kihelmöintiä.
En tiedä ymmärrättekö, mutta ehkä elämän rajallisuus on tullut mieleeni nyt kun ikää alkaa olla. Haluaisin toisaalta päästä ohi tästä kaipuusta, mutta toisaalta haluaisin kokea vielä kaiken.
Kommentit (34)
Minä vasta alle vuoden ollut mieheni kanssa. Olen häneen rakastunut. Se on erilaista kuin minulla kenenkään kanssa ennen. Puuttuu turha jännitys. Se turvallisuus kait jotenkin kiihottaa, hänen rauhallisuus ja isot hellät kädet... Ei ole ollut minulla aijemmin pitkiä suhteita. Luulen, että tästä voi tulla.
Voihan ihastunut olla ilman, että se johtaa mihinkään. Ei kannata varmaan antaakaan johtaa, jos on hyvä vakiintunut parisuhde. Ei kestä kuitenkaan kauaa ne "mahatunteet". Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimman huuman olen saanut kun olen ihastunut uudestaan ja uudestaan omaan puolisoon.
Tämä on aina kaunis ja tavoiteltava teoria, mutta moniko oikeasti on kokenut uudelleenihastumisen puolisoonsa? Miten voi ihastua samalla tavalla tuttuun ja turvalliseen kuin johonkin uuteen ja tuntemattomaan? Ei mene jakeluun.
Kuinka moni on ylipäänsä ollut ihastunut puolisoonsa?
Mulla auttaa tohon, kun mies lähtee reissuun. Sit ku se tulee takaisin olen taas ihan rakastunut.
Ihastumisen tunteesta haaveilu on vähän samaa kuin lapset haaveilevat uusista leluista. Ehkä vielä joskus kasvat aikuiseksi ja opit rakastamaan.
Niin, miksi se ihailijasi ei kelpaa edes tilapäiseksi iloksesi? Hän on oikeasti aivan totaalirakastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin sekoilemaan ja myöhemmin katumaan yksinäistä vanhuutta.
Ei ole mitään takeita, että mies pysyy ap:n rinnalla, vaikka tämä ei itse mitään nyt tekisikään. Pahintahan on tukahduttaa oma kaipuunsa ja tulla sitten jätetyksi, kun mieheen iskee viidenkympin villitys.
Ei iskenyt. Ollaan jo kuusikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ymmärrättekö, mutta minusta tuntuu että tuo alkuperäinen kirjoittaja on varsinainen itseriittoinen tylsimys joka ei edes tiedä rakkauden syvintä olemusta saati ansaitse hyvää miestä joka ressukka on kestänyt häntä....vuosia?
Naulan kantaan! Tylsimys ulos parisuhteesta johon ei kykene. Ulos kasvamaan, kyllä elämä opettaa.. Tervemenoa vanhuuteen ja uusiin karikkoihin.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Parhaimman huuman olen saanut kun olen ihastunut uudestaan ja uudestaan omaan puolisoon.
Onko se mahdollista, kun tuo pieree niin paljon. Muistaakseni seurusteluaikoina ei tullut pieruan pierua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina kaunis ja tavoiteltava teoria, mutta moniko oikeasti on kokenut uudelleenihastumisen puolisoonsa? Miten voi ihastua samalla tavalla tuttuun ja turvalliseen kuin johonkin uuteen ja tuntemattomaan? Ei mene jakeluun.
Minä ainakin <3
Ei se tietenkään ihan sitä samaa huumaa ole kuin suhteen alussa, mutta erittäin vahva ja ihana tunne kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se mahdollista, kun tuo pieree niin paljon. Muistaakseni seurusteluaikoina ei tullut pieruan pierua.
No jos on pierusta kiinni niin voi ei :( Onko niin, että kaipaisit illuusiota vielä, sitä että ihminen ei saa olla ihminen ja oma itsensä?
Minunkin mies pieree kohtuupaljon, mutta ei se rakkautta vähennä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet eräs viehättävä nainen pk-seudulta, niin tiedät, että suhun on erittäin palavasti rakastunut yksi ihminen, jolle annoit pakit. Hän haluaisi antaa sinulle kaikkensa ja tälläkin hetkellä ikävöi sinua ja haaveilee sinusta. Hän on kertonut tunteensa sinulle joskus. Hänelle kävisi aika yllättävätkin ratkaisut ja melkeinpä mikä vain, kunhan saisi olla kanssasi. ❤[/
Olen pk-seudulta ja viehättäväksikin koen itseni. En ole kyllä varma noista tunteiden kertomisista🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet eräs viehättävä nainen pk-seudulta, niin tiedät, että suhun on erittäin palavasti rakastunut yksi ihminen, jolle annoit pakit. Hän haluaisi antaa sinulle kaikkensa ja tälläkin hetkellä ikävöi sinua ja haaveilee sinusta. Hän on kertonut tunteensa sinulle joskus. Hänelle kävisi aika yllättävätkin ratkaisut ja melkeinpä mikä vain, kunhan saisi olla kanssasi. ❤[/
Olen pk-seudulta ja viehättäväksikin koen itseni. En ole kyllä varma noista tunteiden kertomisista🤔.
Ehkä olet eri henkilö. 🙂
T. Eräs, joka on edelleenkin rakastunut
Jos olet eräs viehättävä nainen pk-seudulta, niin tiedät, että suhun on erittäin palavasti rakastunut yksi ihminen, jolle annoit pakit. Hän haluaisi antaa sinulle kaikkensa ja tälläkin hetkellä ikävöi sinua ja haaveilee sinusta. Hän on kertonut tunteensa sinulle joskus. Hänelle kävisi aika yllättävätkin ratkaisut ja melkeinpä mikä vain, kunhan saisi olla kanssasi. ❤