mitä arvelette kuinka kauan menee ennen kuin löydän hyvän miehen jos menen ottamaan aurinkoa bikinit päällä rannalle?
Vartaloni on timmi, olen hoikka ja bikinit on uudet. En jaksa pettyä tinderiin enkä nettitreffeihin, joten ajattelin olla luova miehen hankkimisessa. Seksisuhde on ehdoton ei, haluan onnellisen parisuhteen. Ettäs kuinka kauan mahtaa mennä? Olisi mukava kuulla miehiltä kommenttiä mitä mieltä olette ideasta? N31
Kommentit (55)
Jos nyt menet, muutaman tunnin päästä, viimeistään aamulla tulee pari ensihoitajaa. Tiedä sitten ovatko hyviä.
No aika kauan saattaa nyt mennä kun rannat on vielä autioina. Toiseksi saat varmaan flunssan koska on kylmä ja flunssaisena et pääse treffeille.
Tjaa-a. Itse en ole timmi, mutta löysin miesystäväni onlinepelistä. Samasta peliporukasta useampi ihastui muhun ja ovat sen myöntäneetkin.q
Ongelma on strategiassasi siinä, että sinut nähdessäni minulla on mielessä seksi eikä parisuhde. Yritä keksiä sellainen lähestymistapa, jossa tuot aivojasi esiin paljaan vartalon sijaan.
Kyllähän voi nopeasttikin tulla joku geelitukka kimppuun, tosin ei mikään hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
No räntäsateessa saattaa tovi vierähtää.
Ei täällä sada räntää ja ranta on lumeton. N31
Riippuu täysin aktiivisuutesi määrästä. Paljas pinta ja timmi vartalo stringeissä herättää varmasti positiivista huomiota, mutta aniharva mies uskaltaa lähestyä oma-aloitteisesti.
Teet vartalolla kauppaa ja haet henkistä seuraa.
Älä ole kauhean pettynyt kun ei natsaa.
Muista kertoa puitteet missä miehiin petyit niin kovin.
Terkuin nainen
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on strategiassasi siinä, että sinut nähdessäni minulla on mielessä seksi eikä parisuhde. Yritä keksiä sellainen lähestymistapa, jossa tuot aivojasi esiin paljaan vartalon sijaan.
Se on sinun ongelmasi enkä halua seksiä. N31
Ei hyvä idea. Joku irakilainen on siinä sitten vieressä häärimässä parin minuutin kuluttua. Kokemusta on.
Onko yksikään mies sen arvoinen, että pitää mennä palelluttamaan itsensä rannalle?
Jospa onkisit vaan FB ssä. laita kuva
Vierailija kirjoitti:
Terkuin nainen
Netissä ja tinderissä luonteet törmäävät miesten kanssa. Miehet on liian kovia ja suoria kun itse olen lempeä ja hellä. Ei sovi lainkaan yhteen. N31
Vierailija kirjoitti:
Jospa onkisit vaan FB ssä. laita kuva
Onkisin? On minulla Facebook ja profiilikuva, mutta ei kukaan mies ole ottanut yhteyttä. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkuin nainenNetissä ja tinderissä luonteet törmäävät miesten kanssa. Miehet on liian kovia ja suoria kun itse olen lempeä ja hellä. Ei sovi lainkaan yhteen. N31
jaa onpa tuttu lause noilta huulilta taas
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin aktiivisuutesi määrästä. Paljas pinta ja timmi vartalo stringeissä herättää varmasti positiivista huomiota, mutta aniharva mies uskaltaa lähestyä oma-aloitteisesti.
En käytä stringejä, että turha luulo. N31
Kuolet hypotermiaan todennäköisesti ennemmin kuin tiedät vastauksen.
En uskalla kuitenkaan rannalla lähestyä, mutta lähtisitkö mun kanssa puumalan mökille?
No räntäsateessa saattaa tovi vierähtää.