mitä arvelette kuinka kauan menee ennen kuin löydän hyvän miehen jos menen ottamaan aurinkoa bikinit päällä rannalle?
Vartaloni on timmi, olen hoikka ja bikinit on uudet. En jaksa pettyä tinderiin enkä nettitreffeihin, joten ajattelin olla luova miehen hankkimisessa. Seksisuhde on ehdoton ei, haluan onnellisen parisuhteen. Ettäs kuinka kauan mahtaa mennä? Olisi mukava kuulla miehiltä kommenttiä mitä mieltä olette ideasta? N31
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa-a. Itse en ole timmi, mutta löysin miesystäväni onlinepelistä. Samasta peliporukasta useampi ihastui muhun ja ovat sen myöntäneetkin.q
Pelimaailmassa on naisten markkinat. Nykyään pelinörtit on komeita sporttisia miehiä eikä mitään äidin vintillä asuvia ylipainoisia rillipäitä 🤔
Voisin tutustua pelimaailmaan. Mitä pelejä suosittelette, joiden parissa löytää hyvän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 20v aikaa menee tunti. Jos olet yli 50v sitä miestä ei koskaan tule.
Olen siltä väliltä. N31
Eikö olisi helpompaa opetella tekemään aloitteita kiinnostavan näköisille miehille ruokakaupoissa tms? Jos tekee niin joka päivä, niin varmasti on mies löytynyt syksyyn mennessä. Ujous on este, joka vaan pitää voittaa, ei se ole pysyvä ominaisuus.
N44
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin aktiivisuutesi määrästä. Paljas pinta ja timmi vartalo stringeissä herättää varmasti positiivista huomiota, mutta aniharva mies uskaltaa lähestyä oma-aloitteisesti.
Varsinkin näin #metoo aikaan ei edes uskalla katsoa naista rannalla, joten ap:n lähestymistapa asiaan on huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa-a. Itse en ole timmi, mutta löysin miesystäväni onlinepelistä. Samasta peliporukasta useampi ihastui muhun ja ovat sen myöntäneetkin.q
Pelimaailmassa on naisten markkinat. Nykyään pelinörtit on komeita sporttisia miehiä eikä mitään äidin vintillä asuvia ylipainoisia rillipäitä 🤔
Voisin tutustua pelimaailmaan. Mitä pelejä suosittelette, joiden parissa löytää hyvän miehen?
Diablo 2
Starcraft 1
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän voi nopeasttikin tulla joku geelitukka kimppuun, tosin ei mikään hyvä asia.
Joo nämä antavat kyllä noilla seteillä pyytämätöntä Puska Lovea™ ihan vittuilemati. Saat Miestä kyllä joka rööriin ja varmasti tarpeeksi, kun tuon teet.
Vierailija kirjoitti:
Down.
Syndrooma ?
Eihän siinä kovin kauan menisi, jos sattuisit minun mökkilaiturilleni köllähtämään ja minä sattuisin olemaan mökilläni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompaa opetella tekemään aloitteita kiinnostavan näköisille miehille ruokakaupoissa tms? Jos tekee niin joka päivä, niin varmasti on mies löytynyt syksyyn mennessä. Ujous on este, joka vaan pitää voittaa, ei se ole pysyvä ominaisuus.
N44
Pitäisi olla kaikki kauppareissut humalassa? Ei tuohon muuten pysty suomalainen nainen.
Puolangallahan on niitä sinkkumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diablo 2
Starcraft 1
Onko pelien keskuudessa myös ulkomaalaisia pelinörttejä? -Ohis
Kattokaa toi logged in yle areenasta.
Kyllä noi pelimiehet ovat just sellaisia stereotyyppisiä päihdeongelmaisia peräkammarin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diablo 2
Starcraft 1
Ei ole. Pelkästään suomaalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diablo 2
Starcraft 1
Ei ole. Pelkästään suomaalaisia
Missä ne ulkomaalaiset komistukset on? -Ohis
Mikä peli? Laitetaanko sinne oma lärvi?