Mikä tohon kuorsaukseen auttaa?! Kertokaa joku, pää leviää!!
Mä saatan pian aiheuttaa fyysistä kipua tolle miehelle. En kestä enää. Toi saaaatanan korina, hampaiden narskutus ja unissaan jalkojen ja käsien huitominen tekee mun hulluksi!!!
Olen pari kertaa räjähtänyt ihan tosissani. Kun kello on neljä aamuyöllä, tiedät, että herätys on kello 7 ja et vaan pysty nukkumaan kun toinen KUORSAA niin että seinät tärisee niin prkele olen suoraan itkien potkaissut kylkeen. HERÄÄ!!
Omat silmät valuu vettä väsymyksestä, pää tuntuu sekoavan. Viime kesänä nukuin välillä parvekkeella, oikeasti.
Kyseessä siis yksiö joten en voi paeta sohvalle. Vuosi ollaan asuttu yhdessä. Mies ei tajua ongelmaa. Olen sanonut, että mene lääkäriin, muutetaan isompaan jne. tai mä jätän sut. En kestä enää.
Onko joku saanut apua niistä ns. kuorsauksen apuvälineistä joita saa netistä tai apteekista?
Nim. Ihan loppu
Kommentit (107)
ps. tuli mieleen että kaiken maailman tekoälyt ihminen on keksinyt ja avaruudessa käynyt niin miksei kuorsaukseen löydy jotakin apua joka sen varmasti lopettaa?!
Mun mies väänti vitsiä kuorssaamisestaan KOLME vuotta!! Siis hänen mielestään hän ei mitenkään pahasti kuorssaa ja hekoheko, mitäs siitä, jos vähän kuorssaa, hehheh. Lopulta se kuorssaus meni hengityskatkoiksi. Olin aivan epätoivoinen. Tuupin hereille, yritin nukkua sohvalla, puhuin nätisti, puhuin rumasti. Nauhoitin kuorssausta, laskin hengityskstkojen määrää, kellotin niiden kestoa. Lopulta muutin pysyvästi patjalle toisen huoneen nurkkaan. Olin viimeisilläni raskaana ja itkin, että joudun nukkumaan lattialla kuin koira.
Yritin puhua miehen vanhemmille tilanteesta, että hänet pitää saada tajuamaan asia ja lääkäriin. No mitäs nää teki? No hehheh, ei kukaan voi kuorssata niin pahasti kuin xx kuorssasi! Muistatteko?? Hitsi kun hauska juttu, se mies se vasta kuorssasi hahhahhaa. Eli vika oli vain minun korvien välissä... Kyllä nyt pikku kuorssaus pitää sietää. Ei mies eikä mikään jos ei vähän kuorssaa. Hehheh.
Lopulta uhkasin erolla, sanoin, että olin jo katsellut asuntoa, kuten olinkin. Tässä kohtaa heräsi varamaan sen lääkäriajan. Sai välittömästi lähetteen sairaalaan uniklinikalle ja sieltä unihoitajalle keskivaikean apnean kanssa. Laite ollut nyt käytössä vuosikausia.
Miehet vain ovat pässejä. Tsemppiä ap! Uhkaa erolla, on mun neuvo. Kaikki muu on ajanhukkaa.
Oho, tämä olikin jo näin vanha ketju. Mikäköhän ap:n tilanne nykyään... Tsemppiä siis ihan kaikille jästipää kuorssaajan kanssa eläville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin ukon pihalle. Ei häiritse kuorsaus enää.
🤔🤔🤔 outoa parisuhdetoimintaa.
Outoa parisuhdetoimintaa on kiduttaa puolisoaan unenpuutteella.
Ap tässä. Ero tuli. En vaan pystynyt enää. Ihanaa nukkua YKSIN ja ilman kenenkään korinaa. Minä yritin. Mutta kun ei.
Tsemppiä aloittajalle, oot ollut kyllä todella ahtaassa raossa. Toivottavasti ongelma on ratkennut!
Itselläni on hieman erilainen ongelma. Asun yksin, mutta epäilen kuorsaavani öisin. Tiedättekö, voiko kuorsaus vaikuttaa haitallisesti puheääneen? Ja jos vaikuttaa niin miten?
Kumppani kuorsaa ajoittain valtavasti. Siedin sitä yli 10 vuotta kunnes tuntui että en kestä enää hetkeäkään. Ongelmana on myös se että itse on herkkäuninen. Kuorsaaja-kumppani ei herää vaikka pommi tippuisi viereen.
Oli erittäin kova ja tylykin päätös muuttaa eri huoneisiin nukkumaan. Läheisyys oikeastaan loppui siihen mutta kumpikin saa nukkua yönsä rauhassa. Kun kumppani kuorsasi tuli häntä tönittyä ja käskettyä kääntymään toiseen asentoon niin saapa hänkin nukkua nyt rauhassa ilman sitä tönimistä.
Kyllä se kuorsaus kuuluu seinänkin lävitse ja välillä käyn tönimässä kun tuntuu että happi loppuu kumppanilla mutta on tämä nyt sata kertaa parempi ratkaisu.