Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2667)
Onko tietoa milloin se kirja on tulossa ulos?
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa milloin se kirja on tulossa ulos?
Ei kai se ole aloittanut vielä virallisesti sitä edes kirjoittamaan?
Olipa huvittavaa kun Mirkka selitteli somessaan, että joku Levin reissu oli saatu seuraajalta lahjaksi (oli lahjoittanut oman mökkinsä heidän käyttöönsä), että pääsevät hetkeksi pois rentoutumaan "tästä kaikesta". Siis mistä kaikesta? Tästä Mirkkan itse luomasta päivittäisestä maalitusshowsta? Miten sokea se oikeen on? Luo kaaosta itse ja sitten pitääkin päästä jo pois kaaoksen keskeltä, koska muiden syy!?
Vierailija kirjoitti:
Olipa huvittavaa kun Mirkka selitteli somessaan, että joku Levin reissu oli saatu seuraajalta lahjaksi (oli lahjoittanut oman mökkinsä heidän käyttöönsä), että pääsevät hetkeksi pois rentoutumaan "tästä kaikesta". Siis mistä kaikesta? Tästä Mirkkan itse luomasta päivittäisestä maalitusshowsta? Miten sokea se oikeen on? Luo kaaosta itse ja sitten pitääkin päästä jo pois kaaoksen keskeltä, koska muiden syy!?
Vaikuttaa hätävalheelta, hehän ovat joka vuosi laskettelemassa viikon talvella.
Viime vuonna reissussa oli exän tyttö myös, jonka kuvia tykkää tuoda someen. Onhan sitä melkein julkkis itsekin kun lapsen ystävä on julkkiksen lapsi.
Kävi mielessä, että keksiköhän tuon seuraajan käyttöön lahjoittaman Levin mökinkin päästään. Juuri sopivasti, ettei ihmiset kyseenalaistaisi reissun alla, mihin niitä keräysrahoja oikein käytetäänkään...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo lahjoitus tuotiin esiin vasta kun joku asian kyseenalaisti? Mirkkahan on mainostanut olevansa kaikessa niin avoin ja rehellinen kun pystyy. En kyllä ikinä noilla tuloilla kehtais ottaa vastaan seuraajilta 16000e rahaa ja sen lisäksi vielä lomareissuja.
Vierailija kirjoitti:
Kävi mielessä, että keksiköhän tuon seuraajan käyttöön lahjoittaman Levin mökinkin päästään. Juuri sopivasti, ettei ihmiset kyseenalaistaisi reissun alla, mihin niitä keräysrahoja oikein käytetäänkään...
No mainitsiko jonkun seuraajan? Ja vaikka mökki olisi ilmainen niin lippuineen, viineineen, matkoineen lomaan menee tonneja.
Tää juttu on lipsahtanut Mirkan osalta asioista ihmisiin jo heti kärkeensä. Ongelma ei ole ollut talo, vaan sen ostaja. Törkeää käytöstä ostajaa kohtaan somet pullollaan. Syyte on hyvinkin perusteltu.
Ilmeisen kykenemätön näkemään omaa toimintaansa, vaikka näin sivustaseuraajallekin Mirkan meno vaikuttaa epävakaalta ja hän on kaikkea muuta kuin tarinoidensa uhri.
Huh, onneksi mut on karkoitettu lähipiiristä. Näyttää että olis voinut joutua itsekin ongelmiin tässä jos olis jatkanut hännystelyä.
Vierailija kirjoitti:
Tää juttu on lipsahtanut Mirkan osalta asioista ihmisiin jo heti kärkeensä. Ongelma ei ole ollut talo, vaan sen ostaja. Törkeää käytöstä ostajaa kohtaan somet pullollaan. Syyte on hyvinkin perusteltu.
Ilmeisen kykenemätön näkemään omaa toimintaansa, vaikka näin sivustaseuraajallekin Mirkan meno vaikuttaa epävakaalta ja hän on kaikkea muuta kuin tarinoidensa uhri.
Mirkalla varmaan ihan alunperin jalo tavoite oli kirjoittaa blogia tutkivan toimittajan roolissa ja nimenomaan pysyä asioissa ihmisten sijaan. Mutta jo varhaisessa vaiheessa lähti keulimaan ja Mirkka jäi koukkuun huomioon jota seuraajilta saa tällä tyylillä.
Noista rahakeräyksistä kyllä kiinnostais kuulla jossain vaiheessa jonkun lainoppineen mielipide. Joku täällä mainitsikin että keräyksen tarkoitus on elänyt eikä mistään ainakaan nopeasti löydy mitä niillä on lopulta maksettu. (Tarkoituksellako Mirkka säilöö instan kohokohtiin tuhansia stooreja ettei sieltä vahingossakaan löydä mitään olennaista?)
Oikeudenkäyntikulujen vuoksi järjestetty keräys on lainvastainen, mutta mitä mieltä on tuollaisessa laissa jos sen voi kiertää ilmoittamalla syyksi "taloudellinen selviäminen"? Mirkalta jos näistä kysyisi niin sieltä tulis vaan uhriutuva vastakysymys että mitä pahaa on siinä että hän saa apua.
Kaveripiiri tuntuu hänellä vaihtuvan säännöllisesti.
Yllättävän vähän hänen kuvia tykkäillään tai kommentoidaan siihen nähden miten ”paljon” hänellä on tukijoita. Miksi tukea ei ilmaista postauksiin suoraan?
En myöskään itse tykkäisi siitä, että jos laittaisin yksityisviestiä jollekin että se julkaistaisiin ilman minun lupaani jossain. Erikoinen tapa toimia..Ei herätä luottamusta. Kahdenkesken käydyt keskustelut pitäisi jäädä aina siihen.
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja vanhojenkin kavereiden kanssa välit menneet poikki, enkä ihmettele. On kyllä erikoinen tapaus ollut aina. Mutta tämä case on kyllä mennyt kaiken ymmärryksen yli.
Ja hän todellakin lukee ja seuraa näitä keskustelupalstoja.
Voin kuvitella, miten Mirkka kihisee kiukusta kun näitä lukee eikä voi tulla tänne aivopesemään ja "oikomaan" asioita oman mielensä mukaisiksi, kun sitten jäisi kiinni palstan seuraamisesta. Välillä vähän lipsahtaa, kun ei malta somessa olla puhumatta jostain, mitä täällä just puitu.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän hänen kuvia tykkäillään tai kommentoidaan siihen nähden miten ”paljon” hänellä on tukijoita. Miksi tukea ei ilmaista postauksiin suoraan?
En myöskään itse tykkäisi siitä, että jos laittaisin yksityisviestiä jollekin että se julkaistaisiin ilman minun lupaani jossain. Erikoinen tapa toimia..Ei herätä luottamusta. Kahdenkesken käydyt keskustelut pitäisi jäädä aina siihen.
Stoorien kommentointi lienee aika pienen piirin touhua ja niiden tavoitteenakin on päästä anonyymisti näkyville Mirkan stooreihin. Paljonhan niissä julkaisuissa on törkeästi haukuttu ja nimitelty ostajaa, ehkä ihmiset ei sentään feedkuviin uskalla nimellään sellaista heittää. Tämäkin on asia jota Mirkan tulisi pohtia jos kerran niin kovasti haluaa kaikkia osapuolia ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja vanhojenkin kavereiden kanssa välit menneet poikki, enkä ihmettele. On kyllä erikoinen tapaus ollut aina. Mutta tämä case on kyllä mennyt kaiken ymmärryksen yli.
Mirkulla ei ole ollut enää somessa kuvia mm kavereiden järjestämistä viini-illoista.ehkä Mirkkaa ei ole niihin kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkulla ei ole ollut enää somessa kuvia mm kavereiden järjestämistä viini-illoista.ehkä Mirkkaa ei ole niihin kutsuttu.
Jotenkin tuntuu että Mirkan kaveripostauksetkin liittyy kaikki jollain tavalla johonkin winwin-sopimukseen tai kaupalliseen yhteistyöhön. Eli samalla markkinoidaan kaverin kukkakauppaa, hierojabisnestä, kuntosalia ym., tai kaveri on itse mukana Mirkan yhteistyönä saamalla reissulla, tai kavereiden kanssa järkätään rahakeräys somessa. Ihan todella toivon että hänellä oikeasti on ystäviä joiden kanssa ihan vaan olla ilman somea.
Muistan ajatelleeni jo ihan ensimmäistä hometaloblogin tekstiä lukiessani että huhhuh, jos tällaiselle tielle lähtee niin kunnianloukkaussyyte saattaa jossain vaiheessa olla edessä. Sen jälkeen on meno yltynyt moni kerroin pahemmaksi.