Syöttekö koskaan aamupalan sängyssä?
Me syödään usein viikonloppuisin. Mies tuo sen mulle tarjottimella eteen. Joskus syödään kahdestaan, joskus on lapset mukana.
Kommentit (142)
Ei suorittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö, mitä kivaa siinä on? Hankala asento ja sänkyyn tippuu roiskeita ja murusia. Jos keittiön pöydän ääressä on liian arkista ja tylsää, niin joskus menen olkkarin sohvalle ja kesäisin terassille.
Olet ilmeisesti joku sätkysalama? Hankala asento? Teillädei sitten ole tyynyjä esim, eikä saa herätä rauhassa?
Mikä on sätkysalama? Ja se on kyllä totta, että ei meillä mitään rauhassa saa heräillä, kun on kolme pientä lasta. Mutta ei mua kyllä ennen lapsiakaan innostanut sängyssä kurkotella leipiä ja läikyttää kahvia peitolle.
En haluaisi mennä illalla nukkumaan sänkyyn jossa joku on aamulla syönyt. Ei todella.
Murukammoisille vinkki, että ne saa tarvittaessa helposti pois vaikka rikkaimurilla. Ei elämä ole aina niin vaikeaa. Relatkaa edes joskus. Kokeilkaa. Alkaa päivä aika ihanasti, kun sen aloittaa aamupalalla sängyssä.
Sängyssä nukutaan ja harrastetaan seksiä.
Ja hampaiden peseminen ennen aamiaista suojaa kiillettä. Suuhygienisti minullekin on tätä tapaa siksi suositellut.
Vierailija kirjoitti:
Ja hampaiden peseminen ennen aamiaista suojaa kiillettä. Suuhygienisti minullekin on tätä tapaa siksi suositellut.
Ei mikään estä pesemästä hampaita ennen aamupalaa sängyssä. Miksi aamupala sängyssä rajaisi sen mahdollisuuden pois??
Vierailija kirjoitti:
Murukammoisille vinkki, että ne saa tarvittaessa helposti pois vaikka rikkaimurilla. Ei elämä ole aina niin vaikeaa. Relatkaa edes joskus. Kokeilkaa. Alkaa päivä aika ihanasti, kun sen aloittaa aamupalalla sängyssä.
Miksi?? Kaikki eivät "relaa" samalla tavalla kuin sinä. Minusta ei ole mitään rentoa siinä, että yrittäisin väkisin syödä sängyssä. Se on ainoastaan epäkäytännöllistä ja epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aamupala sängyssä ja seksiä pöydällä. Uu jee!
Joskus on hyvä tulla pois mukavuusalueelta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?? Kaikki eivät "relaa" samalla tavalla kuin sinä. Minusta ei ole mitään rentoa siinä, että yrittäisin väkisin syödä sängyssä. Se on ainoastaan epäkäytännöllistä ja epämukavaa.
Kokeile kerran!
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä ? ai siinä maatessa vetää leipää ja kahvia kitusiin ?! En kyllä nää siinä mitään ihanaa enkä kiireetöntä. Sehän olisi hankalakin asento syömiseen. Ja minä haluan ehdottomasti lukea päivän sanomalehden samalla kun syön aamiaista eli aina keittiön pöydällä.
Istun sängyssä juodessani kahvia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään estä pesemästä hampaita ennen aamupalaa sängyssä. Miksi aamupala sängyssä rajaisi sen mahdollisuuden pois??
Voin joten kuten ymmärtää aamiaisen sängyssä syömisen idean, jos joku tarjoilee sen sinulle sänkyyn. Mutta jos olet joka tapauksessa jo noussut, niin miksi ihmeessä mennä enää takaisin sänkyyn syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kerran!
Mistä tietäisin sen olevan epäkäytännöllistä ja epämukavaa, jos en olisi kokeillut?
Mä olen vähän sitä mieltä, että aamiaisen syöminen vuoteessa on yksi niistä asioista jotka ovat ihania vain elokuvissa. Todellisuudessa asento on hankala, pehmeäksi keitetty kananmuna rinnuksilla tai pahimmassa tapauksessa lakanoissa, kuuma kahvi läikkyy ja paahtoleipä murustelee, puhumattakaan croissantista. Tomaatti viimeistään luiskahtaa tyynylle. Niin kiva kuin ajatus onkin, ei kiitos!
En syö ikinä sängyssä yhtään mitään eikä makuuhuoneessa muutenkaan. Enpä ole edes niin sairas ikinä ollut, ettenkö olisi jaksanut syömään nousta ruokapöydän ääreen. Ei meillä syödä sohvallakaan kuin jotain siistiä naposteltavaa, mutta sitäkin harrastetaan harvoin. Myönnnän, olen nipo. Ruuat ruokapöydän ääressä, parveke on sallittu ruokailupaikka kyllä sään salliessa ruokapöydän lisäksi. Kukin tavallaan, minä haluan aamupalapöydässä lukea lehtiä ja olla miettimättä, tippuuko tästä nyt jotain johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin joten kuten ymmärtää aamiaisen sängyssä syömisen idean, jos joku tarjoilee sen sinulle sänkyyn. Mutta jos olet joka tapauksessa jo noussut, niin miksi ihmeessä mennä enää takaisin sänkyyn syömään?
En minä niin teekään, koska pesen hampaat vasta aamupalan jälkeen. Mutta tuokin on vaihtoehto, jos ne on ihan pakko pestä ensin.
Kun lapset pienenä toivat äitienpäivänä aamiaisen sänkyyn, sinnittelin. Oli hankalaa syödä . Miehen olen ehdottomasti kieltänyt tuomasta aamiaista sänkyyn. Makuullaan syöminen ei ole minun juttuni.
Minä ainakin menen heti herättyäni uimaan avantoon! Relatkaa nyt vähän ja kokeilkaa itsekin, alkaa aamu ihanasti!
En, mutta ei siihen mitään periaatteellista syytä ole. Lähinnä käytännön syistä, makkari yläkerrassa ja keittiö alakerrassa, joten vaivalloista alkaa roudaamaan aamiaistarpeita eri kerrokseen.
En halua murusia sänkyyn, joten siellä ei syödä.