Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2667)

Vierailija
981/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä asianomistaja teki mun iholle, olisi varmaan pitänyt tehdä rikosilmoitus". No huhhuh, ai on vastapuoli nyt jo syyllinen Mirkan ihottumiinkin 🤣

Vierailija
982/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä asianomistaja teki mun iholle, olisi varmaan pitänyt tehdä rikosilmoitus". No huhhuh, ai on vastapuoli nyt jo syyllinen Mirkan ihottumiinkin 🤣

Tää on kyllä kaiken huippu!! 🤣🙈😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse jumissa tässä keississä eikä osaa katsoa peiliin

Vierailija
984/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Torikka jatkanu koko tämänkin päivän ostajaa mollaavaa kirjoitteluaan ja lukijoiden mollausviestien julkaisua, vaikka on tietoinen että poliisi tutkii asiaa. Nyt haluaa viestiä että ostaja ahne.

Vierailija
985/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se on poistanut ton uusimman kirjeen ostajalle? Tuoreimmassa postauksessa lukee että "kurkkaa storyt, kirjoitin kirjeen ostajalle" ja yksi ainut kommentti kuvan alla, että "hyvä kirje oli". Storyissa ei kuitenkaan ole mitään kirjettä, vaikka postaus on noin 2h vanha.

Vierailija
986/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se on poistanut ton uusimman kirjeen ostajalle? Tuoreimmassa postauksessa lukee että "kurkkaa storyt, kirjoitin kirjeen ostajalle" ja yksi ainut kommentti kuvan alla, että "hyvä kirje oli". Storyissa ei kuitenkaan ole mitään kirjettä, vaikka postaus on noin 2h vanha.

Varmaan koska jengi dissaa sen slogania ihottumasta ym.

Vierailija
987/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei ollutkaan poistunut, my bad. Insta jumitti hetken ilmeisesti.

Vierailija
988/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa olla jo oikeasti mielenkiintoista. Olen tutkinut ja päässyt läheltä seuraamaan koulukiusaamista. Mirkka on täydellinen malli päätekijästä, jolla on ympärillään joukko hännystelijöitä. Hännystelijät kilpailevat pääkiusaajan suosiosta kisaamalla, kuka kiusaa ilkeimmin. Tavoitteena ei siis ole kiusatun vahingoittaminen vaan pääkiusaajan suosioon pääseminen.

Kiinni jäänyt koulukiusaaja toimii juuri kuten Mirkka nyt. Hän kääntää asetelman toisin päin ja hakee tukea hännystelijöiltä. ”Eks niin ett en oo kiusannu, vaan se sano sitä sun tätä” ja hännystelijät kuorossa: ”no et todellakaan oo kiusannu jne .”

Mirkku on kyllä avannut silmäni pääkiusaajan ajatusmaailmaan. Hän taitaa itse oikeasti nähdä tilanteen noin. Hän ei näytä lainkaan pystyvän katsomaan tilannetta uhrin näkökulmasta eikä myöskään ymmärrä, miltä oma toiminta näyttää muiden näkökulmasta katsottuna. Hänen maailmansa siis pyörii vain ja ainoastaan oman navan ympärillä. Voidaan ajatella, että Mirkun sosiaalinen kehitys on jäänyt aika nuoren lapsen tasolle.

Vierailija
989/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, nyt pitää äkkiä saada Mirkka johonkin spa-hoitoon! Mahdollisesti Kärvisydämeen, siellä olisi Jutalla ainakin hinnasta päätellen kovin tehokasta ihonhoitoa tarjolla. Uusi keräys vaan nyt äkkiä pystyyn.

Vierailija
990/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas raskasta luettavaa, tuo hänen bloginsa.

Lähinnä tuli kuva katkerasta ja sairaalloisen huomionhakuisesta ihmisestä, joka ei osaa mennä elämässä eteenpäin. Ei voi muuta kuin hattua nostaa vastapuolelle, kun on pysynyt pää kylmänä Mirkan jatkuvasta provosoinnista huolimatta.

Vierailija
991/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajalle ja muille tiedoksi: ei ostajan tarvitse palkata lakimiestä koska jos menee syytekynnyksen yli, ajaa syyttäjä asiaa. Kyseessä kun kuitenkin rikosoikeus.

Vierailija
992/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa hänen kirjeensä ostajalle ja ekaa kertaa tulee Mirkkaa sääli. Ei hänellä ole kaikki ihan kunnossa pään sisällä. Oli tosi surullista luettavaa. Toivottavasti sais apua mt-ongelmiinsa. Mutta luulen että ei, koska hän ei varmaan itse tiedosta mitään ongelmaa. Tsemppiä ostajalle, ihan oikein teki. Ei tuollaista tarvii sietää kenekään.

Vierailija
993/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa hänen kirjeensä ostajalle ja ekaa kertaa tulee Mirkkaa sääli. Ei hänellä ole kaikki ihan kunnossa pään sisällä. Oli tosi surullista luettavaa. Toivottavasti sais apua mt-ongelmiinsa. Mutta luulen että ei, koska hän ei varmaan itse tiedosta mitään ongelmaa. Tsemppiä ostajalle, ihan oikein teki. Ei tuollaista tarvii sietää kenekään.

Mistäsen voi lukea? Linkki pöljälle, kiitos!

Vierailija
994/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäsen voi lukea? Linkki pöljälle, kiitos!

Mirkan ig, stoorit

Vierailija
995/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on sitten alettu jakaa estoja, kun ihmiset oikeasti puuttuu tähän hulluuteen.

Mutta ei, ei vieläkään ymmärrä että kuka se tässä nyt oikeasti kiusaa ja ketä 24/7.

Eikö kukaan läheinen pysty edes tuohon puuttumaan, koska tervettä tuo ei enää ole ollut aikoihin!

Vierailija
996/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt on sitten alettu jakaa estoja, kun ihmiset oikeasti puuttuu tähän hulluuteen.

Mutta ei, ei vieläkään ymmärrä että kuka se tässä nyt oikeasti kiusaa ja ketä 24/7.

Eikö kukaan läheinen pysty edes tuohon puuttumaan, koska tervettä tuo ei enää ole ollut aikoihin!

Ei se kuule kuuntele, yritetty on. Estää ja lopettaa puhumasta.

Vierailija
997/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka tarvitsisi nyt oikeanlaista henkistä apua, ja tämä team torikkalaisten kuoro ei sitä ole.

Vierailija
998/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esto tuli kun kyselin mitä helvetttiä akin haudan ja ihon vointi on ostajan asiaa.

Vierailija
999/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomaa kaikki miksi Aki voi huonosti ja päätti päivänsä niinkuin päätti.

Vierailija
1000/2667 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla todella epätoivoista menoa ja kovat kierrokset. Itse en yhtään ihmettele että ostaja yritti viimeiseen asti välttää rikosilmoituksen, koska tiedosti mihin sfääreihin homma Mirkalla silloin lähtee. Muistanette kun ostajan sisko pyysi asillisesti Mirkkaa jättämään ostajan rauhaan? Mirkka seuraajineen riepotteli ja pilkkasi tuota pyyntöä monta viikkoa instassaan. Nyt sitten yrittää esittää että tottakai olisi poistanut kaiken häiritsevän kun olis vaan pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan