mitä arvelette kuinka kauan menee ennen kuin löydän hyvän miehen jos menen ottamaan aurinkoa bikinit päällä rannalle?
Vartaloni on timmi, olen hoikka ja bikinit on uudet. En jaksa pettyä tinderiin enkä nettitreffeihin, joten ajattelin olla luova miehen hankkimisessa. Seksisuhde on ehdoton ei, haluan onnellisen parisuhteen. Ettäs kuinka kauan mahtaa mennä? Olisi mukava kuulla miehiltä kommenttiä mitä mieltä olette ideasta? N31
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Halpa.
Halpamainen en ole. Mitä muita keinoja ehdotat? N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet vartalolla kauppaa ja haet henkistä seuraa.
Älä ole kauhean pettynyt kun ei natsaa.
Muista kertoa puitteet missä miehiin petyit niin kovin.
Terkuin nainenNetissä ja tinderissä luonteet törmäävät miesten kanssa. Miehet on liian kovia ja suoria kun itse olen lempeä ja hellä. Ei sovi lainkaan yhteen. N31
Taidat itse olla samanlainen kommenteistasi päätellen. Siksi tulee näitä yhteentörmäyksiä.
Kova ja pehmeä luonne tulevat harvoin toimeen. Olen pehmeä ja lempeä enkä jaksa kuunnella mieheltä valitusta, suoruutta ja ilkeitä kommentteja. N31
Miten kukaan "hyvä mies" voi edes tajuta aikeitasi, jos esittelet timmiä kroppaasi rannalla bikineissä, etkä kaipaa esim. seksiä.
Siis rannalla saa olla ottamassa aurinkoa missä asussa tahansa, ilman että kukaan ehdottelee mitään. Mutta jos olet itse ehdottelemassa, niin ainakin itselleni saattaisi muodostua vähän väärä käsitys...
Itse olen timmi 34v mies ja parisuhteen perässä mutta en rehellisesti sanottuna uskaltaisi lähestyä ketään naista rannalla koska en haluaisi ahdistaa ketään. Naisen pitäisi katsella ja hymyillä todella aktiivisesti mun suuntaan ensin että uskaltaisin lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen timmi 34v mies ja parisuhteen perässä mutta en rehellisesti sanottuna uskaltaisi lähestyä ketään naista rannalla koska en haluaisi ahdistaa ketään. Naisen pitäisi katsella ja hymyillä todella aktiivisesti mun suuntaan ensin että uskaltaisin lähestyä.
Näin. Ranta on tosiaan sellainen paikka missä olisi toivottavaa että nainen tajuaisi tehdä aloitteen tai antaa selvän signaalin että on ok lähestyä.
M
Googleta rich husband dating sites. Toinen hyvä taitaa olla Rosebride missä käy eri tuloluokista olevia miehiä. Kuviin pitää panostaa samoin esittelyosioon kummassakin sivustossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jokin muu paikka parempi? Mikä? N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, porrastreenipaikka, uimahalli? Teetkö itse yhtään suoria aloitteita? Miten aktiivinen olet?
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, porrastreenipaikka, uimahalli? Teetkö itse yhtään suoria aloitteita? Miten aktiivinen olet?
M34
Uimahallissa en käy ja kasvokkain olen todella ujo. Kerran tein aloitteen ja sain julmasti heti pakit. N31
Mistä päin Suomea olet niin tiedän tulla sinne tekemään aloitteen? Itsekin olen lempeäksi sanottu ja samanlainen on ollut haussa jo pitemmän aikaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin Suomea olet niin tiedän tulla sinne tekemään aloitteen? Itsekin olen lempeäksi sanottu ja samanlainen on ollut haussa jo pitemmän aikaa.
M34
Olen juuri muuttamassa töiden perässä pois etelästä. N31
Eikö olisi parempi etsiä miestä sieltä uudelta paikkakunnalta, jonne olet muuttamassa? Voi olla rantasäätkin paremmat, jos maltat vielä hetken.
Aika kauan. Olin toissavuonna koko kesän rannalla bikineissä lukemassa kirjaa. Minulle tuli juttelemaan noin 5 miestä kesän aikana eikä kukaan varmastikaan ollut parisuhteen perään. Olin silloin itse etäsuhteessa enkä todellakaan tehnyt mitään kutsuvia signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa-a. Itse en ole timmi, mutta löysin miesystäväni onlinepelistä. Samasta peliporukasta useampi ihastui muhun ja ovat sen myöntäneetkin.q
Pelimaailmassa on naisten markkinat. Nykyään pelinörtit on komeita sporttisia miehiä eikä mitään äidin vintillä asuvia ylipainoisia rillipäitä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Aika kauan. Olin toissavuonna koko kesän rannalla bikineissä lukemassa kirjaa. Minulle tuli juttelemaan noin 5 miestä kesän aikana eikä kukaan varmastikaan ollut parisuhteen perään. Olin silloin itse etäsuhteessa enkä todellakaan tehnyt mitään kutsuvia signaaleja.
Voihan siellä rannalla itse hieman avittaa tilannetta ja pyytää jotain miestä levittämään aurinkorasvaa 👍
Jos olet 20v aikaa menee tunti. Jos olet yli 50v sitä miestä ei koskaan tule.
Taidat itse olla samanlainen kommenteistasi päätellen. Siksi tulee näitä yhteentörmäyksiä.