Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun asiakas on hädässä, niin mitä asiakaspalvelu tekee? Sulkee kaikki chatit ja yhteydet.

Vierailija
16.05.2020 |

Minusta on aivan sikamaista että poistetaan mahdollisuudet olla yhteydessä asiakaspalveluun. Ymmärrän tietenkin että ruuhkaaikoina on hankalaa mutta kun ei 2 kuukauteen saa yhteyttä. Onko niillä vain yks työntekijä joka hoitaa koko Suomen asiat?

Kysessä on Tiketti. Haluan rahani takaisin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että moni yritys on joutunut lomauttamaan työntekijöitä, koska rahatuloja ei tällä hetkellä tule mistään, kun kaikki on peruttu ja on vain rahanpalautusta. Chattipalvelu laitetaan usein sen vuoksi kiinni, että ne vähän työntekijät, jotka ovat kerrallaan voivat hoitaa niitä rahanpalautuksia asiakkaille. Chatin kautta olisi vaan sitä saman kysymistä "missä rahat, kauan kestää jne.). Useimmilla yrityksillä on nettisivuillaan usein kysytyt kysymykset, josta selviää mm. mikä on tämänhetkinen rahanpalautustilanne.

Vierailija
22/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on se "asiakkaan hätä".

Se, että ei ole lukenut käyttöohjetta.

Yleensä olette näitä, joille neuvotaan laittamaan töpseli seinään tai painaan on-nappia.

Ja ne, joilla on jotain sellaista kysyttävää, mikä ei käyttöohjeesta selviä, eivät asiakaspalvelusta apua saakkaan, koska oikeasti se asiakaspalvelijakin on ihan niin pölvästi, että ei osaa vastata, jos ei käyttöohjeesta löydy vastausta.

Käyttöohjeet ja vastaavat kysytään valmistajan tuesta ja asiakaspalvelusta. Eikö sen pitäis olla ihan päivänselvää.

Jos verkkokauppa myy sadan Tai tuhannen eri valmistajan tuotteita, luuletko, että kaupan asiakaspalvelu pystyy kaikkien tuotteiden tiedot hallitsemaan? Vai löytyisikö se apu valmistajan tuesta?

Mä menen valmistajan sivuille, haen tuesta oikeen kohdan, jos ei selviä, laitan kysymyksen chatissa tai soitan. Yleensä ratkeaa ihan lukemalla faq:n.

Häh... siis ihmiset oikeesti menee esim Prismaan kysymään myyjältä, että miten mun kahvinkeitin toimii, kun en löytänyt käyttöohjeesta?

Kukahan tässä on pölvästi 🤔😂

Tuotteen myynyt yritys vastaa myymästään tuotteesta. Jos myy p*skaa, jossa ei ole kunnollisia käyttöohjeita, niin ei pääse vastustaan sillä, että ilmoittaa jonkun valmistajan puhelinnumeron, jossa mahdollisesti ongelmassa autetaan tai sitten ei. Voi toki itse selvittää asian sieltä. 

Se, että yritys myy monenlaista p*skaa ei vapauta myyvää yritystä tästä vastuusta. Palkatkoon sitten vaikka jokaiselle tuotteelle oman asiakaspalvelijan, jos ei muuten pysty vastuutaan hoitamaan.

Kikantti vasta törkeä on, niillä on vain maksullinen puhelinpalvelu reklamaatioihin ja reklamaatiot ei pidä maksaa asiakkaalle. Siis rikkoutunut tuote ja soittaa takuukorjausta.

Aina on pitänyt erikseen sanoa että tämä puhelu maksaa, miten sen korvaatte. Sitten vasta saa lahjakortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös asiakaspalvelutöissä ja olen kerran selittänyt 4 kertaa samalle asiakkaalle saman asian työvuoroni aikana. Okei helpot kontaktit, mutta välillä ihmetyttää, etteikö asiakkaat lue mitä heille vastaan.

Jos sanon asiakkaalle, että lähetän sähköpostia heti, kun saamme palautetta koskien hänen ongelmaansa kyseisiä asioita hoitavalta osastolta, ei tarvitse tunnin välein tulla vinkumaan ja haukkumaan kuinka olen paska asiakaspalvelija ja kuinka en tehnyt yhtään mitään asiakkaan hyväksi.

Minusta tuntuu, että useammin asiakaspalvelijat ovat niitä, jotka eivät lue viestejään.

On melko tyypillistä, että kun kysyy viestillä jotain asiaa, niin kysymyksestä on luettu ehkä yksi tai kaksi sanaa ja kopioitu sitten jostain jokin perusvastaus, joka ei ai vastaa siihen kysymykseen, mitä kysyn.

Sitten joutuu lähettämään samasta asiasta uudelleen meilin ja joskus vielä kolmannenkin ennen kuin asiakaspalvelija oikeasti vaivautuu edes lukemaan asiasta sen verran, että ymmärtää, mistä on kyse ja voi viedä asiaa eteenpäin.

Ei se tietysti niiden yksittäisten asiakaspalvelijoiden vika ole, jos firma on ne kouluttanut toimimaan niin, että viestejä luetaan n. 15 sekunnin ajan ja sitten valitaan sopivin valmiiksi kirjoitetuista vastauksista, mutta tuollainen toiminta kyllä harmittaa sen verran, että kun alkaa useamman kerran saamaan tuollaista kohtelua, ettei asiaa vaivauduta edes lukemaan, niin helposti hiiltyy asiakaspalveluun yleisemminkin.

Vierailija
24/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on se "asiakkaan hätä".

Se, että ei ole lukenut käyttöohjetta.

Yleensä olette näitä, joille neuvotaan laittamaan töpseli seinään tai painaan on-nappia.

Ja ne, joilla on jotain sellaista kysyttävää, mikä ei käyttöohjeesta selviä, eivät asiakaspalvelusta apua saakkaan, koska oikeasti se asiakaspalvelijakin on ihan niin pölvästi, että ei osaa vastata, jos ei käyttöohjeesta löydy vastausta.

Käyttöohjeet ja vastaavat kysytään valmistajan tuesta ja asiakaspalvelusta. Eikö sen pitäis olla ihan päivänselvää.

Jos verkkokauppa myy sadan Tai tuhannen eri valmistajan tuotteita, luuletko, että kaupan asiakaspalvelu pystyy kaikkien tuotteiden tiedot hallitsemaan? Vai löytyisikö se apu valmistajan tuesta?

Mä menen valmistajan sivuille, haen tuesta oikeen kohdan, jos ei selviä, laitan kysymyksen chatissa tai soitan. Yleensä ratkeaa ihan lukemalla faq:n.

Häh... siis ihmiset oikeesti menee esim Prismaan kysymään myyjältä, että miten mun kahvinkeitin toimii, kun en löytänyt käyttöohjeesta?

Kukahan tässä on pölvästi 🤔😂

Tuotteen myynyt yritys vastaa myymästään tuotteesta. Jos myy p*skaa, jossa ei ole kunnollisia käyttöohjeita, niin ei pääse vastustaan sillä, että ilmoittaa jonkun valmistajan puhelinnumeron, jossa mahdollisesti ongelmassa autetaan tai sitten ei. Voi toki itse selvittää asian sieltä. 

Se, että yritys myy monenlaista p*skaa ei vapauta myyvää yritystä tästä vastuusta. Palkatkoon sitten vaikka jokaiselle tuotteelle oman asiakaspalvelijan, jos ei muuten pysty vastuutaan hoitamaan.

Kikantti vasta törkeä on, niillä on vain maksullinen puhelinpalvelu reklamaatioihin ja reklamaatiot ei pidä maksaa asiakkaalle. Siis rikkoutunut tuote ja soittaa takuukorjausta.

Aina on pitänyt erikseen sanoa että tämä puhelu maksaa, miten sen korvaatte. Sitten vasta saa lahjakortin.

Tuo nyt ei edes ole laillista.

Vierailija
25/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voishan se tiketti olla kassakriisissä kun on menoja muttei mitään tuloja paitsi useampaan kuukauteen pitää myös palauttaa useamman edellisen kuukauden myynnit, joka taas vie konkurssiin.

Con Course.. juoksu yhdessä. Ja aivan kuten nimi antaa ymmärtää, nopein juoksija konttorille joka käy hakemassa rahansa saa Rahansa. Hitaammat juoksijat jää ilman.

Heitä vaan lippu roskiin, menetit rahasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi