Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun asiakas on hädässä, niin mitä asiakaspalvelu tekee? Sulkee kaikki chatit ja yhteydet.

Vierailija
16.05.2020 |

Minusta on aivan sikamaista että poistetaan mahdollisuudet olla yhteydessä asiakaspalveluun. Ymmärrän tietenkin että ruuhkaaikoina on hankalaa mutta kun ei 2 kuukauteen saa yhteyttä. Onko niillä vain yks työntekijä joka hoitaa koko Suomen asiat?

Kysessä on Tiketti. Haluan rahani takaisin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykitä sähköposteilla niin kauan että vastaa

Vierailija
2/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässä? Koko maa on poikkeustilassa. On epidemia. Ehkä on hyvä syy asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muutama muukin haluaa, jos joku tapahtuma on peruuntunut. Maksavat kun jaksavat. Jos maksavat.

Vierailija
4/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on se "asiakkaan hätä".

Se, että ei ole lukenut käyttöohjetta.

Yleensä olette näitä, joille neuvotaan laittamaan töpseli seinään tai painaan on-nappia.

Vierailija
5/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, monet muutkin tekee töitä ja jopa ne ei tee joilla olisi ihan oma työhuone.

Mä muistan kyllä ne joita työnteko ei nappaa.

Vierailija
6/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimaa on todennäköisesti sen verran vähän täysin poikkeuksellisiin olosuhteisiin nähden että jokainen saa rahansa nopeammin takaisin kun työntekijät keskittyvät palauttamaan rahoja sen sijaan että vastaavat jokaiselle täysin samassa tilanteessa olevalle samat asiat erikseen. Kysymykset on varmasti pitkälti että missä MUN rahat on ja vastaus on että samassa tilanteessa kanssasi on tuhansia muitakin, yhteydenotto ei nopeuta tilannetta. Yritys saa tulot lippuTULOISTA ja kun tapahtumia ei ole niin varmasti hankalaa palkata lisätyövoimaakaan.

Vierailija
7/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia yhteydenottoja ei jaksa kukaan.

Vierailija
8/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olette näitä, joille neuvotaan laittamaan töpseli seinään tai painaan on-nappia.

Miten konserttilipun töpseli laitetaan seinään? 🤔

Luitko aloituksen?

Vierailija
9/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ääliö!

Jos se asiakaspalvelu on auki, homma vaan hidastuu, kun kaikki idiootit ottaa yhteyttä samasta asiasta.

Jokainen ajattelee sitä omaa keissiään ainoana ja lopputuloksena koko palvelu puuroutuu ja mitään ei saa tehtyä.

Tää on joka hemmetin asiakaspalvelussa ongelmana. Uskokaa nyt hyvät asiakkaat: sähköpostit ja asiat käsitellään tulojärjestyksessä ja jokainen ylimääräinen yhteydenotto hidastaa KAIKKIEN kösittelyä.

ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ MONTAA SÄHKÖPOSTIA. YKSI RIITTÄÄ.

Jos sähköpostiin ei ole tullut vastausta puolessa tunnissa, niin osa alkaa jo uhkailleen ja häiriköimään. Ihan sairasta!

Olen itse asiakaspalvelussa ja osa ihmisistä on oikeesti mielisairaita!!!!

Vierailija
10/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten konserttilipun töpseli laitetaan seinään? 🤔

Luitko aloituksen?

Tais olla sarkasmia.

Nää ”asiakkaat hädässä” on aina niitä, jotka eivät lue tiedotteita, käyttöohjeita, sopimusehtoja eikä edes sähköpostiviestejään :(

Sori vaan, mutta tympeää vastata jatkuvasti viesteihin ja tiedusteluihin asioista, Mitkä ilmoitetaan selvästi ja pitäis olla asiakkaan tiedossa!

Vierailija
11/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuollainen asiakaspalvelu voi olla nyt hyvin ruuhkautunut.

Mutta kun sama on tilanne vaikkapa kaupungin rakennusvalvonnalla, niin kyse ei tasan ole mistään ruuhkasta. Kun millään keinolla ei saa yhtään työntekijää sieltä kiinni viikkoihin, niin lähinnä tulee mieleen työn välttely ja koronan käyttäminen tekosyynä. Ei korona estä vastaamasta puhelimeen tai sähköpostiin.

Vierailija
12/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne, joilla on jotain sellaista kysyttävää, mikä ei käyttöohjeesta selviä, eivät asiakaspalvelusta apua saakkaan, koska oikeasti se asiakaspalvelijakin on ihan niin pölvästi, että ei osaa vastata, jos ei käyttöohjeesta löydy vastausta.

Vierailija
13/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on ollut kaksi kuukautta aikaa varautua siihen, että asiakaspalvelu on ruuhkainen nyt toukokuussa.

Jos heillä olisi kiinnostusta hoitaa hommansa kunnolla ja asiakasystävällisesti, niin olisivat hyvin voineet palkata vaikka vuokratyöfirman kautta asiakaspalveluun sen verran väkeä kuin tarpeen on. (Tiedän toki, ettei heillä tuota kiinnostusta ole.)

Vierailija
14/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne, joilla on jotain sellaista kysyttävää, mikä ei käyttöohjeesta selviä, eivät asiakaspalvelusta apua saakkaan, koska oikeasti se asiakaspalvelijakin on ihan niin pölvästi, että ei osaa vastata, jos ei käyttöohjeesta löydy vastausta.

Niin, asiakaspalvelija ei ole asiantuntijatehtävissä. Ei tiedä kaikesta kaikkea, palkka ja opetus tehtäviin sen mukaista.

Vierailija
15/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttöohjeet ja vastaavat kysytään valmistajan tuesta ja asiakaspalvelusta. Eikö sen pitäis olla ihan päivänselvää.

Jos verkkokauppa myy sadan Tai tuhannen eri valmistajan tuotteita, luuletko, että kaupan asiakaspalvelu pystyy kaikkien tuotteiden tiedot hallitsemaan? Vai löytyisikö se apu valmistajan tuesta?

Mä menen valmistajan sivuille, haen tuesta oikeen kohdan, jos ei selviä, laitan kysymyksen chatissa tai soitan. Yleensä ratkeaa ihan lukemalla faq:n.

Häh... siis ihmiset oikeesti menee esim Prismaan kysymään myyjältä, että miten mun kahvinkeitin toimii, kun en löytänyt käyttöohjeesta?

Kukahan tässä on pölvästi 🤔😂

Vierailija
16/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on ollut kaksi kuukautta aikaa varautua siihen, että asiakaspalvelu on ruuhkainen nyt toukokuussa.

Jos heillä olisi kiinnostusta hoitaa hommansa kunnolla ja asiakasystävällisesti, niin olisivat hyvin voineet palkata vaikka vuokratyöfirman kautta asiakaspalveluun sen verran väkeä kuin tarpeen on. (Tiedän toki, ettei heillä tuota kiinnostusta ole.)

Tai yksinkertaisesti ei ole varaa palkata! Vai olisiko parempi ettet saa rahojasi takaisin, kun firma on palkannut niillä rahoilla jonkun kertomaan asiakaspalvelussa ettei nyt pystytä maksamaan, kun piti pakata lisää porukkaa.

Vierailija
17/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttöohjeet ja vastaavat kysytään valmistajan tuesta ja asiakaspalvelusta. Eikö sen pitäis olla ihan päivänselvää.

Jos verkkokauppa myy sadan Tai tuhannen eri valmistajan tuotteita, luuletko, että kaupan asiakaspalvelu pystyy kaikkien tuotteiden tiedot hallitsemaan? Vai löytyisikö se apu valmistajan tuesta?

Mä menen valmistajan sivuille, haen tuesta oikeen kohdan, jos ei selviä, laitan kysymyksen chatissa tai soitan. Yleensä ratkeaa ihan lukemalla faq:n.

Häh... siis ihmiset oikeesti menee esim Prismaan kysymään myyjältä, että miten mun kahvinkeitin toimii, kun en löytänyt käyttöohjeesta?

Tuotteen myynyt yritys vastaa myymästään tuotteesta. Jos myy p*skaa, jossa ei ole kunnollisia käyttöohjeita, niin ei pääse vastustaan sillä, että ilmoittaa jonkun valmistajan puhelinnumeron, jossa mahdollisesti ongelmassa autetaan tai sitten ei. Voi toki itse selvittää asian sieltä. 

Se, että yritys myy monenlaista p*skaa ei vapauta myyvää yritystä tästä vastuusta. Palkatkoon sitten vaikka jokaiselle tuotteelle oman asiakaspalvelijan, jos ei muuten pysty vastuutaan hoitamaan.

Vierailija
18/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen myynyt yritys vastaa myymästään tuotteesta. Jos myy p*skaa, jossa ei ole kunnollisia käyttöohjeita, niin ei pääse vastustaan sillä, että ilmoittaa jonkun valmistajan puhelinnumeron, jossa mahdollisesti ongelmassa autetaan tai sitten ei. Voi toki itse selvittää asian sieltä. 

