Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä VIHAAN yllätysvieraita!!

Vierailija
30.07.2008 |

Miehen isovanhemmat päättivät tulla eilen kylään 500km päästä. Päättivät kuitenkin ilmoittaa vasta puoli tuntia ennen saapumistaan! Meidän koti oli ihan järkyttävässä kunnossa, koska minä olin vatsataudissa ja mies tekee töitä suunnilleen 24/7, koska säätetään omistusasuntoa varten. Eikä meillä tietenkään ollut mitään tarjottavaakaan.

Ihan järkyttävä paniikki iski, mies äkkiä pullaa ostamaan ja minä imuroimaan. Likaiset tiskit sängyn alle ;) Asunto jäi silti aika sotkuiseen kuntoon, tästähän mummo näppäränä huomautti. Että kiitos vaan huomaavaisuudesta mummeli!

Titenkin oltaisiin voitu sanoa, että ei käy, mutta ei viitsitty. Isovanhemmat on kuitenkin 85v. eikä ole koskaan meillä käyneet. Korkean iän vuoksi tämä oli luultavasti ainoa ikä kun tänne päin enää vaivautuvat.

Mitä näiden yllätysvierailijoiden päässä liikkuu? He tiesivät kuitenkin 7h meille tuloa että ovat tulossa. Varmaan turha sanoa, että ovat Karjalasta kotoisin...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suku on kovaa arvostelemaan ja ovat tosi ylihygieenisia joten olen varannut heille aina omat siivousvälineet hollille jotta voin antaa ne jos kovin kärkkäästi alkavat suoltamaan mielipiteitään...

Vierailija
22/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kotona, koska oltiin juuri muutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa joka kerta että ollaanko kotona ja sopiiko tulla. Minua ei haittaisi näyttää hänelle sotkujani, mutta niille kyllä jotka ei ole yhtä läheisiä.

Vierailija
24/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy esim. vieraita, jotka eivät ymmärrä että ollaan kumpikin töissä, voi olla ylitöitä ja työmatkoja ja muita luottamustoimia ja harrastuksia ja arki on yhtä palapeliä monen lapsen kanssa. Ei koti ole mikään edustuskoti vaan paikka missä SAA OLLA RAUHASSA. Toki vieraita kestitsen ja sovitut vieraat otan mielelläni vastaan, yllätysvieraita vihaan... En siis ole ap.

Ei vanhukset toimi noin päättömästi. Hyvissä ajoin kyläilyt sovitaan puolin ja toisin.

Samassa kaupungissa asuvat ja lähiseudulla asuvat voisivat noin toimiakin.

Oma oli häpeäsi jos koti ei ollut kunnossa jos tämä siis on tositarina.

Vierailija
25/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen laittaa tavarat paikoilleen ja astiat koneeseen sitä mukaa kun niitä likaantuu. Meille voi tulla yllätysvieraita koska vaan. Kodin kunnossa pitäminen ei ole vaikeaa jos niin tekee aina eikä päästä kasaantumaan mitään röykkiöitä.

Vierailija
26/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anna jokaisen olla mitä on. Joku tykkää asua aina kyläilykunnossa, joku toinen tykkää että on rennompaa. Ja meillä kun on neljä lasta, nuorin vielä ihan sottapytty, lattiat pitäisi pestä kolme kertaa päivässä, että oikeasti olisi aina koti kyläilykunnossa.

Vierailija
27/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä ei olekaan ihan hirvee sotku, vaan aika siistiä yleensä, niin en silti pidä, jos kotiimme änkee odottamattomia vieraita yhtäkkiä. Minusta se on epäkohteliasta ja ihan hirveen törkeetä on mennä sitten vielä arvostelemaan, jos koti oli sotkuinen, puhumattakaan siitä, että arvostellaan kotia, jos toinen on sairaana! Minä en yleensä päästäkään ketään vierasta meille, vaikka soittaisivatkin edeltä käsin, jos olen sairaana, oli tauti mikä tahansa. Meilläkin oli yksi tuttavapariskunta, joka tuli joka ainoa kerta yllättäen kylään, milloin kurkkien ja koputellen ikkunaan, milloin oveen, mikä on mielestäni erittäin typerää ja inhottavaa. Koskaan ei voineet ilmoittaa etukäteen tulostaan. Vähitellen tuo homma rupesi tympimään niin paljon, että kun kuulin äänenkin pihalta, että ovat tulossa, rupesi kyllä kiehuttamaan niin, että liitoksissani tuskin pysyin. No onneksi eivät käy enää nykyään meillä ja siitä olen vain iloinen. Huoh.

Vierailija
28/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä stressata milloin joku ääliö tupsahtaa kylään ilmoittamatta (vielä parhaassa tapauksessa siivoa kyyläten). Sellaisille ei ovea aukaista. Ajat ovat muuttuneet agraarivuosikymmenten jälkeen.

Vierailija
29/29 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Karjalasta ovat. taitaa olla tällainen törppöys siellä yleistä

T:yks Karjalan evakkojen jälkeläinen (isä Kannaksen poikia ja isänpuolen suku sieltä lähtöisin) eikä meidän suvussa harrasteta yllätysvierailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän