Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2670)
Jännä nähdä mihin suuntaan Mirkka somebrändiään nyt lähtee kehittää. Jonkin aikaa keräysten jälkeen varmaan vedettävä jonkinlaista köyhän roolia, nähdäänköhän skumppahihittelyä pitkään aikaan? Toisaalta moni on Mirkkaa alunperin alkanut seurata juuri blingblingin vuoksi.
Keräyksen tarkoitus: Mirkka Torikan taloudellinen selviäminen. Oon sanaton. Ottais nyt järjen pikkuhiljaa käteen tämä fanikunta. Varmaan itse syövät kaurapuuroa kuukauden, kun lahjoittavat vähistään ja Mirkka nauraa matkalla Alkoon.
Mitä tähän kaikkeen enää sanois. Pelottavaa että tällainen kiusaamis- ja maalituskampanja johtaa lopulta rahalahjoituksiin itse kiusaajalle.
Joku näissä Mirkan raha-asioissa kyllä kusee ja pahasti. Just katsoin edellisen keräyksen sivustoa ja siellä ilmoitettiin, että maksettu lahjoituksilla myös Mirkan sähkölasku. Muiden rahoilla kustannetaan ihan peruselämisen kuluja niin, että Mirkalla riittää sitten varmasti omat rahat billebeinoon, skumppailuun ja reissuihin?! Kannattaa varmaan mennä johonkin taloudenhallinnan kurssille, jos ei tollasilla tuloilla ole vuosien mittaan saanut mitään säästöön. Alaikäinen poikakin piti Mirkan mukaan lähettää opiskelun sijaan töihin, että asunto saataisiin pidettyä. Tämäkin tietty saatiin näyttämään muka S:n tekosilta. Kyllä Mirkkana tuntisin piston ihan omassa sydämessäni, jos olisin sössinyt asiat tohon malliin.
Vierailija kirjoitti:
Joku näissä Mirkan raha-asioissa kyllä kusee ja pahasti. Just katsoin edellisen keräyksen sivustoa ja siellä ilmoitettiin, että maksettu lahjoituksilla myös Mirkan sähkölasku. Muiden rahoilla kustannetaan ihan peruselämisen kuluja niin, että Mirkalla riittää sitten varmasti omat rahat billebeinoon, skumppailuun ja reissuihin?! Kannattaa varmaan mennä johonkin taloudenhallinnan kurssille, jos ei tollasilla tuloilla ole vuosien mittaan saanut mitään säästöön. Alaikäinen poikakin piti Mirkan mukaan lähettää opiskelun sijaan töihin, että asunto saataisiin pidettyä. Tämäkin tietty saatiin näyttämään muka S:n tekosilta. Kyllä Mirkkana tuntisin piston ihan omassa sydämessäni, jos olisin sössinyt asiat tohon malliin.
Edellinen keräys? Onko seuraava jo siis käynnissä?
Onhan se ihan totta, että Mirkka on kohdannut elämässään paljon vastoinkäymisiä. Mutta on myös totta, että hän on saanut poikkeuksellisen paljon apua ja tukea. Oli talkooväkeä tekemässä hometaloremppa ja rahat sai vakuutuksesta. Nyt sitten vapaaehtoiset lahjoittajat maksaa myös tämän, vaikka se oli Mirkka itse joka päätti että asia väännetään oikeudessa eikä sovitella.
Tässä maassa on myös paljon ihmisiä, jotka kohtaavat ihan yhtä vaikeita ja hirveitä asioita, jopa kamalampia eikä heitä auta kukaan. Ei edes ne tahot joiden pitäisi. Musta on irvokasta kaiken tuon avun ja yltäkylläisyyden keskellä uhriutua ja huutaa apua.
#darravapaamirkku kirjoitti:
Se on ainakin varmaa että erääseen ruusukauppaan en jalallani tule astumaan. Mirkun pieni piiri skumppapirkot hihittää kun kädestä suuhun elävät fanit lähettää rahaa hyvin toimeentulevalle kohteelle.
Ja kuntosali menee vaihtoon myös! Neljä jäsenyyttä siirtyy toisaalle, meidän perhe ei mirkkafanin salille rahojaan enää kanna!
Vierailija kirjoitti:
Tästä Torikasta tulee jotenkin oudot fibat. Miksi yli nelikymppinen esittelee somessa ahteriaan? Toinen meriitti tietysti myös varattuihin miehiin sekaantuminen.
Oisko se perinteinen keski-iän kriisi? Täytyy todistella itselleen ja muille, että on vielä haluttava.
Vierailija kirjoitti:
#darravapaamirkku kirjoitti:
Se on ainakin varmaa että erääseen ruusukauppaan en jalallani tule astumaan. Mirkun pieni piiri skumppapirkot hihittää kun kädestä suuhun elävät fanit lähettää rahaa hyvin toimeentulevalle kohteelle.
Ja kuntosali menee vaihtoon myös! Neljä jäsenyyttä siirtyy toisaalle, meidän perhe ei mirkkafanin salille rahojaan enää kanna!
Mikäs sali kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Jotain on pahasti pielessä, jos Suomessa kovatuloinen nainen kertoo ettei kykene pitämään kattoa itsensä ja lastensa pään päällä, heiltä toinen koti jo lähdössä ja joutuu lähettämään lapsen koulun sijaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan totta, että Mirkka on kohdannut elämässään paljon vastoinkäymisiä. Mutta on myös totta, että hän on saanut poikkeuksellisen paljon apua ja tukea. Oli talkooväkeä tekemässä hometaloremppa ja rahat sai vakuutuksesta. Nyt sitten vapaaehtoiset lahjoittajat maksaa myös tämän, vaikka se oli Mirkka itse joka päätti että asia väännetään oikeudessa eikä sovitella.Tässä maassa on myös paljon ihmisiä, jotka kohtaavat ihan yhtä vaikeita ja hirveitä asioita, jopa kamalampia eikä heitä auta kukaan. Ei edes ne tahot joiden pitäisi. Musta on irvokasta kaiken tuon avun ja yltäkylläisyyden keskellä uhriutua ja huutaa apua.
Onhan tää surullisella tavalla esimerkki siitä että apua saa usein ne jotka osaa ikään kuin markkinoida surunsa oikein ja muodostaa siitä tunteisiin vetoavan ja myyvän tarinan. Entä kaikki ne ihmiset joilla ei ole Mirkan kirjoitustaitoa, verkostoja, röyhkeyttä ja itseluottamusta? Mieluummin itse auttaisin ihmistä joka oikeasti on tipahtamassa turvaverkkojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sali kyseessä?
https://lewell.fi/jyvaskyla/tiimi/
Tj laittanut Mirkan toisen keräyksen käyntiin.
On varmaan vaan ajan kysymys koska tää ketju poistetaan.
Y likselle ->
Keneltä on pois, jos yksilö vapaaehtoisesti antaa omista rahoistaan? En ole osallistumassa, mutta ei minua haitaa muiden lahjoitukset. Kaikki saavat omansa. Jos tällä lasten kärsimys edes hieman kevenee, niin olen iloinen. Myös talon ostaja voisi katsoa peiliin, röyhkeää oli hänenkin puoleltaan.
Kateellisia on tästä narisevat.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä on pois, jos yksilö vapaaehtoisesti antaa omista rahoistaan? En ole osallistumassa, mutta ei minua haitaa muiden lahjoitukset. Kaikki saavat omansa. Jos tällä lasten kärsimys edes hieman kevenee, niin olen iloinen. Myös talon ostaja voisi katsoa peiliin, röyhkeää oli hänenkin puoleltaan.
Lasten kärsimys? Viittaako siis siihen että Mirkka on pitänyt itsensä skumpassa ja poreissa lasten kärsiessä? Kylmä akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan totta, että Mirkka on kohdannut elämässään paljon vastoinkäymisiä. Mutta on myös totta, että hän on saanut poikkeuksellisen paljon apua ja tukea. Oli talkooväkeä tekemässä hometaloremppa ja rahat sai vakuutuksesta. Nyt sitten vapaaehtoiset lahjoittajat maksaa myös tämän, vaikka se oli Mirkka itse joka päätti että asia väännetään oikeudessa eikä sovitella.Tässä maassa on myös paljon ihmisiä, jotka kohtaavat ihan yhtä vaikeita ja hirveitä asioita, jopa kamalampia eikä heitä auta kukaan. Ei edes ne tahot joiden pitäisi. Musta on irvokasta kaiken tuon avun ja yltäkylläisyyden keskellä uhriutua ja huutaa apua.
Onhan tää surullisella tavalla esimerkki siitä että apua saa usein ne jotka osaa ikään kuin markkinoida surunsa oikein ja muodostaa siitä tunteisiin vetoavan ja myyvän tarinan. Entä kaikki ne ihmiset joilla ei ole Mirkan kirjoitustaitoa, verkostoja, röyhkeyttä ja itseluottamusta? Mieluummin itse auttaisin ihmistä joka oikeasti on tipahtamassa turvaverkkojen ulkopuolelle.
No auta! Keräyksiä, vaikka kuinka netissä kotimaanapua.fi, siellä on keräyksiä joista valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kärsimys? Viittaako siis siihen että Mirkka on pitänyt itsensä skumpassa ja poreissa lasten kärsiessä? Kylmä akka.
Isän menetys, kodin menetys. On siinä jo paljon lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kritiikin kohde tässä tapauksessa ole se tapa, jolla asiat on esitetty ja esitetään.
Ostaja ei ole ollut röyhkeä, vaan ajanut ihan lain suojaamaa asemaansa ja oikeuksiaan kiinteistökaupassa. Sekä käräjä- että hovioikeus yksimielisesti ratkaisivat asian hänen edukseen. Se fakta kertonee ihan kaiken tarpeellisen itse asiasta. Muu draama sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kritiikin kohde tässä tapauksessa ole se tapa, jolla asiat on esitetty ja esitetään.
Ostaja ei ole ollut röyhkeä, vaan ajanut ihan lain suojaamaa asemaansa ja oikeuksiaan kiinteistökaupassa. Sekä käräjä- että hovioikeus yksimielisesti ratkaisivat asian hänen edukseen. Se fakta kertonee ihan kaiken tarpeellisen itse asiasta. Muu draama sitten erikseen.
En kyllä näe silti ostajaa hyvässä valossa, vaikka tuomio oli hänen puolellaan. Röyhkeyttä. Enkä osallistu keräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän menetys, kodin menetys. On siinä jo paljon lapsille.
Kodin menetys? Mirkka itse päätti myydä talon ja sai siitä vielä todella hyvän hinnan. 260k vanhasta talosta homehistorialla Jyväskylässä.
Ja miltä lapsista tuntuu, että somessa julkaistaan mm. yksityiskohtia isänsä itsemurhasta ja kuvia verissäpäin kuten Mirkka blogissa tekee? Oma vaisto sanoo suojella lapsia tuollaiselta, koska kasvu ja kehitys kesken eivätkä välttämättä osaa tuommoista materiaalia käsitellä mielessään. Jotkut asiat oikeasti on yksityisiä.