Se, että yritys myy monenlaista p*skaa ei vapauta myyvää yritystä tästä vastuusta. Palkatkoon sitten vaikka jokaiselle tuotteelle oman asiakaspalvelijan, jos ei muuten pysty vastuutaan hoitamaan.

Tai sitten asiakas ei vaan osaa. Asiakaspalvelussa sitä ei vaan voi sanoa. Täällä voi.

Valitettavasti osa ihmisistä ei ymmärrä. Ostetaan laitteita, joiden käyttöön oma äly ei riitä. Asia lukee käyttöohjeessa, mutta sitä tekstiä ei ymmärrä.

Oma vika. Kyllä asiakkaallakin on vastuu. Älä osta uusinta tekniikkaa ja hienoja hilavitkuttimia, jos et osaa.

Ei ole mitään erityisiä käyttöohjeita ihan perusasioihin. Ei myyjä ole vastuussa, jos asiakas ostaa tietokoneen, vaikka ei ole ikinä sellaista edes nähnyt - ja sitten soittaa ja kysyy, että miten sitä käytetään.

Vierailija
19/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten asiakas ei vaan osaa. Asiakaspalvelussa sitä ei vaan voi sanoa. Täällä voi.

Valitettavasti osa ihmisistä ei ymmärrä. Ostetaan laitteita, joiden käyttöön oma äly ei riitä. Asia lukee käyttöohjeessa, mutta sitä tekstiä ei ymmärrä.

Oma vika. Kyllä asiakkaallakin on vastuu. Älä osta uusinta tekniikkaa ja hienoja hilavitkuttimia, jos et osaa.

Ei ole mitään erityisiä käyttöohjeita ihan perusasioihin. Ei myyjä ole vastuussa, jos asiakas ostaa tietokoneen, vaikka ei ole ikinä sellaista edes nähnyt - ja sitten soittaa ja kysyy, että miten sitä käytetään.

Lainsäädännössämme myyjän vastuu on yleisesti varsin laaja. Kuluttaja-asiakkaan taas ei.

Jos myyjä ei ole mitenkään pyrkinyt varmistamaan, osaako asiakas alkuunkaan käyttää tuotetta, joka hänelle on myyty, on myyjä saattanut tehdä jopa jonkun pahemman rikoksen (petoksen?) myydessää asiakkaalle hänelle hyödyttämän tuotteen. Se, että ei edes neuvo käytössä tällaisen myyntitapahtuman jälkeen, pahentaa asiaa.

Se, onko tämä reilua, että asia on näin, on sitten kokonaan toinen juttu. Omasta mielestäni myynnin tapahtuessa vaikkapa puhelinmyyntiä vanhuksille myyjän vastuun pitääkin korostua.

Vierailija
20/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ääliö!

Jos se asiakaspalvelu on auki, homma vaan hidastuu, kun kaikki idiootit ottaa yhteyttä samasta asiasta.

Jokainen ajattelee sitä omaa keissiään ainoana ja lopputuloksena koko palvelu puuroutuu ja mitään ei saa tehtyä.

Tää on joka hemmetin asiakaspalvelussa ongelmana. Uskokaa nyt hyvät asiakkaat: sähköpostit ja asiat käsitellään tulojärjestyksessä ja jokainen ylimääräinen yhteydenotto hidastaa KAIKKIEN kösittelyä.

ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ MONTAA SÄHKÖPOSTIA. YKSI RIITTÄÄ.

Jos sähköpostiin ei ole tullut vastausta puolessa tunnissa, niin osa alkaa jo uhkailleen ja häiriköimään. Ihan sairasta!

Olen itse asiakaspalvelussa ja osa ihmisistä on oikeesti mielisairaita!!!!

Itse olen myös asiakaspalvelutöissä ja olen kerran selittänyt 4 kertaa samalle asiakkaalle saman asian työvuoroni aikana. Okei helpot kontaktit, mutta välillä ihmetyttää, etteikö asiakkaat lue mitä heille vastaan.

Jos sanon asiakkaalle, että lähetän sähköpostia heti, kun saamme palautetta koskien hänen ongelmaansa kyseisiä asioita hoitavalta osastolta, ei tarvitse tunnin välein tulla vinkumaan ja haukkumaan kuinka olen paska asiakaspalvelija ja kuinka en tehnyt yhtään mitään asiakkaan hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi